Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

3 hours ago, Simbad said:

Å starte en setning med 'Tuller dere' er nedlatende. (Latterliggjøring av andres mening). Det er også en form for hersketeknikk.

I så fall beklager jeg Simbad. Var aldri meningen å latterliggjøre. Brukte «tuller dere» da jeg virkelig ikke forsto at en slik video kan provosere. Jeg skulle ordlagt meg bedre. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, RP7 said:

I så fall beklager jeg Simbad. Var aldri meningen å latterliggjøre. Brukte «tuller dere» da jeg virkelig ikke forsto at en slik video kan provosere. Jeg skulle ordlagt meg bedre. 

Jeg tar meg friheten til å svare for de du spurte (jeg er ikke blant dem). 

 

Nei, de tuller ikke

Link to comment
Share on other sites

Jeg har valgt å ikke se den aktuelle videoen og jeg har derfor ikke noen mening om hvem som har "rett" i denne saken, men på er generelt grunnlag så er det viktig på et slikt forum å akseptere at noen av og til ordlegger seg klønete. 

Det er viktig at det kan få lov til å bli litt "hett" på en slikt forum av og til, uenighet er etter min mening den viktig del av et diskusjonsforum. Selvsagt skal vi som skriver ett innlegg/svar tenke oss om når vi ordlegger oss, men det er viktig at også når vi leser er svar/innlegg så tenker vi oss om. Av og til både på et slikt forum og i dagliglivet ellers så synes jeg at enkelte har alt for lett for å ta noe som er sagt eller skrevet  som en fornærmelse. Hvis noe ikke er et klart og tydelig angrep på meg eller "min gruppe" så bør jeg prøve så godt som mulig å ikke henge meg opp i det og bli fornærmet.

Ett forum der politisk korrekthet er det viktigste, anser jeg som et dødt forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
1 hour ago, Tapapa said:

Jeg så høydepunkter i pausen og plutselig dukket trynet til Koscielny opp. Jeg hadde nesten glemt han og kjente med en gang at jeg ikke kan fordra han lenger. 

Han var jo episk for oss! Digger Kos. Men hva som skjedde på slutten der er ikke godt å si. Skulle gjerne hatt en god forklaring på det. Gikk i hvert fall seirende ut mot Salibas Nice i kveld 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

×
×
  • Create New...