Jump to content

Karim Benzema


Kris-A

Recommended Posts

Så skal vi vistnok ha kastet oss inn i kampen om Benzemas underskrift, sammen med United og Real Madrid.. Benzema skal ha sagt at han er lysten på å jobbe med Wenger, og skal han gå må han ha garantert plass i starts 11`ern, noe som er mye mer sannsynlig hos oss enn hos de to andre nevnte

 

kanskje Wenger ser på Benzema som en ertstatning for Ade, som sies å være på vei til Milan.. vil et salg av Ade finnansiere ett kjøp av Benzema? Ade ut - Benzema inn? jeg er absolut åpen for den!

 

får håpe det ligger noe i ryktene..

 

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6591106.ece

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Dette er, utrolig nok, faktisk en mulighet for oss. Det er faktisk en god del som gjør Benzema "aktuell" for oss. Han er fransk, i likhet med flere andre i stallen og ikke minst Wenger, "garantert" masse spilletid (ikke at vi er tynt besatt på spissplass), vi er ikke ukjente for å utvikle spillere og jeg vil påstå at Arsenals spillestil passer han.

 

Men så spørs det om han er ute etter å utvikle seg mest eller å gå rett til et av verdens beste lag. Selger vi Adebayor tror jeg ikke det er pengene det skal stå på. :P

 

Gå for Benzema!

 

EDIT: Jeg vil samtidig sette spørsmålstegn på om dette er lagdelen som trengs å forsterkes mest mulig. Jeg vil bare ha inn Benzema om Adebayor drar for en fin sum.

Link to comment
Share on other sites

Nå tror jeg vi enderlig kan slå fast at Silly Season er i gang.

Benzema hadde vært konge, men Arsenal/Wenger kommer aldri i verden til å kjøpe en spiller som vil koste rundt £30m.

 

Så akkurat et rykte om at vi planla et £40M bud på Ribery. Det er silly season!

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 28 2009, 02:04 AM) 170566[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Nå tror jeg vi enderlig kan slå fast at Silly Season er i gang.

Benzema hadde vært konge, men Arsenal/Wenger kommer aldri i verden til å kjøpe en spiller som vil koste rundt £30m.

 

Så akkurat et rykte om at vi planla et £40M bud på Ribery. Det er silly season!

 

haha, verre og verre blir det:)

Link to comment
Share on other sites

Så skal vi vistnok ha kastet oss inn i kampen om Benzemas underskrift, sammen med United og Real Madrid..

 

Vi har ikke midlene til å konkurrere mot Real Madrid og Manchester United. Så enkelt er det. Det er litt synd, for Benzema hadde ikke vært et dumt kjøp. Jeg håper at United mister han og at han signerer for Real, heller. Ville ikke likt å spille mot ham.

 

EDIT: Dette er skikkelig stort for meg; dette er min 2000. post på dette forumet, omg. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger ikke en ny spiss, vi har Adebayor. På sitt beste er han helt fantastisk og neste sesong har han en del å bevise og det tror jeg han klarer.

Han er fantastisk på sitt beste ja, men han er helt rævva på sitt verste også. Problemet er at han er oftere på sitt verste enn sitt beste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Arsenal har store sjanser til å kunne snappe Benzema foran den store, stygge, røde nesa på SAF. Wenger yter stor respekt i Frankrike, og i Arsenal vil Benzema være garantert mye spilletid. Problemet er at Wenger må tørre å satse. Lyon har tydeligvis allerede avslått et bud på £25 millioner fra Manchester United tidligere, noe som er prislappen Wenger hadde tenkt å bla opp. En eventuell handel kunne vært £25 millioner + Diaby. Ettersom Juninho har dratt til et Asia lag, så vil jeg tro Lyon er ute etter en midtbanespiller, jeg er ganske sikker på Diaby kunne hevet seg i Ligue 1.

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet tror jeg er veldig silly season.

Tipper Ade blir værende og får en kjempesesong.

Håper vi kjøper en god defansiv midtbanespiller,men tror faktisk vi vinner serien med den stallen vi har nå.

Er vi litt heldige med skader+at rosicky og eduardo kommer tilbake i godt gammelt slag så har vi slik jeg ser det en veldig sterk tropp neste sesong,,jeg er vedlig opptimistisk for første gang på flere år.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 28 2009, 02:04 AM) 170566[/snapback]

Nå tror jeg vi enderlig kan slå fast at Silly Season er i gang.

