Jump to content

Wojciech Szczęsny


1Bergkamp0

Recommended Posts

Szczesny har nå 4 kamper uten baklengst på 5 kamper for Brentford, Leser man på

hjemmesiden til brentford så hyller de vår unge keeper opp i himmelen, Spiller som om han var en klassekeeper!

 

Få han tilbake, putt han i mål!

 

de sier at han er den beste keeperen som noensinde har hvert i brentord!!

 

matchvinneredninger på slutten av kampene, banens beste flere ganger, strafferedning, som du sier 4 kamper uten baklengs for et mer eller mindre bunnlag!!

 

tror vi har en etterlengtet juvel her!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 668
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

http://www.bbc.co.uk/blogs/paulfletcher/20...kee.html#198750

 

"After he had driven off and I climbed on my bike for the long ride home, it occurred to me that I had not asked him whether he thought he could become as good as Casillas, so I texted him the question.

 

Later that afternoon, he replied: "Unfortunately I do not know the answer to that question but if you ask me whether I believe it then surely the answer is 'yes'."

Link to comment
Share on other sites

Fremtiden ser lys ut for unge Wojciech som debuterte for Polen etter han kom inn i andre omgang i går, han klarte å holde en "clean sheet" mot Canada.

BBC har et bra portrett intervju med Wojciech her hvor det antydes at han er en framtidig nr.1 for oss.

 

Spesielt interessant å lese komentarer fra Brentford-fans nedenfor som er utrolig imponert over polakken. De mener han har berget dem fra nedrykk, med fantastiske redninger og bare 10 baklengs på 13 kamper.

 

Virker skjeldent lovende til å være ung keeper i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke all mediapresset og forventningene tar overhånd og Szczesny blir dratt med i dragsuget av de unge som ikke takler presset...

 

Han virker å ha et utenomjordisk talent om man skal tro media...

Men Mannone tror jeg også kan utvikle seg til å bli en potensial nr 1 om noen år. Blir spennende å se hvem av disse to som tar over når Almunia forsvinner, evt om Fabianski får luket bort de verste feilene sine. Da har også han potensialet til å bli en av verdens beste keepere. Men pr dags dato virker han å være altfor nervøs... Kan komme av for lite spilletid? Umulig å si...

 

Håper at minst to av disse tre talentene sloss om nr 1 de neste 10(+) årene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Szczesny er bedre en Mannone.

Det jeg har hørt fra tiden hans i Brentford er utrolig imponerende!

Han var jo utrolig god i den ene førstelags kampen han har og, han hadde mange gode redninger og holdt nullen mot West Brom.

Tror vi har en fremtidig klasse keeper her! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er definitivt rutine spørsmålet, det gikk jo rykter om at eneste grunnen til at Mannone ble foretrukket gjentatte ganger i høst (med unntak av en kamp) var at han var eldre, jeg tror Wenger vil la Szczney få et utlån til før han blir satt i buret, og siden Mannone sitt utlån ikke er noen braksuksess tipper jeg at vi får Almunia eller Fabianski i mål neste år, og med selvtilliten til Fabianski og nervøsiteten, tror jeg ikke vi har noen serievinner i buret..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

han ser veldig bra ut! er spent på hva Wenger gjør med keeper-situasjonen i Arsenal framover. Det virker jo som det står et par mann foran han i køen, men det er vel en uholdbar situasjon for Schzzccyy å være en Arsenal-spiller å gå på utlån til andre klubber til han er i diskusjonen om åvære førstekeeper for Arsenal. Hadde vært utrolig godt om Arsenal har en 20-åring som er god nok for PL som kunne få tillit!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper Szczesny går på utlån til en Premier League klubb neste sesong. Som de sa i videoen så vil gutten spille hver helg, og det tror jeg ikke han blir å gjøre i Arsenal neste sesong. Mitt tips er å låne han ut til en PL klubb som blir å slite, og får mange skudd mot seg. På den måten holder han seg aktiv og konsentrert i nesten samtlige 90 minutter. Åpenbart en av våre mest spennende unggutter!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wotsjcletsj Scechesny?? Har lastet opp en liten "morsom" video på Dailymotion, se her!! ;)

Satt og såg på skrytevideo av han på youtube igår. Tenkte at han typen her burde jo fått muligheten på førstelaget snart, så ser eg denne og tenker at han kanskje trenger en sesong eller to til ;)

Link to comment
Share on other sites

Satt og såg på skrytevideo av han på youtube igår. Tenkte at han typen her burde jo fått muligheten på førstelaget snart, så ser eg denne og tenker at han kanskje trenger en sesong eller to til :)

 

Ka trenger Almunia då?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

God selvtillit på den gutten! :lol: Tror ikke han kunne spilt seg inn som 1. keeper før utlånet, hvor han dog har vært eminent og garantert har lært mye, håper på at han kan bidra neste år

 

God selvtillit med god grunn også spør du meg. Samt at han virker utrolig moden i forhold til alderen. Szczesny virker som en keeper som har det meste. Både fysikken, mentaliteten og det tekniske.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny fylte 20 år på søndag. Grattis, eller noe :lol:

 

Jeg har en veldig god følelse for ham. Kanskje litt tidlig for ham å bli Arsenals no1, men hvem vet. Håper at han kan bli vår cup-keeper neste sesong. Blir endel kamper, hvis han spiller CC, FA og CL. Inbiller meg at han har det lille ekstra, at han kan bli en fryktet keeper for våre motstandere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...