Jump to content

Let's all laugh at Stoke


Safe Hands

Recommended Posts

Skjønner på en måte Fellaini godt for utløpet av frustrasjonen. Shawcross hadde ansvaret for å markere belgieren gjennom hele kampen, og tok konsekvent og holdt tak i enten trøyen eller tok en bamseklem på dødballene. Som man også ser i videoen som TV2 viste, så holder Shawcross godt i Fellaini rett før nedskallingen også. Det som er synd med dette, at bare Fellaini får utestengelse for å skalle han ned, og ikke Shawcross for å bryte reglene gjennom hele kampen...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

men selv om man kan FORSTÅ Fellaini, kan vi ikke FORSVARE en slik handling, selv om det er mot destruktive spillere som Shawcross, som attpåtil ikke blir straffet for sine feil. Det er frustrerende - og ødeleggende for fotballen - med all denne holdingen som ikke blir slått ned på, men løsningen er ikke å ta loven i egne hender, og svare på denne måten. Da taper man i hvertfall! Men selv om det var helt uakseptabelt, var dette likefullt en springskalle som selv Kjell Aukrust ville ha nikket anerkjennende til! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Stoke har plukket 1 poeng på de siste 6 kampene, og er nå for fullt med i nedrykkskampen. Det fortjener en merknad. Guri, hvor moro det ville vært om Pulis & co rykket ned! Uggen stemning på Britannia efter 1-3 mot Villa sist.

 

Omtrent halvparten av lagene i PL er fortsatt i en viss faresone. QPR og Stoke fortjener nedrykk mest. Di Canio er en finfin dark horse.

 

11. Southampton 32 - 37

12. West Ham 31 - 37

13. Newcastle 32 - 36

14. Norwich 32 - 35

15. Stoke 32 - 34

16. Aston Villa 32 - 33

17. Sunderland 32 - 31

18. Wigan 31 - 31

19. QPR 32 - 24

20. Reading 32 - 23

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

utrolig at noen vil ansette Mark Hughes, med en slik CV. Han har jo "ødelagt" den ene klubben etter den andre, og som manager stiller han i samme klasse som Souness og vår gamle "favoritt" Glenda (å som vi savner deg i spurs! ;) ). Jeg hadde vært ytterst skeptisk om jeg hadde vært stoke-supporter. Ikke noe stort nederlag for oss om han tar nettopp stoke ned i championship. Men min bror, som er stoke-supporter, fortjener bedre. Når skal Stoke satse på en manager som kan få de bort fra middelalderfotballen, og ta de i en mer positiv retning?

Link to comment
Share on other sites

"...and sees Hughes as the man to implement a more attractive style of football"

 

:D O_O

 

kan jo godt forstå at de ville kvitte seg med Pulis, verre enn det kan det neppe bli, sånn sett er jo enhver manager et steg i riktig retning. Men å ansette Hughes på et slik grunnlag? Hvor blind går det an å bli?

Link to comment
Share on other sites

Å bytte ut Pulis med Hughes er som å løse ut reservefallskjermen og oppdage at det er en ambolt

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ser at Hughes har signert Muniesa. Spennende ballspillende stoppertype som nok blir plassert på backen. Er høy nok til at Pullis kunne gått for han, men en mer elegant spiller - spent på å se om Hughes prøver å gjøre laget mer ballspillende eller fortsetter i Pullis-ånden, dette kjøpet kan tyde på begge deler og gir meg ingen god indikator..

Link to comment
Share on other sites

Ser at Hughes har signert Muniesa. Spennende ballspillende stoppertype som nok blir plassert på backen. Er høy nok til at Pullis kunne gått for han, men en mer elegant spiller - spent på å se om Hughes prøver å gjøre laget mer ballspillende eller fortsetter i Pullis-ånden, dette kjøpet kan tyde på begge deler og gir meg ingen god indikator..

 

 

Hvis Hughes forsøker å gjøre de mer ballspillende kommer de til å falle mellom to stoler. Med dagens mannskap behersker de bare en spillestil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...