Jump to content

Kieran Gibbs


Runcie McAdams

Recommended Posts

Hva i... (?)

 

Underlig at mitt søk ikke gav noen tråder om Gibbs. Men men. Jeg har vel gjort noe feil. Moderator må gjerne destruere denne tråden sporenstreks.

 

Like fullt er det gledelig at andre enn oss har sett Gibbs` ferdigheter.

 

Tipper du har gjort samme feilen som jeg pleier å gjøre når jeg skal søke etter gamle tråder:

 

Nederst til høyre må du endre fra "From:30 days" til "Show all".

 

Den originale Gibbs-tråden hadde nok ikke blitt brukt de siste 30 dager.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Da er Kieran Gibbs sin overgang til WBA offisielt bekreftet.

 

Dette er en person jeg har hatt stor sans for, men samtidig en person som på mange måter har vært relativt "anonym" i mediabildet og i diskusjoner.

Det sier vel sitt at siste innlegg i Gibbs-tråden går tilbake til 2010..... (med forbehold om at det er flere Gibbs-tråder, som jeg ikke har funnet)

Link to comment
Share on other sites

100% profesjonell og dedikert. Ikke noe tull eller surmuling. Lykke til Keiran, jeg heiet på deg i Arsenal. Nå heier jeg ikke på deg mot Arsenal. Ellers lykke til!

Helt riktig, det finnes knapt en Arsenal spiller som har vært så lojal og profesjonell som det Gibbs har vært. De andre på laget burde følge ditt eksempel på hvordan man skal oppføre seg som en profesjonell person i en fotballklubb. Du står ikke for syting, klaging og andre dårlige uvaner som en del andre spillere sliter med.

 

Nå går du faktisk fra et bunnlag til ett topp fire lag (pr slutten av august 2017).

Kanskje blir ditt nye lag denne sesongs overraskelse, eller kanskje ikke. Uansett lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...