Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

Aaron Ramsey herjet for Wales mot Skottland! 2 assist og et nydelig solo-mål, etter hva jeg har hørt.

 

Rambo har tatt enorme steg i det siste, og håper at han snart blomstrer fullt ut i Arsenal. Og husk på at han bare er 18 år! (snart 19)

 

Wales vant forøvrig 3-0 og Fletcher skal ha lagt skylden på Wenger over Skottlands tap.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Må si at det er ikke Shawcross jeg er sint på, men dommerne som ALDRI gir rødt for "knotte" taklinger (å da mener jeg også de som ikke treffer motspiller)..

Blir de straffa for sånt, vil det bli færre stygge taklinger og dermed mindre brekte bein...

 

Føler med Aaron som var på gang, måtte du raskt komme tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Jeg frykter at talente Ramsey er ødelagt. ;)

Leggen tvers av kan være hva som helst, den kan bli leget, og den kan bli amputert, synd at slike ting skjer, men hvorfor oss ?! Hvorfor akkurat oss ! ??

Jeg håper at leggen kan leges, bra at sesongen nærmer seg slutten.

 

Det er nok heller tvilsomt at den leggen blir amputert med tanke på hvilket støtteapparat han har rundt seg og at han nok får behandling døgnet rundt den nærmeste tiden :(

Link to comment
Share on other sites

Det er nok heller tvilsomt at den leggen blir amputert med tanke på hvilket støtteapparat han har rundt seg og at han nok får behandling døgnet rundt den nærmeste tiden :(

 

Men når en legg er tvert av, altså alt av blodårer sener og slike ting, uff orker ikke taken på hvordan det ville ha sett ut om strømpen hadde vært av.

men jeg tror at skaden kan leges, for da Eduardo brakk, så var jo det nede ved ankelen, der det er flere bein og slike ting som er viktigere for et bein skal funke, enne oppe i midten av leggen.

Jeg har troa på at det skal gå bra, men jeg frykter det værste.

Link to comment
Share on other sites

Med så rask behandling som Eduardo og Ramsey har fått så er amputering ikke et tema i mine ører. Jeg har aldri hørt om et benbrudd som har endt med amputasjon i en toppdivisjon. Jeg tror at benbruddet til Ramsey er et "fint" benbrudd og at det kan leges relativt raskt. Men jeg er redd Ramsey aldri vil bli den samme, og vi ser jo at Eduardo er blitt veldig forsiktig og passer på å løfte fotene når han er i dueller. Han unngår kanskje nye benbrudd, men dueller tapes.

 

Men først må vi få han på bena igjen, så får vi ta det psykiske senere. Forferdelig at dette skulle skje nå som Ramsey for alvor har begynt å få sine sjanser på førstelaget. :( God bedring.

Link to comment
Share on other sites

Men når en legg er tvert av, altså alt av blodårer sener og slike ting, uff orker ikke taken på hvordan det ville ha sett ut om strømpen hadde vært av.

men jeg tror at skaden kan leges, for da Eduardo brakk, så var jo det nede ved ankelen, der det er flere bein og slike ting som er viktigere for et bein skal funke, enne oppe i midten av leggen.

Jeg har troa på at det skal gå bra, men jeg frykter det værste.

 

Det er ikke sikkert alt av blodårer og sener er ødelagt da, mulig det bare var et "rent" brudd. Men uansett, jeg har aldri hørt om en spiller som har fått amputert foten pga et leggbrudd.

Link to comment
Share on other sites

Med så rask behandling som Eduardo og Ramsey har fått så er amputering ikke et tema i mine ører. Jeg har aldri hørt om et benbrudd som har endt med amputasjon i en toppdivisjon. Jeg tror at benbruddet til Ramsey er et "fint" benbrudd og at det kan leges relativt raskt. Men jeg er redd Ramsey aldri vil bli den samme, og vi ser jo at Eduardo er blitt veldig forsiktig og passer på å løfte fotene når han er i dueller. Han unngår kanskje nye benbrudd, men dueller tapes.

 

Men først må vi få han på bena igjen, så får vi ta det psykiske senere. Forferdelig at dette skulle skje nå som Ramsey for alvor har begynt å få sine sjanser på førstelaget. :( God bedring.

 

Det kan jo selvfølgelig slå ut andre veien også. Diaby fikk jo også et fryktelig brudd etter en skrekktakling mot Sunderland for noen sesonger siden. Jeg kan ikke se at han trekker seg i dueller akkurat, mener heller han er blitt tøffere i dueller også langs bakken enn det han var før bruddet. Det er viktig for en spiller som Ramsey at han ikke begynner å trekke seg når han kommer seg på banen igjen. Håper både Eduardo og Diaby kan hjelpe Ramsey med det psykiske gjennom de tøffe månedene han får.

 

God bedring Aaron Ramsey!

Link to comment
Share on other sites

Med så rask behandling som Eduardo og Ramsey har fått så er amputering ikke et tema i mine ører. Jeg har aldri hørt om et benbrudd som har endt med amputasjon i en toppdivisjon. Jeg tror at benbruddet til Ramsey er et "fint" benbrudd og at det kan leges relativt raskt. Men jeg er redd Ramsey aldri vil bli den samme, og vi ser jo at Eduardo er blitt veldig forsiktig og passer på å løfte fotene når han er i dueller. Han unngår kanskje nye benbrudd, men dueller tapes.

 

Men først må vi få han på bena igjen, så får vi ta det psykiske senere. Forferdelig at dette skulle skje nå som Ramsey for alvor har begynt å få sine sjanser på førstelaget. :( God bedring.

