Jump to content

Arsenal pub'er i Oslo


onlyteo

Recommended Posts

Hei artillerister!

 

Jeg er på vei til å flytte til Oslo etter et lengre studieopphold i Køben.

Er fra Tromsø så jeg kjenner ikke til hvor supportere holder til i hovedstaden, bortsett fra Highbury pub.

Noen tips?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Noen tips?

 

Jeg anbefaler deg å gå på Oslos aller beste fotballpub, nemmelig Bohemen. Det finnes bare 1 fotballpub i hele Norge som er bedre enn Bohemen, og det er Three Lions Pub i Trondheim

Link to comment
Share on other sites

Kan man få anbefale Highbury på Majorstua? Ja, det kan man....

Ja har hørt mye godt om Highbury. Lurte bare på om det finnes andre steder hvor man kan ha en sjanse for å møte likesinnede, og ikke bare medgangsupporterene fra Chealsky og ManU i sine flunkende nye drakter.

Link to comment
Share on other sites

Ja har hørt mye godt om Highbury. Lurte bare på om det finnes andre steder hvor man kan ha en sjanse for å møte likesinnede, og ikke bare medgangsupporterene fra Chealsky og ManU i sine flunkende nye drakter.

 

Chelsea supportere møter du stort sett aldri, uansett hvor du går. (Ikke alt man kan kjøpe for penger vet du)

anbefaler deg Bohemen, stort sett bra med Gooners der!! Skikkelig fotballpub.

Link to comment
Share on other sites

eeeehhhh? Bohemen? Du er klar over at det er to**enh*m "sin" pub?

 

Hvis Bohemen er noen "sin" pub, så må det være Vålerenga og Klanen, og det forhindret hvertfall aldri meg som Rosenborg-supporter å gå hit likevel. Det er riktig at du vil møte på en del Tottenhamsupportere der også, men det bidrar bare til å høyne temperaturen og stemningen. Bohemen er ikke mer Tottenham sin pub enn den er Luton eller Walsall sin... :)

Link to comment
Share on other sites

Det er riktig Rune, men er det ikke da best å gå på Highbury, siden det er en "ren" Arsenal pub? (Eller tar jeg feil nå?)

 

Det er dessverre ingen "ren" arsenal-pub. Men stort sett bare gooners der. Jeg anbefaler bohemen, uten tvil den beste bula, syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det er riktig Rune, men er det ikke da best å gå på Highbury, siden det er en "ren" Arsenal pub? (Eller tar jeg feil nå?)

Highbury er en "ren" Arsenal pub. Ikke la andre her forvirre deg. Selvsagt vil ingen som er noe annet bli banket opp, men ja. Highbury er en ren Arsenal pub

Link to comment
Share on other sites

Highbury er en "ren" Arsenal pub. Ikke la andre her forvirre deg. Selvsagt vil ingen som er noe annet bli banket opp, men ja. Highbury er en ren Arsenal pub

Highbury er ett sted der de viser flere kamper samtidig. For eksempel Arsenal på en skjerm og Unitedkamp på en annen skjerm. Det samler seg derfor supportere fra opptil 4 klubber der samtidig, noe som ikke gjøre det til en ren Arsenal pub

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da er sesongen i gang igjen, og pub-sesongen like så.

Tenkte å dra med meg en gjeng med Arsenal gutter på kampen mot Blackpool, og hadde jo vært gøy med andre fans for stemningens skyld.

 

Hvor er det mest sannsynlig at det blir best oppmøte nå til lørdagen?

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Da er sesongen i gang igjen, og pub-sesongen like så.

Tenkte å dra med meg en gjeng med Arsenal gutter på kampen mot Blackpool, og hadde jo vært gøy med andre fans for stemningens skyld.

 

Hvor er det mest sannsynlig at det blir best oppmøte nå til lørdagen?

 

Espen

 

Det er nok ikke store forskjellen i oppmøtet på Bohemen og Highbury, så det store spørsmålet er hva slags type stemning du er ute etter?

Link to comment
Share on other sites

Da er sesongen i gang igjen, og pub-sesongen like så.

Tenkte å dra med meg en gjeng med Arsenal gutter på kampen mot Blackpool, og hadde jo vært gøy med andre fans for stemningens skyld.

 

Hvor er det mest sannsynlig at det blir best oppmøte nå til lørdagen?

 

Espen

Ta gjerne turen til Bohemen på lørdag. TV 2 kommer til å være tilstede, så hadde vært flott om det hadde kommet en del Goonere denne dagen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...