Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

10. Robin van Persie

 

gun__1312796879_player1112_vanpersie.jpg

 

Fullt navn: Robin van Persie

Kallenavn: The Flying Dutchman

Nasjonalitet: Nederlandsk

Født: 6. august 1983

Fødested: Rotterdam, Nederland

Posisjon: Angrep, ving

Høyde: 183 cm

Overgang: 17. mai, 2004 fra Feyenoord

Arsenal-debut: Community Shield i August 2004, mot Manchester United

Klubber:

2001–2004 Feyenoord

2004– Arsenal

 

Ungdomsklubber:

1998–1999 Excelsior

1999–2001 Feyenoord

 

 

Spillertråd redigert 04.09.11, av moderator.

 

Redigeringene er lager av Umlaut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er det flere enn meg som synes at Robin van Persie har fått nok sjanser snart?

 

Det er ikke første gang det har kommet en stygg takling eller ettersleng.

 

Egentlig så var han vel heldig som ikke ble utvist på albuen i første omgang.

 

Jeg synes også at han ikke gjør det så bra når han spiller heller. Har scoret bare 2 fine mål som jeg kan huske (mot Rosenborg og kommer ikke på hvem det andre var mot).

 

Men nå gleder jeg meg til å få se Jeremie Aliadiere og kanskje Arturo Lupoli får prøve seg litt også i løpet av de neste kampene.

 

Dette her er ikke ment for å være stygg mot van Persie eller andre, jeg stiller bare spørsmålet for å høre andre sine meninger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Svaret er definitivt nei!

Første sesongen hans i Arsenal. Ikke har han fått spille mange kamper

fra start på rad.

Tror det er alt for tidlig å avskrive Van Persie, selv om han ikke

har imponert meg til nå.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie bør absolutt satses på, det er tross alt hans første år i den røde og hvite trøya og alderen hans er bra. Han blir sammenlignet med sin landsmann Dennis Bergkamp, personlig har jeg sett lite eller ingen likhet der men synes vi skal gi han tid til å prøve å bevise oss det, han ble tross alt kåret til årets unge spiller i Nederland for et par år siden.

 

Han har også gitt oss noen mål, i forhold til hvor mye spilletid han har fått synes jeg statistikken hans er ganske bra, tatt i betraktning at det er hans første sesong hos oss.

Hvis han blir litt mindre egoist og får spilt på seg litt rutine så tror jeg denne gutten kan bli en suksess da vi går ut på en ny epoke på en ny stadion.

Potensialet er der! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

RvP er ung og har vist at han har potensiale. Han trenger kanskje litt lenger tid enn det de mest utolmodige på dette forumet ønsker.

 

Med en og annen opptreden i førstelaget i et par år fremover, vil vi i løpet av et par år se om han modnes både mentalt og fotballmessig.

 

Unge spillere bør få mer enn en knapp sesong for å lykkes!

Link to comment
Share on other sites

Det er altfor tidlig å avskrive RvP. At han foreløpig fremstår som en umoden og mer enn noe ufin i spillestilen, betyr ikke at han ikke har en fremtid i Arsenal. Disse egenskapene kan avvennes, og jeg velger å tro at Mr. Wenger vet hvordan han skal få til dette. Hvis han i tillegg lærer at det ikke er påbudt drible hver gang man får ballen, kan vi risikere at denne mannen har mye å by på i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bjerris

Syntes ikke Van Persie har vist noe ekstra som skal tilsi at han skal bli en stor spiller.

For meg virker han mer opptatt av og slenge ut stygge etterslengere.

Liker ikke fyren.

Link to comment
Share on other sites

Det er altfor tidlig å avskrive Robin van Persie.

 

Så langt har han ikke imponert meg så mye som forventet, men det skal sies at han bør få flere muligheter før han dømmes.

 

Robin har laget noen flotte mål og har vist glimt av gode ferdigheter. Har også i tankene at denne gutten gjorde sine saker bra før han kom til Arsenal.

 

Apropos det å tilpasse seg: Bergkamp, Henry og Pires hadde alle en treg start i Arsenal-drakta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

van Persie er nok ikkje bedre enn sin landsmann enda, men han er ikkje langt bak. Problemet hans er at Bergkamp passer bedre i laget, fordi alle kjenner han og hans spelemåte. Ferdighetsmessig er de nok per dato omtrent på lik linje.

 

Men for at laget skal bli kejnt med han, og han med laget, må han få spele, sjølvsagt. Trur ikkje speletid blir problemet for Robin.

Link to comment
Share on other sites

Guest devon

Det er jeg uenig med deg paddy, persie er bedre og mye bedre enn Dennis Bergkamp!!

 

______________________________________________________________________________All for Devon

Devon for all

Arsenal for Devon

Devon to arsenal?

Link to comment
Share on other sites

I skrivende stund er ikke Persie den jeg vil ha på laget fra start. Mener han stiller bak Henry, Reyes og Bergkamp. Men for all del, hans tid kommer kanskje fortere enn jeg tror.

 

Synes dessuten at det er genialt at vi har en reserve som kan komme inn å avgjøre kamper!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Klart han er god nok. En utrolig spennende spiller som vi vil ha stor glede av bare han selv ønsker å bli. Ta vare på ham. Håper ikke Wenger går i den klassiske fellen og tviholder på de "gamle" kontra de unge alt for lenge slik historien har vist oss i diverse klubber opp gjennom årene. For de som har gjort det har valget vært drepen.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie er en spennende spiller med god teknikk.

Han har startet kamper med og uten hell. Til nå har

han vært best når han har kommet innpå.

Tror nok at med en fin utvikling vil vi se VP mer på banen fra start neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie har et utrolig potensiale og np synes jeg han begynner å spille mer for laget. Spiller ballen fra seg når han skal og tar fintene rundt 16 m og ikke på midten. (Lekker finte på Ledley King, så synd skuddet gikk utenfor...) Han er klassespiller og jeg tror han vil få spille mer de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...