Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Perioden jeg refererer til var før den store "+/- krigen". Den gjaldt bare ett mindretall av oss. Tiden før var kjempebra! Mange som engasjerte seg og moderatoren TheLegend gjorde mange fine tiltak. Slik aktivitet har vi ikke sett siden.

 

At det overhodet blir +/- krig er for meg ett stort argument til å ikke bruke det. Spesielt -funksjonen ser jeg på som lite konstruktiv da man kan ha skrevet ett superbra innlegg som folk er uenige i og få tonner av minus.

Link to comment
Share on other sites

 

At det overhodet blir +/- krig er for meg ett stort argument til å ikke bruke det. Spesielt -funksjonen ser jeg på som lite konstruktiv da man kan ha skrevet ett superbra innlegg som folk er uenige i og få tonner av minus.

 

Jeg vil jo påstå at det var få slike tilfeller som du beskriver. Folk brukte funksjonen konstruktivt i de aller, aller fleste tilfeller. Det var en glipp, men slik vil det alltid være.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er det noe galt her inne siden jeg ikke får opp innlegg som andre har skrevet?

 

Eller er det bare slik at når ingen har noe særlig å klage på, så skrives det lite? Er dette et forum for motgangssupportere? :gimme:

 

 

Det skrives en god del her hver dag. Får du ikke opp andres innlegg overhodet, eller ser du bare gamle poster? Hva slags enhet og nettleser surfer du med?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det skrives en god del her hver dag. Får du ikke opp andres innlegg overhodet, eller ser du bare gamle poster? Hva slags enhet og nettleser surfer du med?

 

Takk for svar. Jeg prøvde egntlig bare å være morsom. Funket ganske dårlig. Alt funker som det skal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har hatt problemer med forumet den siste tiden. Ikke kan jeg bruke linker; dialogboksen kommer opp, men da låser sida seg. Når jeg prøver å quote et innlegg skjer det ingenting. Ikke engang klipp og lim fungerer for meg. Er jeg den eneste?

Link to comment
Share on other sites

Det høres ut som et lokalt problem hos deg. Jeg finner heller ikke noen tilsvarende problemer nevnt på support-forumet til forumleverandøren (med unntak av noen små problemer med den siste oppgraderingen vi selv ikke har gjort enda). Har du prøvd med en annen nettleser eller en annen datamaskin?

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset, men det funka ikke det heller. Win8/Explorer+firefox. På jobben har jeg Win7/Explorer+Chrome. Samme problem der. Har prøvd 'change theme' uten resultat. Må vel være noen av mine instillinger på forumet. Eller har jeg glemt å betale årsavgiften... O_O

Link to comment
Share on other sites

Da vet jeg nesten ikke altså! Men det er helt klart ikke noe lokalt som gjør det, i og med at det følger bruker og ikke pcen... Prøvd å endre "theme" her på forumet? Var jo en del som hadde problemer med blant annet quote-funksjonen her på forumet for en stund siden, og for min del ble dette fikset med noe så simpelt som å endre "theme" (du gjør det ved å scrolle helt ned inne på forumet og så er det en link nede til venstre, kan være litt vanskelig å finne ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset, men det funka ikke det heller. Win8/Explorer+firefox. På jobben har jeg Win7/Explorer+Chrome. Samme problem der. Har prøvd 'change theme' uten resultat. Må vel være noen av mine instillinger på forumet. Eller har jeg glemt å betale årsavgiften... O_O

 

Hadde du glemt det så hadde du ikke kunnet poste dette innlegget. Skjedde med meg når jeg bodde i Singapore og ikke mottok giroen for medlemskontigenten.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset, men det funka ikke det heller. Win8/Explorer+firefox. På jobben har jeg Win7/Explorer+Chrome. Samme problem der. Har prøvd 'change theme' uten resultat. Må vel være noen av mine instillinger på forumet. Eller har jeg glemt å betale årsavgiften... O_O

 

Da høres det ut som om det er noe med brukeren din, selv om jeg synes det virker rart. Jeg skal ta kontakt med Internettansvarlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg kan fortsatt ikke quote, klippe og lime eller legge inn linker i innlegg.

 

Har ganske høye tanker om meg selv og regner med at mange på forumet savner at jeg quoter mine egne innlegg i en sånn "hva-var-det-jeg-sa" stil. ;D

 

Du får trykke på "change theme" helt nederst i venstre hjørne når du er inne på forumet her. Deretter bytte til "IP.Board". Den ser ikke like fin ut som den originale, men quoting o.l. fungerer aldeles utmerket.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan fortsatt ikke quote, klippe og lime eller legge inn linker i innlegg.

 

Har ganske høye tanker om meg selv og regner med at mange på forumet savner at jeg quoter mine egne innlegg i en sånn "hva-var-det-jeg-sa" stil. ;D

 

Jeg slet litt med å quote selv en periode og løste det ved ape-metoden. Jeg trykket som en mongo på forskjellige knapper, blant annet på bryteren oppe til høyre som heter BBCode Mode. Da fikk jeg brått qoutingen til å funke. Så hvis det bor en liten bavian i deg, så trykk i vei. Kanskje det ordner seg for deg også?

Link to comment
Share on other sites

Jeg slet litt med å quote selv en periode og løste det ved ape-metoden. Jeg trykket som en mongo på forskjellige knapper, blant annet på bryteren oppe til høyre som heter BBCode Mode. Da fikk jeg brått qoutingen til å funke. Så hvis det bor en liten bavian i deg, så trykk i vei. Kanskje det ordner seg for deg også?

wow

Link to comment
Share on other sites

Jeg slet litt med å quote selv en periode og løste det ved ape-metoden. Jeg trykket som en mongo på forskjellige knapper, blant annet på bryteren oppe til høyre som heter BBCode Mode. Da fikk jeg brått qoutingen til å funke. Så hvis det bor en liten bavian i deg, så trykk i vei. Kanskje det ordner seg for deg også?

Ett skritt nærmere en fungerende profil. Jeg fant den BBCode Mode øverst til VENSTRE. Når den er slått av kan jeg klippe og lime, men å lime inn linker får jeg ikke til. Jaja. Takker.

Edited by RastaPinky
Link to comment
Share on other sites

Ett skritt nærmere en fungerende profil. Jeg fant den BBCode Mode øverst til VENSTRE. Når den er slått av kan jeg klippe og lime, men å lime inn linker får jeg ikke til. Jaja. Takker.

 

Du må lime inn, slå på, for deretter å linke. Tror jeg da.

Link to comment
Share on other sites

Du må lime inn, slå på, for deretter å linke. Tror jeg da.

Fant det ut nå. Jeg må bare ligge unna linkeknappen. Bare lime linken rett inn. Også slå BBCode litt av og på. Brukervennlighet under middels, men det går da på et vis.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...