Jump to content

Thomas Vermaelen


Sir Carpenter

Recommended Posts

5. Thomas Vermaelen

 

gun__1312557762_player1112_vermaelen.jpg

 

Fullt navn: Thomas Vermaelen

Kallenavn: Snelle Thomas

Nasjonalitet: Belgisk

Født: 14. november 1985

Fødested: Kapellen, Belgia

Posisjon: Midtstopper, venstreback

Høyde: 182 cm

Overgang: 19. juni, 2009

Arsenal-debut: 15. august, 2009 mot Everton.

Klubber:

2003-2009 Ajax

2004-2005 RKC Waalwijk (lån)

2009- Arsenal

 

Ungdomsklubber:

-1999 Germinal Ekeren

1999-2000 Germinal Beerschot

2000-2003 Ajax

 

Redigert av moderator 04.09.11

 

Redigeringen er laget av Umlaut

 

 

 

Thomas Vermaelen har signert en 4-års kontrakt for Arsenal.

 

Velkommen skal du vere Thomas! :)

 

Oppretta ein ny tråd grunna den forrige var blitt veldig off-topic!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

har troa på Vermaelen, han ligna nesten litt på Vidic, håper han kan bli en villmann i midtforsvaret! noe vi trenger..

 

hvis resten av spillerne våre blir nå, og vi får inn Melo, er jeg godt fornøyd.. da begyner det virkelig å lukte gull!

Link to comment
Share on other sites

Synes dette er en spennende overgang. Ganske typisk Wengersk også om vi ikke tenker på prisen. Er prisen den anslåtte prisen på £10 mill, så synes jeg det er kanskje litt i overkant. Jeg skal heller ikke uttale meg på om det er galskap å betale så mye for han, for jeg skal innrømme at jeg bare har sett han spille to ganger. Husker jeg rett så virket han bra mot oss under Emirates Cup.

 

Det er godt å få inn forsterkninger, og spesielt siden han ankommer så tidlig. Overgangen fra Nederlandsk toppserie til Premier League er hard!

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er VELDIG tøff i spillet, har kjempefysikk. Sånn sett er dette noe ¨å glede seg til. Har sett han en del før, og han har alltid vært god de gangene jeg har sett han, håper han klarer det samme i Arsenal. Selvom nivået selvfølgelig ikke er det samme i PL som i Æresdivisjonen, dog har han vært kaptein og spiller på Belgias landslag(som forsåvidt ikke er veldig gode..), dette burde da si noe om hvor god han er. Gleder meg mer til cornere fremover nå og, han er en ganske så god hodespiller og har scoret en del mål for Ajax om jeg ikke tar helt feil, til tross for at han er "lav".

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er VELDIG tøff i spillet, har kjempefysikk. Sånn sett er dette noe ¨å glede seg til. Har sett han en del før, og han har alltid vært god de gangene jeg har sett han, håper han klarer det samme i Arsenal. Selvom nivået selvfølgelig ikke er det samme i PL som i Æresdivisjonen, dog har han vært kaptein og spiller på Belgias landslag(som forsåvidt ikke er veldig gode..), dette burde da si noe om hvor god han er. Gleder meg mer til cornere fremover nå og, han er en ganske så god hodespiller og har scoret en del mål for Ajax om jeg ikke tar helt feil, til tross for at han er "lav".

 

Deilig å høre noe om hvordan han er som spiller. Må innrømme at jeg bare har sett han i preseason, og da var han en spiller jeg ville sagt hadde "trynefaktor", som Vidic blant annet. Ser og høres ut som en spiller som er villig til å ofre både kropp og sjel for å vinne en duell, noe som alltid er positivt!

 

Håper han får nummer 6 i løpet av sommeren, må si jeg også gleder meg stort til preseason begynner nå! :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Gleder meg mer til cornere fremover nå og, han er en ganske så god hodespiller og har scoret en del mål for Ajax om jeg ikke tar helt feil, til tross for at han er "lav".

 

Han hadde vell 10 mål på 143 kamper for Ajax tror jeg. Kjeda meg litt, så sammeligna med hva Toure og Gallas har :P

Toure har 14 på 295 startende mens Gallas har imponerende 13 på 107 !

Link to comment
Share on other sites

www.vi.nl som følger nederlandsk fotball veldig tett viser til 10 mål på 112 kamper (2 på 13 kamper for RKC Waalwijk). Dette er kun fra serien, regner med at han har scoret i noen cuper og. Ikke heeelt galt for en midtstopper. Statistikkmessig scorer han ca hver tiende kamp, så REGNER med minst 3 mål fra Vermaelen i neste sesongs serie :)

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er en spennende tilvekst, men det mest spennende med dette er hvem som må vike plass for Vermaelen - Kaos Toure eller William Gal a/s.

 

Håper det blir Gallas som viker plassen :-)

 

Er ikke helt sikker på at jeg er enig. Gallas er meget god bare han blir paret med en som er forutsigbar.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er en spennende tilvekst, men det mest spennende med dette er hvem som må vike plass for Vermaelen - Kaos Toure eller William Gal a/s.

 

Håper det blir Gallas som viker plassen :-)

 

Hvis noen skal vike plass, så bør det være Toure. Hvis vi beholder Toure og Gallas så må Vermaelan konkurrere ut en av dem. Det er ikke gitt at han klarer med det aller første.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er en spennende tilvekst, men det mest spennende med dette er hvem som må vike plass for Vermaelen - Kaos Toure eller William Gal a/s.

 

Håper det blir Gallas som viker plassen :-)

 

Hvis noen skal vike plass, så bør det være Toure. Hvis vi beholder Toure og Gallas så må Vermaelan konkurrere ut en av dem. Det er ikke gitt at han klarer med det aller første.

 

Trur wenger kommer til å rulere innen laget.. det er nok greit det også, så kan spillere få bittelitt hvile:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noe vi trenger i midtforsvaret er det en leder og en tøffing.

De egenskapene har vi manglet denne sesongen.

Det blir spennende å følge Vermaelan, og gode skussmål fra Jaap Staam låter betryggende.

Spennende signering fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jo han skal være det. :)

 

Blir spennende å se hva han tilfører når han begynner å komme seg ordentlig i form og finner seg ordentlig tilrette i troppen. ;)

Håper virkelig han blir en bauta bak der som lyse og ose trygghet. Blir spennande å se hvem som danner midtstopper paret iår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...