Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Fabinho er offisielt klar for Liverpool. Ryktene sier de også går for Fekir.

 

De solgte da altså Coutinho, men kjøpte Van Dijk og Naby Keita. Nå kjøper de Fabinho og trolig Fekir. Faen meg imponerende greier iht. å bygge lag de siste sesongene.

 

Allikevel ingen trofeer så langt, men det nærmer seg nok nå.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, de kommer til å bli ekstremt farlig neste sesong. Topp nivået denne sesongen har vært latterlig høy og med disse signeringen kommer det til å bli noe lavere. De mangler vel bare en keeper og kanskje en midtstopper så er de helt der oppe med City.

Link to comment
Share on other sites

Er dette "Her-viser-vi-stor respekt-for-Liverpool-tråden"?

 

Bloody tropheless scousers. Denne sesongen har de ifølge mine Poolvenner vært fantastiske. De vant ingen trofeer, men fikk 75 poeng i PL. Forrige sesong fikk de 76 poeng. Det er noe av det beste de har gjort på lang tid. Jeg velger å se på det som et blaff. Vi skal være bedre enn Liverpool. We are the mighty Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Er dette "Her-viser-vi-stor respekt-for-Liverpool-tråden"?

 

Bloody tropheless scousers. Denne sesongen har de ifølge mine Poolvenner vært fantastiske. De vant ingen trofeer, men fikk 75 poeng i PL. Forrige sesong fikk de 76 poeng. Det er noe av det beste de har gjort på lang tid. Jeg velger å se på det som et blaff. Vi skal være bedre enn Liverpool. We are the mighty Gunners!

In Rastapinky we trust

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er dette "Her-viser-vi-stor respekt-for-Liverpool-tråden"?

 

Bloody tropheless scousers. Denne sesongen har de ifølge mine Poolvenner vært fantastiske. De vant ingen trofeer, men fikk 75 poeng i PL. Forrige sesong fikk de 76 poeng. Det er noe av det beste de har gjort på lang tid. Jeg velger å se på det som et blaff. Vi skal være bedre enn Liverpool. We are the mighty Gunners!

-----

 

Arsenal skal være bedre enn Liverpool, naturligvis. Nettopp derfor er det litt vondt å se at Liverpool gjør en del av de grepene vi har etterlyst hos Arsenal. At det til nå (heldigvis) ikke har gitt noen avkastning i form av trofeer er så sin sak, men man må kunne se sannheten i øynene, og anerkjenne og respektere at rivalene gjør bra ting. Om det Liverpool gjorde sist sesong var et blaff gjenstår å se. Vi håper jo det. Men det er også en mulighet for at Klopp har noe på gang. At han nå er offensiv på transferfronten - før VM - viser også at han ser fremover istedenfor å legge seg ned og synes synd på seg sjøl etter tap i CL-finalen. Det er jo uansett viktig å være på hugget. Der har jo Arsenal hatt noe å lære. Det store spenningsmomentet med Liverpool er om Salah klarer å følge opp den sinnsyke sesongen han nå har hatt, eller om han blir en "one season Wonder"? Det skal jo noe til å følge opp dette, og nå er alle klar over han, og han vil få det tøffere neste sesong.

 

Og apropos Salah. Utrolig hvor mye vås som er skrevet om skaden hans i CL-finalen. Ja, Ramos er en kynisk vinnerskalle, som vet hva han gjør. Men taklingen er ikke grisete, og skaden var et rent uhell. Og Liverpool er ikke det første laget som får skade på en stjernespiller i maksimalt uheldig tidspunkt, selv om man kan få inntrykk av dette når man leser norske aviser. Det mest interessante var hvor skjøre Liverpool fremsto, og hvor psyket ut de ble da Salah ble byttet ut. Skal man bli et mesterlag kan man ikke bli så avhengig av en enkelt spiller...

Link to comment
Share on other sites

Klopp's Liverpool blir ikke så mye å le av frykter jeg, men vi får se .....

