Jump to content

Eduardo


Utne

Recommended Posts

Riktig Eduardo slapp kun inn 1 mål, og det var mot Spania i første utslagsrunde. Det trenger dog, ikke ha noe å si på hvordan har har prestert som keeper, etter min mening. Men Eduardo har ikke sluppet inn minst for, Uruguay har også kun sluppet inn 1 mål i dette VMet.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si ne til at Almunia dra og Eduardo kommer inn, vil heller ha Eduardo enn Schwarzer!

Var det ikke denne keeperen som har sluppet inn minst mål i VM ? 1 mål eller noe sånnt?

Semb snakket noe om det, men husker ikke om det var Eduardo eller en annen keeper.

Enig. Schwarzer har vært svak i VM. Blir selvfølgelig feil å vurdere spillere ut ifra en håndfull kamper. Schwarzer var jo meget god det meste av PL sesongen, men regner med Eduardo har hatt en flott sesong han også siden han er førstevalg mellom stengene for Portugal
Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si ne til at Almunia dra og Eduardo kommer inn, vil heller ha Eduardo enn Schwarzer!

 

Meget uenig. Greit nok at han ikke har gjort noen store tabber under dette VM, men jeg synes heller ikke han har overbevist i de kampene jeg har sett ham. Ser på ham som en relativt uerfaren keeper på tross av sine 27 år. Kun spilt i bakgårdsklubber i dårlige serier. Tipper han havner i Genova. Både Scwarzer og Almunia er bedre rustet for PL etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo er slettes ingen kjent, etablert og god keeper. skjønner ikke hvordan han kan velges forran Schwarzer - som faktisk har PL erfaring og er jevnt over god. Han er ingen fantastisk keeper han heller, men om ikke annet så er han rutinert.

 

Nei.. let videre.

Link to comment
Share on other sites

Eduardo er slettes ingen kjent, etablert og god keeper. skjønner ikke hvordan han kan velges forran Schwarzer - som faktisk har PL erfaring og er jevnt over god. Han er ingen fantastisk keeper han heller, men om ikke annet så er han rutinert.

 

Nei.. let videre.

Aldersforskjellen mellom disse to er for meg avgjørende.

Kan ikke skjønne at vi skal handle inn en keeper som snart er 40 år.

Link to comment
Share on other sites

Aldersforskjellen mellom disse to er for meg avgjørende.

Kan ikke skjønne at vi skal handle inn en keeper som snart er 40 år.

 

Fordi han skal bare spille i en sesong eller to før Szczesny kan ta over.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 5 2010, 11:06 PM) 201091[/snapback]

Fordi han skal bare spille i en sesong eller to før Szczesny kan ta over.

 

 

Helt korrekt, har veldig troen på Szczesny etter å ha sett han for Arsenal i Carling Cup og Pre-Season i fjor! Han gjorde det også meget bra i Brentford også, så han har jeg troen på!

Link to comment
Share on other sites

Aldersforskjellen mellom disse to er for meg avgjørende.

Kan ikke skjønne at vi skal handle inn en keeper som snart er 40 år.

 

Så potensielt er det bedre med 10 år med middelmådighet, istedefor 1-2 ?

 

Som sagt av andre her så venter vi på den unge polakken - det er åpenbart at Wenger har troen på han. Schwarzer inn, er her i 2 sesonger - så Szcezny. Det er for meg en god plan.

Link to comment
Share on other sites

Så potensielt er det bedre med 10 år med middelmådighet, istedefor 1-2 ?

 

Som sagt av andre her så venter vi på den unge polakken - det er åpenbart at Wenger har troen på han. Schwarzer inn, er her i 2 sesonger - så Szcezny. Det er for meg en god plan.

Selv om man kjøper en keeper som er 27år så betyr ikke det at man er tvunget til å la han spille til han er 40. Man kan la vedkommende stå i 2 år for så å slippe til vår unge polakk. Forskjellen blir jo da at man kan selge Eduardo videre og muligens tjene på det. I Schwarzers tilfelle så er det jo penger ut av vinduet.
Link to comment
Share on other sites

Går rykte om at Given e på markedet, da City vil gi keeperplassen til Hart..

 

Given er 34 og det ville ikke fått Chezny til å ville stikke, vi må ha en eldre keeper da polakken kommer til å bli bedre enn den vi henter inn uansett om et par år..

 

Given for meg please..

 

Swatzer visst ikke han blir ledig, Chezny e klar om et år eller 2

Link to comment
Share on other sites

...

 

Given for meg please..

 

Swatzer visst ikke han blir ledig, Chezny e klar om et år eller 2

Nei takk til Given. Han er bedre enn Almunia på streken, men også han sliter med akkurat det Almunia er blitt slaktet for, nemlig feltarbeidet. At han ikke er blant de høyeste keeperne(185 cm) heller, gjør det ikke akkurat bedre for Givens skyld...

Link to comment
Share on other sites

Nei takk til Given. Han er bedre enn Almunia på streken, men også han sliter med akkurat det Almunia er blitt slaktet for, nemlig feltarbeidet. At han ikke er blant de høyeste keeperne(185 cm) heller, gjør det ikke akkurat bedre for Givens skyld...

 

Given ikke bedre enn Almunia i feltet?

 

Given e bedre enn Almunia på alt, har vært blandt de top 5 keeperene i PL i åresvis

Link to comment
Share on other sites

Given ikke bedre enn Almunia i feltet?

 

Given e bedre enn Almunia på alt, har vært blandt de top 5 keeperene i PL i åresvis

Men han har som regel spilt med et stopperpar foran seg som er gode på å dekke opp i luftrommet så han har sluppet å måtte ut i feltet. Han blir som regel stående igjen på strek, og det er akkurat der han er best.

Og ja, han er bedre som spiller overall, men han er fortsatt ikke god nok i feltet til å kunne løse våre problemer der...

Link to comment
Share on other sites

Heller Given enn Almunia, heller Eduardo enn Almunia, men faktum er at ingen av disse er de vi trenger, vi trenger en god offensiv keeper som kan spille for et lag som står høyt, i VM har den beste på dette vært Neuer, så håper på han.

Link to comment
Share on other sites

Heller Given enn Almunia, heller Eduardo enn Almunia, men faktum er at ingen av disse er de vi trenger, vi trenger en god offensiv keeper som kan spille for et lag som står høyt, i VM har den beste på dette vært Neuer, så håper på han.

 

Neuer er jo også en kjempekeeper, men jeg tror at Wenger venter en stund med å kjøpe en keeper, håper han blir ferdig med forsvaret snart, om Koscielny kommer, så håper jeg på en til, for om Vermaelen eller Koscielny blir skadet (i verste fall begge) så er nok ikke Djourou, og hvem ? sterke nok til å klare seg lenge.

Men selv om Campbell kanskje blir, så håper jeg på en stopper til, da har vi god bredde i stallen.

Man vet aldri med Wenger, han har nok sett at Almunia og Fabianski tabbet seg ut slik at kampen om gullet ble for tung.

 

Lat oss håpa på eit genistrek frå Wenger sin side :)

Link to comment
Share on other sites

Regner med at Djourou er ganske sterk siden Wenger hadde fortalt han at han solgte Toure for at han skulle få fast A-lagsplass..

 

Problemet til Djourou er dessverre at han er skadeplaget. Hadde nok vært en knallgod stopper hvis det ikke hadde vært for dette. Han har alle kvalitetene som trengs for å bli en klassestopper, dog skulle jeg gjerne sett at han hadde hatt litt mer råskap/faenskap i seg. Han er rett og slett for snill.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...