Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Synes det er få brukere på chaten på kampdager også, egentlig lite aktivitet generelt på forumet for tiden. Er ikke så aktiv selv heler men, føler det er noe som mangler her.Mulig det er bare meg men savner hete diskusjoner blant brukerne her.

Før kunne en være negativ og en annen være negativ, men er man negativ nå fortiden, så kommer "ordens politiet" å kjepp jager deg vekk.

Nei må få tilbake forumet som det var for noen årsiden, da var det lov å banne og å være negativ.

Er lei av å ikke få utrykke seg som man vil her inne.

Kunne ikke vært mer enig! Faen i helvete så lei jeg er den reduserte aktiviteten her inne... :P

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mulig å lage forumtråder til artikler som ligger på forsiden? På slutten av forsideartikkelen legger man en "Diskuter saken på vårt forum"-link. Synes det er greier å diskutere og kommentere på forumet enn i kommentarfaltet på forsiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Forslag til forbedring av lesevennlighet på forumet: Forby store bilder, samt videoer i signaturfeltet... Ganske irriterende å lese på forumet da og så blir det ekstra mye scrolling!

Det er sikkert mange som ikke har noe i mot signaturer. Jeg derimot synes det er tøv og har deaktivert dette. Jeg får med andre ord ikke opp folks signaturer og det at man har valgfriheten gjør vel at ditt spørsmål ikke er så dagsaktuelt likevel :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert mange som ikke har noe i mot signaturer. Jeg derimot synes det er tøv og har deaktivert dette. Jeg får med andre ord ikke opp folks signaturer og det at man har valgfriheten gjør vel at ditt spørsmål ikke er så dagsaktuelt likevel :-)

 

BE

 

ikke veldig dagsaktuelt, nei.....

 

Hvordan kan man skru av dette? kikka inder "ignore preferences" ,em nda må man skrive alle brukernavn som har plagsom signatur?

 

EDIT: FANT DET UT SELV!!!!!!

Edited by Innbytterbenken
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Artiklene på forsiden inneholder ofte et intervju i vanlig skrift og artikkelforfatters mening i fet skrift, dette mener jeg er feil. Måten å gjøre dette på vil være å kursivere intervjuet og komme med sin egen mening i vanlig skrift. Så er det sjeldent det står oppført gode kilder. Artiklene er flotte, men disse manglene gjør at det virker litt mer "uproffesjonelt".

Link to comment
Share on other sites

Kor vidt enkeltindivid sine meiningar bør frontast på forsida er ikkje ein ny debatt, for å seie det slik... Utheva eller ikkje..

Er i utgangspunktet enig, men slik som det er gjort i Keown-saken på forsiden er forsåvidt helt ok(ikke ideelt). Å si et par ord om det du skriver om er normalt, men at det er skrevet i fet skrift gjør at det legges mer fokus på enn selve intervjuet som er det interessante. For øvrig leser jeg veldig sjeldent noe på forsiden, men det med Keown-saken har jeg ikke lest fra før så klikket meg inn på den, K-I-L-D-E!!!

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Jeg skal ta opp dette med de andre skribentene, så får vi se hvordan vi gjør det etter hvert. Etter min mening bør ikke forsiden brukes til egne meninger (med mindre det er blogg), men får ta en diskusjon på det.

 

Fint med innspill, mer av det!

 

Kristian.

Edited by nihilisten
Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Jeg skal ta opp dette med de andre skribentene, så får vi se hvordan vi gjør det etter hvert. Etter min mening bør ikke forsiden brukes til egne meninger (med mindre det er blogg), men får ta en diskusjon på det.

 

Fint med innspill, mer av det!

 

Kristian.

Tusen takk, godt at vi får respons! :)

Link to comment
Share on other sites

Dette har vært diskutert flere ganger tidligere. Vi ønsker, og kan heller ikke konkurrere med nyhetssidene som er først ute med siste nytt om klubben. For å skille oss litt mer ut har vi da valg å kunne kjøre en litt mer personlig vri på sidene, slik at det skal gi et bilde av at det er skrevet av en supporter, og ikke en journalist som forholder seg totalt nøytralt til stoffet. Det kan vi finne utallige andre steder på nettet.

 

Vi kunne kuttet alt innhold som går på standard nyhetsartikler og kun ha relevant informasjon for Supporterklubben, men da tenker jeg at besøkstallene hadde vært relativt små i forhold til hva vi har i dag.

 

Når det gjelder format på tekstene, samt kildehenvisninger, så kan vi bli bedre, og der skal vi se om ikke vi klarer å bli enige om en standard som gjelder for alle artikler.

 

PS. vi trenger stadig nye skribenter og medhjelpere til siden, så dersom dere føler for å være med å prege innholdet er det bare å sende meg en mail!</p>

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Kilder:Skysports, The Sun"

En forbedring, men beste ville være å legge inn lenker i bunnen, aller beste hadde vært om det var trykkbare lenker, da slipper artikkelforfatteren å ødelegge "designet" på artikkelen.

 

Fortsatt dårlig med kilder, men alt i alt er artiklene mye bedre nå :) (Ikke for å mase, men greit å ha best mulig artikler på forsiden siden unge supportere sannsynligvis sjekker innom vår side for Arsenalnyheter.)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo gunners.no, de som er på forsiden av og til er det kun én peson som står bak. Magnus sin er derfor mye mer relevant, da den legger sammen brukermassen her på forumet. Syntes uansett at det bare er tull at det kommer slike spillerbørser på forsiden, da jeg mener man skal inn på forumet for å lese meningene til fellow gooners. Forsida burde være en informasjonsside, ikke et debattforum. Skal også sies at det har blitt mye bedre i det siste. Oppdateres jevnlig og den siste kamprapporten fra Stoke-kampen er som det burde være. Kort om kampbildet og informasjon om laget og bytter. Klarer han som lagde den å fortsette slik så blir det knall.

Link to comment
Share on other sites

Har en kamerat som er L'Pool supporter og på deres hjemmeside legger de ut omtrent 4-5 saker om klubben hver dag. Jeg har nå lest litt i denne tråden og forstått at gunners.no ikke legger ut alle nyhetssaker som omhandler Arsenal. Men synes allikevel at det kunne vært lagt ut noen flere saker, ettersom ikke alle sjekker forumet, eller er klar over det for den saks skyld. Spillerbørs og kampreferat synes jeg også kunne vært lagt i samme sak etter kampen, hvor spillerbørsen kanskje kan være diskutert mellom et par personer før den ble publisert.

Også en siste ting, noen som vet om sms-tjenesten fortsatt er aktiv, mener å ikke ha motatt meldinger på over et år.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...