Jump to content

TV2s Premier League-sendinger


Daggy

Recommended Posts

Synes selv Canal+ var latterlig oppskrytt, og er brukbart fornøyd med TV2 så langt. FK Fotball-gutta er dyktige, og Erik Thorstvedt har jeg sansen for. Alt det fokuset på Norsk Tipping kan de riktignok spare meg for...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Det kan nok sikkert gå bra etter hvert, men til Alsaker så har jeg ett råd: et godt engelsk utrykk "Less is more". Det går an å la kjeften hvile litt av og til, istedet for å komme med etter min mening dumme kommentarer/opplysninger.

Eksempel: (om Arsjavin) "han er den eneste russeren som har scoret fire mål ....æh iallefall den første" (russeren).

Link to comment
Share on other sites

Det kan nok sikkert gå bra etter hvert, men til Alsaker så har jeg ett råd: et godt engelsk utrykk "Less is more". Det går an å la kjeften hvile litt av og til, istedet for å komme med etter min mening dumme kommentarer/opplysninger.

Eksempel: (om Arsjavin) "han er den eneste russeren som har scoret fire mål ....æh iallefall den første" (russeren).

 

Har du noen gang hørt en bergenser være stille? Virker som de er livredde for stillhet. Alsaker var akkurat like håpløs og irriterende som han alltid har vært. Sympatien for Liverpool skinner i gjennom fra første stund og måten han forsvarer tacklingen til Cole på var jo rett og slett komisk.

TV2 har gått rett i den fellen jeg fryktet de ville gå i. Tomt mas og fjas fra første til siste sekund. Kan heldigvis bare bli bedre

 

Rimelig grei start er min dom. Men for guds skyld; la oss slippe de der idiotiske intervjuene fra diverse Oslo puber, gud så lite interessante spørsmål og ditto svar. Spar oss seere for det rølpet, vi er da for pokker ikke tilbakestående!

 

Tja.. Var vel endel `pool supportere som også så kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Alsaker er en dyktig kommentator, men han bør ikke få kommentere Liverpool-kamper...og spesielt ikke fra Anfield.

Og at de nærmest stopper all studio/kommentatorsending i 5 minutter for å høre YNWA er jo bare patetisk.

Er jo ingen av oss uten scousers som liker eller bryr oss om det. Fint med mute-knapp på fjernkontrollen :)

Anfield er spesielt, men det får da være grenser..

Link to comment
Share on other sites

Ja, Alsaker slet fælt med å skjule Liverpool sympatiene sine i går. Takke meg til Kenneth Fredheim.

Heller Alsaker enn Fredheim, for Fredheim skryter så hemningsløst av Manu at det er flaut at han sier han er Arsenalfan!

 

Ellers enig i at Alsaker ikke klarer helt å skjule hvem han holder med når Brann spiller og når Pool spiller

Link to comment
Share on other sites

 

Fint med mute-knapp på fjernkontrollen

 

Mute-knappen kan absolutt brukes men jeg savner en "semimute"-knapp, som blokkerer kommentatorene men lar stadionlyden gå gjennom. Finnes det noen Petter Smart der ute som fikser dette? :)

 

Ellers så blir jeg ikke sur om Arsenalkampene går på PL2 eller 3, der det ser ut til å bli engelske kommentatorer (var i allefall det på lørdag).

Link to comment
Share on other sites

...and so it begins....

 

Dette hade aldri skjedd med Canal+. Ekstremt skuffende.

Greit at det ikke er noen bindingstid på disse kanalene. Det er ikke mange kamper som skal utelates før jeg søker etter alternativer. Akkurat dette jeg fryktet.

Link to comment
Share on other sites

Da er sesongens første mail sendt avgårde til TV2... :rolleyes:

 

*Tommel opp*

 

Syns det er bra at du har sendt, jeg skulle til å skrive idag når jeg kom hjem, men slipper det nå.

Men man må bare sende mailer og gi dem gode argument, og spørre dem hvorfor i all verden skal mindre klubber prioriteres foran et større og mektigere lag.

Link to comment
Share on other sites

*Tommel opp*

 

Syns det er bra at du har sendt, jeg skulle til å skrive idag når jeg kom hjem, men slipper det nå.

Men man må bare sende mailer og gi dem gode argument, og spørre dem hvorfor i all verden skal mindre klubber prioriteres foran et større og mektigere lag.

 

Det har vel noe å gjøre med at de sa så kjekt at i løpet av de første rundene skulle de vise alle lag på TV kanalene. Men ser ikke helt poenget med dette, da de mest hardbarka fulham og wolves supporterne har vel uansett kjøpt seg sumo abonnement for å følge sitt favorittlag hver runde.

 

Samtidig er det jo litt rart at både Chelsea,City,Arsenal og Spurs spiller samtidig..

Link to comment
Share on other sites

Greit at det ikke er noen bindingstid på disse kanalene. Det er ikke mange kamper som skal utelates før jeg søker etter alternativer. Akkurat dette jeg fryktet.

 

Akkurat det samme tenkte jeg!

 

Hvilken mail-adresse skal jeg sende klage til? Oppfordrer samtlige her på foumet til å sende klage-amil til TV2. Kanskje dette kan bli den første saken det hersker bred enighet om på forumet?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det samme tenkte jeg!

 

Hvilken mail-adresse skal jeg sende klage til? Oppfordrer samtlige her på foumet til å sende klage-amil til TV2. Kanskje dette kan bli den første saken det hersker bred enighet om på forumet?

 

Jeg sendte til sporten@tv2.no. Regner med det er der man skal sende, det er vell dem som har ansvaret for Premier League kanalene. Om nok mange sender klagemail så skal vi ikke se bort fra at kampen blir sendt på kanalen likevell.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke dette som et stort problem pr.d.d. Tv2 PL kommer sikkert til å rulere litt på kampene, og jeg vil tippe at også andre lag (Pool, Chelsea, Utd, Spurs, Villa, og evt City) også vil ha kamper som ikke kommer på disse 3 PL kanalene på enkelte helger.

Om det viser seg at Arsenal blir nedprioritert over tid, ja da er jeg med på å protestere på forskjellsbehandlingen. Foreløbig, synes jeg det er litt drastisk.

 

La de vise planen videre, og hvordan de prioriterer lagene.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke dette som et stort problem pr.d.d. Tv2 PL kommer sikkert til å rulere litt på kampene, og jeg vil tippe at også andre lag (Pool, Chelsea, Utd, Spurs, Villa, og evt City) også vil ha kamper som ikke kommer på disse 3 PL kanalene på enkelte helger.

Om det viser seg at Arsenal blir nedprioritert over tid, ja da er jeg med på å protestere på forskjellsbehandlingen. Foreløbig, synes jeg det er litt drastisk.

 

La de vise planen videre, og hvordan de prioriterer lagene.

 

Vi blir vist syv av åtte kamper.

Mener å huske at også enkelte kamper som ikke ble vist hos Dag Solheim og gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Tar det ikke så tungt ennå, men som sagt om det fortsetter med at Arsenal blir nedprioritert fra tv-kanalene og sendt på den sumodriten i stedet så blir saken en annen...

 

Men at Wolves - Fulham blir vist i stedet syns jeg er rart, tviler på at Manu, Chelsea eller Pool må vike for en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vi blir vist syv av åtte kamper.

Mener å huske at også enkelte kamper som ikke ble vist hos Dag Solheim og gjengen.

Det var kun i slutten av sesongen da kampene våre nærmest var ubetydelige

 

Kanskje Tv2 endrer på det hvis mange nok sender mail, enig i at det ikke er noen krise, men skader ikke å prøve

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...