Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uten at jeg vet alle detaljene rundt dette kjøpet, så må jeg faktisk le nåe jeg tenker på venn som er Liverpool-supporter. Dere kan tro han hadde det moro når amerikanerne kjøpte opp Man U. Videre mente han at Arsenal hadde solgt sjelen når vi ga stadionet navnet Emirates Stadium.

Link to comment
Share on other sites

I reint historisk perspektiv er det rimeleg dramatisk det som skjer med engelsk fotball for tida. Storkapitalen har rulla inn for alvor, snudd opp ned på det meste, og ein får etter beste evne forsone seg med at ting aldri kjem til å bli som det ein gong var. At Arsenal kjem til å hoppe på denne karusellen ligg i korta. Spørsmålet er når. Me er i den heldige situasjon å ha ein manager som er i stand til å oppheve alle økonomiske "tyngdekrefter" ved å satse på ei ungdomsline, og elles vere ufatteleg dyktig i det han driv med.

 

Eg ser ikkje akkurat fram til den dagen Wenger sluttar. Folk av hans format dukkar ikkje akkurat opp annakvart år, og det er realistisk å vente at Arsenal kan få det tøft uansett kven det er som etterfylgjer han.

I dette perspektivet føler eg at ein ikkje har noko val. Ein lyt gå for det trygge, og satse på å ha kapital i ryggen. Klasseskiljet i engelsk fotball har vore stort frå før, og er no i ferd med å anta enorme dimensjonar.

Småklubbane vil nok også i framtida ete kirsebær med dei store i Premier League, men vinne serien? Gløym det. Me kjem til å få eit skotsk eller hollandsk scenarie, berre med litt fleire klubbar som deler på potten.

 

Eg er ikkje særleg komfortabel med situasjonen, men eg orkar ikkje tanken på min klubb som ein evig "also ran". Eg vonar at Arsenal, når den tid kjem, får seriøse eigarar som kompromisslaust handlar til klubbens beste. Kanskje er det naivt å tru det. Men eg har den tiltru til klubbens styre, at dei ikkje sel ut til kven som helst. Og det må da finnast dyktige folk, og med nok kapital, i Storbritannia til å kunne kjøpe ein klubb av Arsenal's storleik. Det ville vore ok å støtte ein klubb med britiske eigarar, om ikkje akkurat med så mange britiske spelarar--.

Link to comment
Share on other sites

Gooner4ever... hva i alle dager er vits med å vise bildet som er i linken rett over der du poster?! Trykker man på linken, slik du gjorde, så ser alle vi andre også det bildet!

 

On Topic så var det deeeilig med tap for Liverpool i dag! Jeg registrerte også, da jeg så på den oppdaterte tabellen, at vi hadde to kamper mindre spilt enn nesten alle andre. Dermed betyr det at hvis vi vinner de to kampene, slik at vi har like mange kamper spilt som Liverpool, så ligger vi to poeng foran dem. [Hvis det skjer, ligger vi da maks 8 poeng bak Chelsea. Gull virker dog oppnåelig, med hele 14 poeng opp til ManU..]

Link to comment
Share on other sites

Gooner4ever... hva i alle dager er vits med å vise bildet som er i linken rett over der du poster?! Trykker man på linken, slik du gjorde, så ser alle vi andre også det bildet!

 

Tja, kanskje det er på grunn av at ikke alle gidder å klikke på linken?

Link to comment
Share on other sites

Gooner4ever... hva i alle dager er vits med å vise bildet som er i linken rett over der du poster?! Trykker man på linken, slik du gjorde, så ser alle vi andre også det bildet!

 

Tja, kanskje det er på grunn av at ikke alle gidder å klikke på linken?

Helt riktig Tusmo og mere er det ikke å si om den saken :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det virker så barnslig å akkurat skulle overgå oss i tilskuerplasser, men skal nå ikke påsta at det er grunnen. La oss på trass legge til 569 seter på Emirates, for å oppnå 61001 plasser.

 

Dessverre kommer nok den nye stadioen deres, bygget med skitne penger (for en fotballklubb), til å bli skikkelig fin. Vi får bare være mandige nok til å takle det, og håpe på at alle (nesten alle) tenkelige katastrofer, rammer dem.

Link to comment
Share on other sites

Overaskende fin. Og selfølgelig 1.000 mer en vår :)

 

Spiller vel egentlig ingen stor rolle. Ut i fra bildene ser de ganske så like ut. Men taket på Pool sin nye storstue gjør meg nesten sjøsyk. Ellers kan vi vel bare si velkommen etter!

 

Da hørte eg nettopp på sporten på tv2 at Craig Bellamy skal ha sparka inn døra til vår alles kjære John Arne Riise, og påført han flere slag med ei golf kølle etter ein fuktig bytur.

 

Tøffe dager for John. Først blir han hengt ut som gjeldsoffer i norske medier. Så kommer Craig med golfkølla! En sak for mamma Riise!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...