Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

Nettopp, men da er vel spørsmålet om Shawcross hadde blitt dømt til fengsel dersom han hadde "planlagt" taklingen. Det tror jeg neppe!

 

Nei det tror ikke jeg heller. Men hvilken syk fotballspiller planlegger en taklink bortsett fra han Chapman ?

Det måtte være noe truing her, eller så er det rettogslett ren galskap.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Verden er gal :huh:

 

 

Ellers så ser jeg i ymse medier at Wenger er ute å sier at skaden til Ramsey ikke er en såkalt karrieretruende skade.

 

"It is too far away to set any realistic deadline [on his recovery]," Wenger said. "Let's let him heal. The good news is the surgery went well and it is not a career-threatening injury."

Link to comment
Share on other sites

http://www.sport.co.uk/news/Football/35100...ex-players.aspx

 

Dette kan meget vel være den beste artikkelen jeg noensinne har lest. Spot on, alt sammen.

Spot on!!!! Har irritert meg over det samme lenge. Fint om dette hadde kommet mer i søkelyset.

 

Official statement from Aaron Ramsey: http://www.arsenal.com/news/news-archive/o...%28News+Feed%29

 

EDIT: Daily mail er raskt ute med å nevne at Ramsey ikke sier noe om Shawcross: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...k.html?ITO=1490 ;)

Link to comment
Share on other sites

Spot on!!!! Har irritert meg over det samme lenge. Fint om dette hadde kommet mer i søkelyset.

 

Official statement from Aaron Ramsey: http://www.arsenal.com/news/news-archive/o...%28News+Feed%29

 

EDIT: Daily mail er raskt ute med å nevne at Ramsey ikke sier noe om Shawcross: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...k.html?ITO=1490 ;)

 

God artikkel, ja!!!! Har fulgt godt med på Arseblog i det siste, og har vært mye bra å lese der.

 

Når det gjelder Aaron, så er det ikke overraskende modne reflekterte uttalelser. Han har en lang, kjedelig vei foran seg, men han kommer til å komme styrket utav det, hvertfalt mentalt. Så får vi håpe at han kommer styrket tilbake fysisk også!!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

"Kjære dommer, det var et uhell! Det var ikke meningen å kjøre ned mannen med bilen min. Jeg vet jeg ofte kjører beruset og gjerne 20/30 km over fartsgrensen. Men jeg hadde ingen planer om å kjøre noen ned i dag! Jeg er så opprørt over dette at jeg helt ærlig felte noen tårer altså, så håper alle støtter meg igjennom denne tøffe perioden som jeg har opplevd flere ganger før"

 

Min tolkning av Shawcross og hans like menn. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nok et supertalent langtidsskadet. Håper at skaden ikke setter Ramsey sin framtid i usikkerhet. Hans utvikling siden ankomsten til Arsenal har vært fenomenal. Aaron har et potensiale som tilsier at han kan bli verdens beste spiller om noen år.

La oss alle håpe at han har rett når Aaron sier at han skal komme tilbake sterkere og bedre. ( http://www.sport.co.uk/news/Football/35114...ter_player.aspx )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synes det virker tidlig å begynne å gå på foten. Men de vet vel best.

jeg hadde to strukne leddbånd og et par brukne ben i foten og jeg begynte ikke å gå før etter en og en halv måned.

Link to comment
Share on other sites

Synes det virker tidlig å begynne å gå på foten. Men de vet vel best.

jeg hadde to strukne leddbånd og et par brukne ben i foten og jeg begynte ikke å gå før etter en og en halv måned.

 

Syntes også det var utrolig tidlig å gå på foten uten krykker allerede. Det har knapt gått 3 uker på dagen siden han brakk beinet, men som du sier har nok støtteapparatet i Arsenal full kontroll på dette. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se på dette som en fantastisk nyhet! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Syns det er merkeleg å gje Ramsey ny kontrakt no. Om eg ikkje hugsar feil fekk han ny og forbetra langtidskontrakt i fjor sommar?

 

Klart han har teke steg i år, men han har også ein skade som er blitt karakterisert som karrieretruande. Merkeleg å da gje ei ny og mest truleg forbetra kontrakt igjen no? Ein kunne vel venta eit år eller so og så eventuelt belønna Ramsey med ei ny kontrakt????

 

Må seie eg ikkje heilt forstår denne måten å stadig fornye og forbetre unge spelarar sine kontraker på, men så er det mykje eg ikkje forstår når det gjeld å drive ein fotballklubb....

Link to comment
Share on other sites

Syns det er merkeleg å gje Ramsey ny kontrakt no. Om eg ikkje hugsar feil fekk han ny og forbetra langtidskontrakt i fjor sommar?

 

Klart han har teke steg i år, men han har også ein skade som er blitt karakterisert som karrieretruande. Merkeleg å da gje ei ny og mest truleg forbetra kontrakt igjen no? Ein kunne vel venta eit år eller so og så eventuelt belønna Ramsey med ei ny kontrakt????

 

Må seie eg ikkje heilt forstår denne måten å stadig fornye og forbetre unge spelarar sine kontraker på, men så er det mykje eg ikkje forstår når det gjeld å drive ein fotballklubb....

 

Jeg tror dette bygger på at de mener at Ramsey har en posisjon i troppen som tilsier at han fortjener høyere belønning for sitt iniativ. Det at dette skjer oftere på unge spillere enn etablerte spillere er jo at de unge hele tiden er i utvikling og hele tiden da skifter posisjon i troppen hyppigere. Det er min teori, det jeg syns er rart igjen er at det ikke er noen ordning ved at man automatisk for høyere kontraktsnivå om man har så og så mange a-lagskamper osv. Menmen, greit er det å gi Ramsey en slik kontrakt nå, om han aldri kommer tilbake så trenger han penger å leve på for resten av livet, og det er faktisk vårt ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Må seie eg ikkje heilt forstår denne måten å stadig fornye og forbetre unge spelarar sine kontraker på, men så er det mykje eg ikkje forstår når det gjeld å drive ein fotballklubb....

 

Dette har alt å gjere med fylgjene av Bosman-dommen, og kanskje også litt Fabregas' usikre framtid.

Poenget er vel at spelaranes marknadsverdi minkar år for år, etter kvart som kontraktstida nærmar seg slutten. For å ta tilfellet Fabregas ville nok Arsenal få litt meir beltalt om han vart selt i sommar, enn om dei skulle ha venta eit år eller to. For ein klubb som Arsenal utgjer spelarmaterialet ein betydeleg kapital, og dette er klubbens måte å drive butikk på, for å sikre verdiane for å seie det slik.

 

Så får me heller ta det som eit teikn på at Ramsey vert fullt restutiert. Dei ville neppe gått til dette steget utan, sjølv om nok både klubb og spelar er forsikra på alle baugar og kantar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ramsey er i rute til "november return". SVÆRT gledelig:)

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6430752,00.html

 

Med en Ramsey tilbake i gammelt slag har vi imponerende mange gode midtbanespillere tilgjengelig: Fab, Song, Rosicky, Nasri, Wilshere, Ramsey og Diaby. Men så er vel kun 3-4 av dem tilgjengelig til samme tid :D

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...