Jump to content

Hvordan melde seg ut av supporterklubben?


The Gunner

Recommended Posts

Tror jeg allerede har finni mæ sjæl. Jeg driter langt i bladene. 175,- er lommerusk for å være medlem av Norges offisielle supporterklubb til laget i mitt hjerte. Jeg innrømmer at jeg tenkte over dette på helt feil måte. Selv om jeg ikke leser bladene, selv om jeg ikke benytter meg av medlemstilbudene, selv om jeg plustelig skulle finne på å slutte på forumet, så er det fortsatt min plikt som norsk gooner å betale de lusne kronene for å være medlem av Arsenal Norway.

 

Nesten litt flaut å lese hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Tilgi meg! :P

 

Det er gutten sin det! :)

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en fornuftig beslutning! :P

 

Et medlemskap er et must. Selv om mye kan leses på nett og andre medier, så er TGP ganske så flinke til å hoste opp egenproduserte tekster med bl.a. annet gamle helter. Imponert over at TGP alltid er med i toppen når Supporterunionen kårer årets medlemsblad. Vi stiller i en helt annen gate enn f.eks. Pool og Man U når det gjelder størrelse og økonomi. Forfatterne gjør en flott innsats!!

 

Betaler alltid en del ekstra i tillegg til de 175 kronene.

Link to comment
Share on other sites

Hva er dette???? Tilgir vi en person som åpenbart vurderte å forlate oss??? Nei vettu hva - det er på tide å begynne med lynsjing igjen! Jeg sier vi alle møter opp på Bohemen, knytter tauet i nærmeste takstolpe og lar ham dingle! JEg kan selv ta på meg ansvaret som bøddel og sparke unna eventuell stol eller krakk vi velger å bruke.

 

(Innlegget skal leses med ett sett ironiske briller)

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg allerede har finni mæ sjæl. Jeg driter langt i bladene. 175,- er lommerusk for å være medlem av Norges offisielle supporterklubb til laget i mitt hjerte. Jeg innrømmer at jeg tenkte over dette på helt feil måte. Selv om jeg ikke leser bladene, selv om jeg ikke benytter meg av medlemstilbudene, selv om jeg plustelig skulle finne på å slutte på forumet, så er det fortsatt min plikt som norsk gooner å betale de lusne kronene for å være medlem av Arsenal Norway.

 

Nesten litt flaut å lese hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Tilgi meg! :)

 

For meg er du en skikkelig gooner.

Greit at man noen ganger handler før man tenker.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...