Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I følge young guns så har vi blitt enig om en avtale på rundt £ 10 m, som etterhvert kan stige. Vi har også blitt enige om at vi kan sende spillere på utlånsavtale, noe Couqelin allerede er et bevis på! Tror dette kan bli bra jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Tar du deg bryet å se i trådene før du sier noe, kan jeg prøve å ta deg seriøst. Jeg har skrevet at vi trenger TO nye stoppere, og jeg har sagt at jeg gjerne vil ha Cahill. Grunnen til at jeg nevner Tulio Tanaka er at han, i mine øyne, like gjerne som Koscielny kan være den andre stopperen vi kjøper...

 

Som sagt, tror ikke vi henter 2 stoppere.. Og da er Cahill førstevalg i mine øyne.. Tviler på at wenger henter 2 stopper i samme overgangvindu.. Husker du at flamini gilberto diarra stakk si samme vindu.. ka ble hentet inn då? 3 sentrale midtbanespillere??? nieda

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, tror ikke vi henter 2 stoppere.. Og da er Cahill førstevalg i mine øyne.. Tviler på at wenger henter 2 stopper i samme overgangvindu.. Husker du at flamini gilberto diarra stakk si samme vindu.. ka ble hentet inn då? 3 sentrale midtbanespillere??? nieda

 

Diarra ble vel solgt i januar vinduet, mens de to andre ble solgt i neste vindu. Uansett skjønner jeg pointet ditt, og jeg er redd for at noe av det samme skal skje nå :( men fortsatt optimist!

Link to comment
Share on other sites

I følge young guns så har vi blitt enig om en avtale på rundt £ 10 m, som etterhvert kan stige. Vi har også blitt enige om at vi kan sende spillere på utlånsavtale, noe Couqelin allerede er et bevis på! Tror dette kan bli bra jeg :huh:

Høres spennende ut dette. Håper på at det bli offentliggjort snart. Har aldri hørt om Koscielny før, men så lenge han leverer varene så skal jeg ikke klage. :(

Dog synes jeg det er mye penger for en ukjent spiller som nylig har fått fart på karrieren.

Link to comment
Share on other sites

Fransk eller Polsk statsborgar?

 

In addition to France, Koscielny is also eligible to play for Poland due to his Polish roots.[2] Koscielny has decided to apply for Polish citizenship but as yet, has not made a decision on which country he will represent.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Mange fine raporter og lese om Koscielny, så skal bli spenende å se om han blir presentert i løpet av de neste dagene! At han er 24 år, ukjent og meget ettertraktet av Wenger lover bra! Så nå er det bare å håpe at Campbell også skriver under slik at Arsenal kan bevege seg mer mot keeper plassen B)

Link to comment
Share on other sites

Stille "lenge" rundt Koscielny nå. Husker det samme skjedde med Vermaelen. Først kom det hundrevis av historier rundt han i en uke eller to, deretter ble det stille helt til han plutselig hadde signert.

 

Håper det samme skjer med Koscielny!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 4 2010, 01:55 AM) 201033[/snapback]

Stille "lenge" rundt Koscielny nå. Husker det samme skjedde med Vermaelen. Først kom det hundrevis av historier rundt han i en uke eller to, deretter ble det stille helt til han plutselig hadde signert.

 

Håper det samme skjer med Koscielny!

 

http://goonertalk.com/2010/07/03/koscielny...age-1/#comments

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke det er helt bra vi må, antageligvis, endre stopperpar IGJEN...

 

Men det skal bli spennende å følge denne Koscielny hvis han skal danne stopperpar med Verminator. (Regner med det er det som er planen?)

 

Ifølge linken visstnok den som taklet mest i Ligue 1 forrige sesong ! (Høyde: 1.86 ifølge wiki)

 

Tar han imot med åpne armer selvfølgelig, men for å være helt ærlig skulle jeg veldig gjerne sett Wenger sverget til en litt mer rutinert stopper(nå vet jeg jo ikke om wenger er ferdig med pundsedlene) når Gallas forsvinner. Ihvertfall med tanke på at heller ikke Vermaelen ikke er den mest rutinerte han heller. Men fandens god da!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 5 2010, 11:22 PM) 201094[/snapback]

Et skritt nærmere. Men skjønner ikke hvorfor alle overganger hvor Arsenal er involvert skal ta så jævlig lang tid.

Tror du kona til Wenger tør sende han på butikken? Tipper han kan bli borte i dagesvis mens han kartlegger hvilke poteter som er best og om han kan selge de videre med profitt om det skulle bli nødvendig :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 5 2010, 11:22 PM) 201094[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Et skritt nærmere. Men skjønner ikke hvorfor alle overganger hvor Arsenal er involvert skal ta så jævlig lang tid.

 

Tror du kona til Wenger tør sende han på butikken? Tipper han kan bli borte i dagesvis mens han kartlegger hvilke poteter som er best og om han kan selge de videre med profitt om det skulle bli nødvendig B)

:)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...