Jump to content

Stygge taklinger, slag og spark


refser

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Problemet er vinkelen rett og slett. Han hopper inn, men det viser seg at han faktisk har veldig god kontroll på hva han gjør og idet han setter inn taklingen viser han verken knotter eller har noen bein i lufta, men ved første visning så så den temmelig jævlig ut.

 

Lett å bli lurt av den der. Håper at han får det røde kortet sitt trekt tilbake, men jeg tviler..

Link to comment
Share on other sites

Problemet er vinkelen rett og slett. Han hopper inn, men det viser seg at han faktisk har veldig god kontroll på hva han gjør og idet han setter inn taklingen viser han verken knotter eller har noen bein i lufta, men ved første visning så så den temmelig jævlig ut.

 

Lett å bli lurt av den der. Håper at han får det røde kortet sitt trekt tilbake, men jeg tviler..

 

Spoiled brats like Emmanuel Adebayor can learn from Brede Hangeland

 

http://www.standard.co.uk/sport/sport-comment/spoiled-brats-like-emmanuel-adebayor-can-learn-from-brede-hangeland-8328753.html

Link to comment
Share on other sites

Fant ikke noe passende sted å legge ut dette.

Men styggere enn den styggeste takling.

http://www.youtube.com/watch?v=m25wtFptMsk

 

Det verste er at det virker som om det er helt greit. Slipper ikke til Nordsjælland rett fra avsparket igjen. Hadde et håp om at de skulle gjøre det rett etter pause etter en snakk i garderoben, men nei da.

 

Edit: Snakker da om 1-1 målet.

Link to comment
Share on other sites

Denne fjompenissen holder Dudu på benken... Håper han klappet til Luiz Adriano da han kom inn for han. Det verste er jo at ingen andre i Shakhtar reagerer. Hva driver kaptein Dario Srna med? Burde ikke han, som sikkert nærmer seg hundre landskamper for Kroatia, vite bedre?

 

What a fucking shame...

Link to comment
Share on other sites

Skammelig!

 

Shakhtar-spillerne og -benken ha visst at dette målet ikke skulle vært scoret. De burde latt Nordsjælland score like etterpå. Slik Brann gjorde mot Lillestrøm for en tid tilbake siden. Når så ikke skjedde, bør de tilby omkamp slik Wenger gjorde i 1999. Hvis heller ikke dette skjer, bør UEFA ta i bruk alle de sanksjonsmuligheter de har; eventuelt pakke ned alle sine fair play- og respect-kampanjer for godt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.101greatgoals.com/gvideos/glenn-whelan-stoke-shocking-two-footed-stamp-on-javi-garcia-man-city-not-even-booked/

 

Howard Webb fikk tydeligvis ikke med seg situasjonen. For Whelan fikk verken gult eller rødt. En sjokkerende stygg takling, men det er neppe sjokkerende at det nok en gang var fra en Stoke spiller.

Link to comment
Share on other sites

Whelan viderefører det som er blitt en stolt tradisjon i Stoke.

Er det ett lag jeg håper rykker ned er det Stoke, drittlag tvers igjennom, ledet av en neandertaler som Pulis.

Men det som er så synd er at med denne rugbyfotballen så klarer de å takle til seg poeng nok til å havne på 11-14 plass hver sesong. Å være supporter for dette laget må være det kjedeligste i verden, historiens kjedeligste fotball.

Link to comment
Share on other sites

FA sier de ikke kan gjøre noe fordi dommeren så situasjonen. Det er fornuftig utgangspunkt. Hadde bare FA vært konsekvente. For dommeren så jo for eksempel Vincent Kompanys røde kort mot Arsenal. Men avgjørelsen ble likevel endret i efterkant fordi den åpenbart var feil. At dommeren har sett situasjonen er altså ikke et punktum. Med mindre FA føler for det akkurat denne dagen.

 

Whelans uttalelser får det til å knyte seg i magen min. Jeg kjenner jeg blir ordentlig provosert! For en nisse!

 

"I've gone in for the challenge and I don't think I tried to be dirty but if it looks that way on TV then I'll have to hold my hands up"

 

"I don't think I caught him as much as he was rolling about. It's the English game, the old-fashioned game, and that's what the Premier League is so good for."

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...