Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply
  • 9 months later...

Tenk at vi solgte denne legenden her... Blir vel førstekeeper i Juve han nå gitt.

 

 

En ting er at vi selger han..

Men at vi selger han for rundt 10M er helt sinnsykt....

Link to comment
Share on other sites

 

 

En ting er at vi selger han..

Men at vi selger han for rundt 10M er helt sinnsykt....

 

 

Ja, tenk deg det.. Og nå blir han sett på som god nok til å ta over for Buffon.

Nå skal det vel sies at ingen av oss hadde trodd at han kom til å gjøre det så godt i Juve som han har gjort heller, men så feil kan man ta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja, tenk deg det.. Og nå blir han sett på som god nok til å ta over for Buffon.

Nå skal det vel sies at ingen av oss hadde trodd at han kom til å gjøre det så godt i Juve som han har gjort heller, men så feil kan man ta.

Har han gjort det så godt da? Jeg følger ikke med italiensk fotball i det hele tatt, men tror vel han har vært reservekeeper hele tiden. Det er mulig han tar over keeperplassen nå som Buffon slutter, men det betyr ikke at han er så voldsomt god. Fordi noen hopper etter Wirkola, så betyr det ikke at han er like god som han. Og prisen var helt grei. I dag er 10 mill pund småpenger, der var det ikke da.

Link to comment
Share on other sites

Klart han har vært reservekeeper, men han har hatt 18 fra start i Serie A denne sesongen, pluss en match i CL. Bare det at Juventus kommer til å satse på han som førstekeeper er for meg et tegn på kvalitet.

Etter det jeg har lest, så er en eller annen keeper på vei inn. Tror han het Perrin eller noe sånt no.

Link to comment
Share on other sites

Etter det jeg har lest, så er en eller annen keeper på vei inn. Tror han het Perrin eller noe sånt no.

 

 

Da forandrer jo saken seg litt, men spørsmålet er jo hva han blir hentet inn som (førstekeeper eller reservekeeper ). For meg virker det som om det er Szczesny som skal gå inn å ta plassen etter Buffon.

Link to comment
Share on other sites

Til og med Buffon har jo sagt at Szczesny er bedre enn han. De fleste Juventus supporterne har også ment at Szczesny er den som burde spilt mest og ikke Buffon.

 

Blir interessant å se hva som skjer, men Szczesny er rangert som en av de aller beste keeperne i Italia for øyeblikket. Ville likt å ha han tilbake i Arsenal da jeg mener at han er i samme klasse som Courtois og like under De Gea.

 

En annen ting som skal nevnes at er keepertrenerene i Arsenal har vært ganske dårlig. Er vel ikke en eneste keeper vi har hatt siden Lehmann som faktisk har blitt bedre i tiden de har vært i Arsenal. Szczesny blant annet sa jo at han lærte mer i et år i Italia enn han gjorde på de 8 årene han var i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte mest på at du kalte han røyksopp mens wilshere har gjentatte ganger blitt tatt med siggen i kjeften. Ellers ser det ut som wilshere nå stikker, helt greit for meg. Englands mest oppskrytte spiller, selv om han har sine lyspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...