Benzema hadde vært konge, men Arsenal/Wenger kommer aldri i verden til å kjøpe en spiller som vil koste rundt £30m.

 

Så akkurat et rykte om at vi planla et £40M bud på Ribery. Det er silly season!

skal vist ha sendt inn et bud som inneholdt 30M + Bendtner :D

 

ellers så er det flere som har meldt seg på Benzema saken:

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id...nsfers&&cc=5739

 

http://www.football365.com/story/0,17033,8...5404299,00.html

 

og en united blogg:

 

http://a-kick-in-the-grass.blogspot.com/20...a-ahead-of.html

 

må si jeg tviler på dette, men skal jo aldri si aldri

Link to comment
Share on other sites

Mener jeg leste at Lyon pratet om en 3 klubb som hadde forhørt seg om spilleren. En klubb han ikke ville nevne. Litt typisk Arsenal :D

 

Men som andre sier. Dette er nok for godt til å være sant. Og skjer eventuelt KUN om Adebayor forsvinner. Men skulle det skje håper jeg Benzema blir erstatteren. Har dog ikke sett altfor mye av han, men nesten 40 mål på 2 sesonger i den franske ligaen er ikke dårlig. Føler han fort kan ende opp som en toppspiss ala Torres og da er det greit at han spiller i Arsenal B)

Link to comment
Share on other sites

Det har vel vist seg før at Real har hatt problemer med å skape et lag av alle stjernene. Ronaldo tror nok han er den største der. Kaka er jo også vant til å være den fremste, mens Raul er kongen av Madrid. Her kan det lukte sur Ronaldo lang vei hvis han ikke lykkes fra første stund. Og hva Benzema angår, mye penger for en spiller som slett ikke er trygg på noen plass i førsteelleveren.

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så hadde det vært utrolig morsomt om Real tyker ut relativt tidlig i CL og ikke vinner serien. :(

 

I tillegg syns jeg det begynner å bli en direkte skandale at FIFA og UEFA ikke griper inn og gjør noe med dette. Det er helt tullete at fotballklubber skal få fortsette på denne måten.

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så hadde det vært utrolig morsomt om Real tyker ut relativt tidlig i CL og ikke vinner serien. :(

 

I tillegg syns jeg det begynner å bli en direkte skandale at FIFA og UEFA ikke griper inn og gjør noe med dette. Det er helt tullete at fotballklubber skal få fortsette på denne måten.

 

Etter som de ikke har gjort noe mens Chelsea herjet som verst, er det lite sannsynlig at de skal begynne å gjøre noe nå. Platini har jo offentlig uttalt at han sterkt misliker den engelske dominansen i CL. Så nå når ett lag som Real Madrid har muligheten til å gjøre noe med det, kan du banne på at han ikke kommer til å fremme noen forslag for å sette kjepper i hjulene for dette.

 

Det er jo helt utrolig at at en mann som har innrømt at han "hater" England og engelsk fotball kan sitte så høyt på strå i Uefa.

 

Og Blatter i FIFA er ett kapittel for seg selv. Er jo helt utrolig at det ikke kommer restriksjoner på dette med spillerkjøp, når de driver og lager alle slags mulige regler om hvor mange nasjonale spillere det skal være i en klubb osv.

Link to comment
Share on other sites

Det har vel vist seg før at Real har hatt problemer med å skape et lag av alle stjernene. Ronaldo tror nok han er den største der. Kaka er jo også vant til å være den fremste, mens Raul er kongen av Madrid. Her kan det lukte sur Ronaldo lang vei hvis han ikke lykkes fra første stund. Og hva Benzema angår, mye penger for en spiller som slett ikke er trygg på noen plass i førsteelleveren.

Hehe sant så sant. Når halvparten av det nederlandske landslaget blir satt på benken blir det sikkert en del missnøye der og:) Håper det går til helvette med real :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 1 2010, 02:23 PM) 209014[/snapback]

Benzema er fortsatt en spiller jeg har utrolig lyst til å se i Arsenal drakta, men pdd. kan jeg ikke se annet enn at han ville kommet inn som erstatter for van Persie hvis vi solgte nederlenderen..

Får aldri solgt RvP. Husk at det skal en medisinsk sjekk til :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...