 

Dette Salah brelet kan jeg også spares for. Slikt skjer hele tiden I forball, og har null og niks med Sergio Ramos å gjøre.

Detter er bare tårer fordi eventyret som mange allerede hadde skrevet scriptet på viste seg ikke å være virkelig.

Om en ønsker å gjøre noe med holdinger etc så er det en helt annen sak.

Link to comment
Share on other sites

Ramos-Salahsituasjonen er jo først og fremst topp forsvarsspill av Ramos som kommer seg foran Salah. Salah tar deretter armen sin rundt Ramos sin før Ramos får pirket bort ballen og 'tar igjen' på holdinga fra Salah.

 

Joda,Ramos kan være en skikkelig drittsekk, men i akkurat den situasjonen gjør han i mine øyne ingenting galt.

Link to comment
Share on other sites

De investerer iallefall pengene sine ganske raskt og i motsetning til tidligere sesonger og managere ganske så fornuftig. Lagene er ganske like iform av å ikke klare å holde lenge nok på de beste spillerne. Likevel er den store forskjellen på lagene, evnen deres til å selge spillere helt latterlig dyrt. Dette har skjedd med mange spillere nå.

 

Dette gjør dem igjen rusta til å investere i flere spillere når de mister en annen. Jeg er litt forundra over at vi med Wenger som jo mange mente var fantastisk til å få frem talent knapt har solgt en spiller over 20-30mill pund?

Liverpool har vel iallefall 4-5 over 50mill pund senere år, og det også når de var langt nede på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dømt til å alltid være skadeutsatt. Savner han ikke stort! Leste at enkelte Liverpool fans mener OX burde saksøkt Arsenal for misbrukt talent. Grunnen var visst at Klopp på ett par mnd hadde forvandlet han ?? 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Dømt til å alltid være skadeutsatt. Savner han ikke stort! Leste at enkelte Liverpool fans mener OX burde saksøkt Arsenal for misbrukt talent. Grunnen var visst at Klopp på ett par mnd hadde forvandlet han ?? 

???

 

BE - som har lært seg å laste opp bilder

CD9E218A-62C4-47A6-917E-5D251EC45B56.png

Link to comment
Share on other sites

Kanskje de får en trofé Iår da? Snakker som de allerede har vunnet pl og skal spille ny cl finale ;) 

 

Men de har gjort det smart og bra på markedet de, ufattelig heldige med å få solgt spillere så sinnssykt overpriset og dermed kan forsterke stallen gradvis. Klopp skulle trekke seg fra fotballen om 1 milliard ble standarden for de beste spillerne,  men nå fikk plutselig pipa en annen lyd før sesongen

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
3 minutes ago, Ben Elfen said:

Tør vi si bye bye unbeaten til disse svina nå?

 

Jepp. Det er vel bare tre lag som kan drømme om å vinne seriegull i år  jeg håper City vinner foran Pool. Tottenham klarte å komme på tredjeplass da det var a two horse race mellom dem og Leicester. De havner nok på femteplass i år.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jepp. Det er vel bare tre lag som kan drømme om å vinne seriegull i år  jeg håper City vinner foran Pool. Tottenham klarte å komme på tredjeplass da det var a two horse race mellom dem og Leicester. De havner nok på femteplass i år.

Satser på det. Og Solskjær FK på sjetteplass

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg er glad tapet til Liverpool kom nå. Borte på Ethiad er vel den vanskeligste kampen i Premier League, selv om det selvsagt ikke er noen garanti for at de hadde gått hele veien selv med seier i dag.

Invincibles. Står seg.

Edited by antonius_blok
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
48 minutes ago, Verminator5 said:

Da var Liverpool på andreplass igjen, med like mange kamper spilt. Får vi en reprise av «we will not let this fucking slip»?

Når du skriver Liverpool, mener du egentlig Slippingpool?

Man kunne nesten tru at Slippy G. was in da house.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...