Jump to content

Real Madrid


Simbad

Recommended Posts

Som alle vet har nå Real hentet Kaka for i underkant av £60 mill og Ronaldo for ca £80 mill.

 

Nå ser det også ut som at de har klart å friste David Villa til klubben for rundt £30 mill. (kan hende tallene er litt feil)

 

I tillegg skal de være ute etter flere spillere, deriblant Ribery.

Helt syke priser mener iallefall jeg. Det ryktes at både Huntelaar og van Nistelrooy er på vei ut og at de er ute etter en venstreback. Clichy er blitt linket.

 

Laget kan bli seendes slik ut neste sesong:

 

Casillas

Ramos-Pepe-Metzelder-Heinze(evt ny VB)

Ronaldo-L. Diarra-Sneijder-Kaka

Villa-Huntelaar/Higuain

 

I tillegg har de spillere som M. Diarra, Robben, Raul, van der Vaart, Drenthe, de la Red, Marcelo, Salgado osv...

 

På papiret kommer laget helt klart til å se uovervinnelig ut. Spørsmålet er om den nye manageren, Pellegrino, klarer å få organisert laget slik at de fungerer sammen. Blir spennende å følge laget og se hva som skjer, men må si jeg er imot den slags pengebruk som de holder på med... Vil gjerne høres andre meninger om dette også.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror nok lagoppstillingen blir litt feil. Ganske sikker på at Real Madrid kommer til å spille i en 4-2-3-1 formasjon neste sesong.

Casillas

Ramos - Pepe - ny stopper - ny VB

Diarra - Alonso

Ronaldo - Kaka - Robben

Villa

 

Etter det jeg vet har Real Madrid fortsatt mye penger i pengebingen sin, tror derfor hverken Metzelder eller Heinze kommer til å få mye spilletid. Alonso har jo også vært linket, og siden Liverpool er i økonomiske nedgangstider tror jeg han går til Madrid klubben. Kan, og forsåvidt er et veldig farlig lag. Syns selv det burde vært regler mot slikt hodeløst pengebruk, ødelegger fotballen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns det er rart at det er så mange som går dit. Det er 11 som får starte hver kamp, og det blir nok en helsikes kamp om plassene. Det blir garantert misnøye etter hvert. Skal ikke se bort ifra at dem mister et par til neste år. Men, men, gjenstår å se ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke helt se for meg at dette laget skal prestere, hvilken manager skal klare å holde alle disse superstjerne fornøyde ?

Den eneste jeg kan tenke meg er Wenger, og han blir her i Arsenal. Så skjønner ikke hva de skal med så mange superstjerner når de ikke har bruk for de ..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 15 2009, 10:09 AM) 170062[/snapback]

De har da Pellegrino, den "spanske Wenger" ;)

 

Den "spanske" Wenger er vel Ramos? :( Pellegrini er vel fra Chile ;)

Selvfølgelig :D

Men Mr. Pellegrini ble vel iallefall kalt for La Ligas versjon av Arséne? Trodde iallefall jeg hadde lest det et sted.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

den ekte Ronaldo hadde jo også draktnummer 9 i RM, då slepp jo ein del folk å kjøpe ny drakt. tipper RM taper ein del pengar på det :)

Eg er bare så glad for at eg slepper å se det stygge tryne og gliset, samt den overlegene holdningen til Cristiano Ronaldo i PL enda en sesong!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

"Han er veldig god" er jo et ganske tynt "argument".

 

Jeg har også sett Lloris i flere kamper. Han har reflekser fra en annen verden, litt som Cech i sine tidlige dager i Chelsea. For å sammenligne med Almunia, så er vell Lloris ca 20 ganger bedre i både feltet og i igangsetningene, tiltross for sin unge alder. Lloris er vell også blitt fast på det franske landslaget.

 

Jeg tror derimot prisen blir for høy for at Wenger blir å kjøpe han. Det ville vært en drøm, men det forblir vell med drømmen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sett Lloris i flere kamper. Han har reflekser fra en annen verden, litt som Cech i sine tidlige dager i Chelsea. For å sammenligne med Almunia, så er vell Lloris ca 20 ganger bedre i både feltet og i igangsetningene, tiltross for sin unge alder. Lloris er vell også blitt fast på det franske landslaget.

 

Jeg tror derimot prisen blir for høy for at Wenger blir å kjøpe han. Det ville vært en drøm, men det forblir vell med drømmen.

 

Jeg har aldri sett på Cech som en keeper med spesielt gode reflekser. På sitt beste var han helt suveren til å plassere seg riktig til enhver tid, i tillegg er (var) han aggresiv i feltet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri sett på Cech som en keeper med spesielt gode reflekser. På sitt beste var han helt suveren til å plassere seg riktig til enhver tid, i tillegg er (var) han aggresiv i feltet.

 

Kanskje ikke rette å sammenligne med nei. La oss heller si nesten like gode reflekser som Casillas (siden vi diskuterer i Real tråden :))

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...