Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

24 minutes ago, Tapapa said:

Første inntrykk er at layouten er pen, men forumet er lite funksjonelt. Jeg lærer vel å bruke den etterhvert. 

Enig. Virker som om funksjonen ved å gå til "siste ulest" ikke er der lenger bla., noe som er ganske frustrerende.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Stefanb said:

Enig. Virker som om funksjonen ved å gå til "siste ulest" ikke er der lenger bla., noe som er ganske frustrerende.

Jo. Akkurat den funksjonen fungerer utmerket. 

 

Tror dette blir bra. Dersom dette kan gi moderatorene mulighet til å opprette/godkjenne brukere etc så er det lovende. 

Synes det laster tregt

 

BE

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ben elfen said:

Jo. Akkurat den funksjonen fungerer utmerket. 

 

Tror dette blir bra. Dersom dette kan gi moderatorene mulighet til å opprette/godkjenne brukere etc så er det lovende. 

Synes det laster tregt

 

BE

Funker ikke på mobil.

Ellers enig i at forumet virker å laste tregt..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Stefanb said:

Enig. Virker som om funksjonen ved å gå til "siste ulest" ikke er der lenger bla., noe som er ganske frustrerende.

Akkurat funksjonen "siste ulest" kommer jeg virkelig til å savne, i det nye designet så er der en kvasiversjon av den i funksjonen "All activity" som gir et lett sammendrag av den aktiviteten som har vært, gruppert på i dag, igår o.s.v., men siden den viser all aktivitet i en og samme tråd så blir det mye å sortere i hodet på en gammel mann ?.

Som sagt så er det en gammel mann som skriver, når jeg til slutt husket å logge inn så fant gamle Polljen plutselig funksjonen "unread content" ?

Designet er greit og utvalget av emoji's er jo ekstremt i forhold til det gamle designet.

Jeg skal nok fungere godt med dette nye designet, men det kommer til å bli maaange dager før jeg slutter å lete etter "siste ulest". Den funksjonen var det første jeg trykket på når jeg kom inn på forumet.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Syns det nye forumet er knallbra, spesielt på mobil (iOS). Men er det åpent for "alle" å poste nå? Så at en gjestebruker skrev innlegg. Frykter troll og Totter.

By the way, savner en funksjon der man kan klikke "pluss" eller "minus" på innlegg :) 

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Hadde regnet med at du ville bifalle min forespørsel om +/-, BE. Mener å huske at du var glad i den.

Er redd for troll. Husker selv hvor mye dårlig stemning jeg skapte da jeg trollet TV-forumet i min ungdom.

Sier jatakk til +/-   

Syned det er ok å diskutere med andre drittlag sine fans jeg, så de er velkomne med invitasjon for min del. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

On 7/11/2018 at 2:53 PM, Arsenalboy93 said:

Vi kommer fortsatt ikke til å ha mulighet til å godkjenne ny brukere. Til dette må man ha admin rettigheter men, vi har funnet en fungerende løsning. Nesten fungerende hvert fall.

Fikk denne nå. Har +/- ratingen begynt allerede ???

 

BE - assistant manager

A363D3E8-071B-4AA5-B965-494FE1F1A4FF.png

Link to comment
Share on other sites

Om det er flere som sliter med å få tilgang til forumet, så har jeg sendt mail til internettansvarlig så får vi håpe han ordner det fort.

Middlertidig løsning er å bruke en annen nettleser og logge inn på nytt, dette funket for meg. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Vil enkelte fremdeles ha det slik at supportere av andre lag skal inn å kommentere kamptråder folkens? Jeg minns sist at det faktisk var noen som ønsket det velkommen.

Dette forumet dør hvis dagens situasjon opprettholdes. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig for de som styrer websiden å blokkere gjester. 

Nå er det ikke overraskende kun i Liverpool kampene dette skjer så langt, de er overrepresentert når det kommer til dårlig folkeskikk. Men tro meg, vedvarer dette kommer andre lags idioter også inn her. 

Skjer det, slettet jeg brukeren min og melder meg ut. Det gidder jeg bare ikke. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg er åpen for diskusjoner med andre supportere , men det skal skje utenfor de sidene vi har nå. Er ingen ekspert på data , men er det mulig å gi andre klubbers supportere tilgang til en kamp og legge inn kommentarer som gjester ? Kun tilgang til en spesiell kamp for å legge inn kommentarer og ingenting annet.  De som da vil kan henge seg på den kamp artikkelen.

Det har lenge vært problemer med registrering og undertegnede er en av de som er gjest her inne. Har fått en info fra Polljen som jeg skal se på så jeg kan få en fullverdig profil her inne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...