Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Innbytterbenken said:

er dette internt? 😣

Nja. Dette har blitt diskutert flere ganger. Snart skriver noen 'stikke noe under en stol' som er feil og de samme kommer til å late som om de ikke skjønner hva det betyr. Det er vel en form for humor, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke Ramsey skal spille uansett hvor god mange mener han er, fordi han er en spiller vi ikke satser på. Ikke noe galt med Ramsey men når det er blitt besluttet at han ikke tilhører vår fremtid, så får vi heller satse på spillere vi skal ha med videre.

Hvorfor skal vi gi en spiller på vei bort en "nøkkel" rolle i laget?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, joppe said:

Jeg synes ikke Ramsey skal spille uansett hvor god mange mener han er, fordi han er en spiller vi ikke satser på. Ikke noe galt med Ramsey men når det er blitt besluttet at han ikke tilhører vår fremtid, så får vi heller satse på spillere vi skal ha med videre.

Hvorfor skal vi gi en spiller på vei bort en "nøkkel" rolle i laget?

Nå mener jeg at Ramsey pr dato ikke er så god at han skal ha en selvskreven plass blant de elleve som skal starte, men hvis han skulle vise en formstigning som gjør at laget vil være bedre med han på banen utover sesongen , så må han i så fall gjerne starte kampene. Jeg vil ha de beste på banen uavhengig av hvilke klubber de måtte spille for neste sesong. Men som nevnt så er han etter min subjektive mening ikke SÅ god pr. dato.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Polljen said:

Nå mener jeg at Ramsey pr dato ikke er så god at han skal ha en selvskreven plass blant de elleve som skal starte, men hvis han skulle vise en formstigning som gjør at laget vil være bedre med han på banen utover sesongen , så må han i så fall gjerne starte kampene. Jeg vil ha de beste på banen uavhengig av hvilke klubber de måtte spille for neste sesong. Men som nevnt så er han etter min subjektive mening ikke SÅ god pr. dato.

Selvsagt hadde det kanskje vært annerledes om vi var direkte med i gullkampen og Ramsey var nøkkelspiller, men da hadde han vel også vært kontraktfestet til oss videre.

Jeg mener fortsatt at nesten uansett hva Ramsey har å tilby, så lenge han ikke er en del av vår fremtid, så spiller vi ikke med han. Da kan vi heller spille Meitland-Niles eller Willock i hans sted og de er jo en del av fremtiden vår og trenger spilletid. Da blir det tull å bruke spilletid på en som skal bort, når vi kan bruke spilletiden hans på unge lovende spillere som skal bære laget i fremtiden. Når tingene er som de er pr dags dato.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Spillere som hever inn over 4 mill i uka skal prestere nesten  på samme linje som Ronaldo og Messi i målpoeng. Ramsey har prestert 1 sesong stabilt , resten skada og underprestert som resten av klubben. Nei forbanna at vi mister et par hundre mill i fee men greit gan drar. Nå er gibbs, wilshere, ox og walcott borte fra den generasjonen og et vel kun Ox som fikk et løft før han ble skada. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Spillere som hever inn over 4 mill i uka skal prestere nesten  på samme linje som Ronaldo og Messi i målpoeng. Ramsey har prestert 1 sesong stabilt , resten skada og underprestert som resten av klubben. Nei forbanna at vi mister et par hundre mill i fee men greit gan drar. Nå er gibbs, wilshere, ox og walcott borte fra den generasjonen og et vel kun Ox som fikk et løft før han ble skada. 

Litt komisk (tragisk) at det kun er Jenkinson som er igjen av det som ble omtalt som fremtidens britiske kjerne.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Han her burde vært i nostalgi, men uansett: merkelig at han velger å gå til en klubb han ikke engang når benken i.

Etter hva jeg har sett er han ikke skadd, men spille gjør han ikke? Så tenkte jeg han satt på benken, men neida ikke der heller. Skadd? Nope. Ikke ifølge physioroom. Noen som vet hva som skjer der? Har vel 3-4mill i uka? 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Han her burde vært i nostalgi, men uansett: merkelig at han velger å gå til en klubb han ikke engang når benken i.

Etter hva jeg har sett er han ikke skadd, men spille gjør han ikke? Så tenkte jeg han satt på benken, men neida ikke der heller. Skadd? Nope. Ikke ifølge physioroom. Noen som vet hva som skjer der? Har vel 3-4mill i uka? 

Den nye Sanchez 😂😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

OK, merkelig han da ikke er oppført skadd noe sted. Men det kan jo være en årsak ja👍

Uten å ha kunnskap om de nettstedene som har en oversikt over spillere som er ute med skade så antar jeg at det er mange grunner til at spillere ikke er oppført der.

Slik jeg forstår det så sliter Ramsey med et korsrygg-problem, et slikt problem betyr ikke nødvendigvis at han er "skadd", og jeg tviler på at alle "småproblemer" og korttidsskader blir listet opp på slike nettsteder. Følgende er hentet fra Juventus sin hjemmeside (engelsk versjon), ett par dager før siste kamp: "Aaron Ramsey did not take part in today's training session due to slight low back pain."

Til slutt så kan jeg nevne at BBC opplyser at Ramsey har trukket seg fra Wales sin tropp til den kommende landslagspausen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...