Jump to content

TV2s Premier League-sendinger


Daggy

Recommended Posts

Viasat kanalene vil ikke vise noe premierleague, kun champions leauge.

For å få sett de fleste Arsenalkampene må du enten ha Get, Riks tv, eller altibox (hva nå enn det er). Det finnes også mindre aktører som Lyse (tror jeg). Har du parabol må du ha Viasat. Uavhengig av hvilke av de nevnte leverandørene du har må du bestille tv2 sin premier league pakke. Det er etter hva jeg har forstått 3 kanaler og de vil sende kamper på alle. Nå er det slik at det spilles kamper til forskjellige tider på lørdag, søndag og mandag slik at langt fler enn 3 kamper vil bli vist pr. ligarunde. Det blir vel sånn cirka som med canal + tenker jeg. Skal du se absolutt alle kampene til Arsenal må du nok bestille Tv2 sumo i tillegg. Det er kun på nett.

 

Jeg er også rimelig sikker på at canal digital og Tv 2 kommer til enighet etterhvert. Det er nok begge avhengige av.

 

BE

 

Aha, takk for et bra svar ! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Har et spørsmål til:

 

Såg på TV2 FotballXtra, og i pausen så kom det en reklame for RiksTV om å kjøpe TV2 Premier League og TV2 Sporten for 299,- måneden. Og en fikk 2 måneders gratis om en bestillte nå.

Men i reklamen kom det TV2 Sporten 1,2,3,4 osv. liksom under det to logoene av TV2 PL og TV2Sporten

 

Noe liknende dette:

 

TV2 Premier League HD TV2 Sporten

TV2 Sporten 1 TV2 Sporten 2 TV2Sporten 3 TV2Sporten4

 

 

Vil det bety at når man bestiller de to kanalene får man alle dem sporten kanalene? Altså ikke bare Tv2Sporten 1, men både 2,3,4 osv ??

 

Dette er avgjørende om vi kjøper dette tillegget, så håper på svar her :P

Link to comment
Share on other sites

Mener jeg har lest at TV2 vil vise samtlige av PL kampene, kan det stemme?

 

Har du Tv2sumo, vil du få muligheten til å se alle kampene i hvertfall, vet ikke om de viser alle på tv.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da ble det avtale mellom Canal Digital og TV2 også.

 

http://www.kampanje.com/medier/article589496.ece

Endelig har de tatt til fornuften. Jeg skal ikke si noe om TV2's komentatorer og så videre, men nå er tross alt PL tilgjengelig for alle på TV og ikke bare nett. Nå slipper vi å tenke på Canal Digital, Viasat eller RiksTV, ALLE har nå tilbudet. Når det gjelder pris, så kan den selvsagt aldri bli lav nok, men det er en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

Hadde faktisk håpet at det ikke skulle bli noen avtale. Måten TV2 har fremstått på siden de fikk rettighetene, er mildt sagt kvalmende. Det skulle vært spennende og se om påstandene til TV2 om at de ikke var avhengige av Canal Digital for å få regnestykket til å gå opp har rot i virkeligheten. Jeg tror faktisk ikke det. Jeg tror faktisk TV2 hadde vært ute og kjøre økonomisk dersom ikke denne avtalen hadde kommet i boks. Håper det kun blir med disse tre årene, og at PL er tilbake på kanalen der det hører hjemme igjen fra sesongen 2013/14.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har jeg bestilt TV2 PL gjennom riks-tv, men har bare fått den ene kanalen..? :-/ Noen andre som har bestilt gjennom riks-tv?

 

 

- ja har samme greia, men det er kun hovedkanalen som vil sende "hele tiden".. de to andre åpnes ikke før sesongen starter tror jeg.. samtidig som de kun vil sende på kampdagene.

 

om jeg har forstått det riktig da :P

Link to comment
Share on other sites

- ja har samme greia, men det er kun hovedkanalen som vil sende "hele tiden".. de to andre åpnes ikke før sesongen starter tror jeg.. samtidig som de kun vil sende på kampdagene.

 

om jeg har forstått det riktig da :P

 

Da håper jeg det stemmer. Men det var urutinert av meg å bestille TV2 PL allerede nå og betale 199 kroner for 1 mnd uten fotball :-/

Link to comment
Share on other sites

Jeg har Canal Digital og har bestilt Tv2 premier league HD, er det nen som kan fortelle meg hvilken Kanal nr jeg kan finne den på?

 

Skulle ikke forundre meg om det er mellom 35-39 ? Der tv2 har sport kanalene sine. Men jeg har ikke bestilt dem enda ;) så ikke sikker.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om det er nevnt før på forumet, men er det ikke litt urovekkende at studio i Premier League kanalen skal bestå av 3 spurs fans (Thorstvedt, Shau og Aune) og Bohinen? Savner Dag allerede... :)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om det er nevnt før på forumet, men er det ikke litt urovekkende at studio i Premier League kanalen skal bestå av 3 spurs fans (Thorstvedt, Shau og Aune) og Bohinen? Savner Dag allerede... :)

 

Jo, gruer meg. Tror han andre programlederen, Børrestad, også er Spurs-fan. Mener han sa det under VM. :)

Link to comment
Share on other sites

Jo, gruer meg. Tror han andre programlederen, Børrestad, også er Spurs-fan. Mener han sa det under VM. ;)

Det var vel også en kjapp oppsummering av hele supporterklubben eller? :)

 

Dette betyr bare at det blir morsomt når de skal bortforklare hvorfor Arsenal feide banen med Tottenham :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det var vel også en kjapp oppsummering av hele supporterklubben eller? :(

 

Dette betyr bare at det blir morsomt når de skal bortforklare hvorfor Arsenal feide banen med Tottenham :P

 

hehe...og for å nevne det så har også TV2-sjef Hildrum og Ivar Hoff misforstått og holder også med Tottene. Nå skal forhåpentligvis ikke de være noe i PL-studio da.

 

Men den gjengen klarer garantert ikke å holde seg nøytral og vi vet jo fra at TV2 i tillegg elsker Manure.

Skal gi dem en sjanse, men sendingene kommer ikke til å bli på like bra nivå som Canal+ og Dag Solheim.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...