 

Godt å høre at du tror det vil leges relativt raskt, men jeg tror ikke man skal være så redd for at han aldri blir den samme. Det er ett populært synspunkt som de fleste vil være enig med deg i om du skjønner hva jeg mener. Jeg har større tro på det kan slå andre veien og at man kan bli "klok av skade". Jeg er ganske sikker på at Eduardo kommer til å bli ett bevis på akkurat det. Flott at han ble sendt utpå i dag forresten. Sikkert tøft for ham etter å ha gjenopplevd sitt eget mareritt fra sidelinjen, men svært viktig for å bryte ned psykiske barrierer. Hvis man vil finne eksempler i andre idretter trenger man ikke gå lengre enn til vår egen Aksel Lund Svindal. Kjørte inn til gull i nøyaktig samme løype der han ett år tidligere ble svært alvorlig skadd. Så gikk det litt opp og ned en periode før det stabliserte seg. De siste ukene har han levert gull, sølv og bronse i forskjellige alpingrener i OL og fremstår som mer komplett en noen gang.

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo selvfølgelig slå ut andre veien også. Diaby fikk jo også et fryktelig brudd etter en skrekktakling mot Sunderland for noen sesonger siden. Jeg kan ikke se at han trekker seg i dueller akkurat, mener heller han er blitt tøffere i dueller også langs bakken enn det han var før bruddet. Det er viktig for en spiller som Ramsey at han ikke begynner å trekke seg når han kommer seg på banen igjen. Håper både Eduardo og Diaby kan hjelpe Ramsey med det psykiske gjennom de tøffe månedene han får.

 

God bedring Aaron Ramsey!

Akkurat at Diaby er en av de tøffeste duell spillerne vi har nå er bare positivt for hans del, og våres. Når du går i en duell så er det i 95% av tilfellene den som går hardest og mest helhjertet i duellen som går ut ''fin''. Den som enten trekker seg eller går halvhjertet i er dømt til å bli skadet eller i beste fall få seg en smell.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som synes det er tragisk av TV2 Sporten å vise et stort bilde av foten til Ramsey på fremsiden?

 

Jeg synes ihvertfall at det bør være opp til leseren om han/hun vil se det. Jeg blir ihvertfall kvalmen av det.

 

Sendte en mail til reporteren som skrev artikkelen. Jeg mener det er helt bak mål..

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som synes det er tragisk av TV2 Sporten å vise et stort bilde av foten til Ramsey på fremsiden?

 

Jeg synes ihvertfall at det bør være opp til leseren om han/hun vil se det. Jeg blir ihvertfall kvalmen av det.

 

Sendte en mail til reporteren som skrev artikkelen. Jeg mener det er helt bak mål..

 

Om du får svar, så publiser det her, jeg vil se hva de svarer om de svarer. kan skape en debatt og at flere kan sende inn mail til TV2 sporten om at det er totalt bak mål.

Jeg syns det også er latterlig å gjøre slikt, er ike alle som liker dette synet, spesielt ikke Arsenal fans.

Link to comment
Share on other sites

Forstår godt hva dere mener, men for mediebransjen er det kun en ting som gjelder; å inkassere penger. Selv om slike bilder er groteske, så skaper de også stor nysgjerrighet, noe som er en gullgruve for en artikkel...

Men nok om det, måtte Ramsey bli god igjen så fort som mulig! Leste nylig en bra artikkel (tror det var Gunner Post) om hvor vanvittig stort Ramseys potensial var, og hvor vesentlig det er for han å holde seg unna forferdelige skader som har ødelagt tidligere talenter. Vel, skaden har inntruffet i sin verste form, og spørsmålet nå blir bare om Ramsey klarer å reise seg mentalt, noe som kan være en tricky oppgave for en gutt på hans alder. Men igjen, for å bli en toppspiller krever det også en sterk mentalitet, og dette blir uten tvil Ramseys største test i karrieren, og lykke til med det!

Link to comment
Share on other sites

Official statement - Aaron Ramsey's injury

 

(hentet fra Arsenal.com)

 

 

gun__1232705024_ramsey1.jpg

 

 

“During yesterday’s match against Stoke City, Aaron Ramsey sustained fractures to the tibia and fibula in his right leg. Yesterday evening he underwent surgery.

 

"The operation successfully reduced the fractures and whilst it is too soon to state an exact timescale for recovery, Aaron will certainly miss the remainder of this season. Our thoughts are with Aaron at this time and everyone at the Club wishes him all the best in making as speedy a return to action as possible.”

Link to comment
Share on other sites

Om du får svar, så publiser det her, jeg vil se hva de svarer om de svarer. kan skape en debatt og at flere kan sende inn mail til TV2 sporten om at det er totalt bak mål.

Jeg syns det også er latterlig å gjøre slikt, er ike alle som liker dette synet, spesielt ikke Arsenal fans.

 

Hvis dere går inn på SkySports.com eller Arsenal.com, finner dere ikke bilde av skaden. Norske medier må da skjønne at det er en mening bak det!

 

Jeg får rykninger og gåsehud når jeg ser bilde, og har bestemt meg for å droppe TV2 Sporten de neste dagene, til bildet er vekke.

 

Men hvis kjenner dem rett, drar de nok opp det bildet hver gang det er en oppdatering på skaden...

 

Har foreøpig ikke fått svar på mailen, og det spørs om de noen gang kommer til å gjøre noe med det. Det er som PALTH sa; det er slik norske medier er.

 

Kunne hatt en lang debatt om norske medier, men det tar vi en annen plass i tilfelle.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...