Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ramseys beste rolle: Fri offensiv midtbanespiller. Da kan han bruke styrkene sine, gå på løp fra dypet, kombinere med de 3 på topp og unngå for mye defensiv jobbing.

Dessverre for Ramsey innehar Özil den posisjonen for oss pr dags dato. Og Mesut er noen hakk over Ramsey.

 

Enda fler målpoeng på Ramsey med assist til utligningen til Williams mot Belgia. Generelt sett har han spilt veldig bra denne førsteomgangen. Bevegelig, løper mye og skaper sjanser. Flink til å finne rom. Hadde Curtois ikke vært skikkelig våken, eller avslutningene vært bedre. kunne Ramsey både stått med flere assist og et mål så langt.

 

Edit: Ramsey med nok et godt løp, spiller fri Robson-Kanu som så vender fantastisk godt og setter inn 2-1. Nok en assist på Aaron.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Nja, Ramsey er vel ikke helt der opp blant PLs beste spillere, men jeg synes det er drøyt å si han er en dårlig spiller. Han er fortsatt bare 21 år (f. 26.12.90), og jeg føler meg ganske trygg på at han kommer til å få en fantastisk karriere. Jeg håper også at han vil spille sine beste år i Arsenaltrøya. Mye ligger til rette for at Aaron kan bli en av britisk fotballs virkelige legender. Han har allerede 120+ kamper for Arsenal, 25 kamper for Wales og 5 kamper for GB2012.

 

Ser ikke bort fra et slikt scenario:

 

2007: Debuterer for Cardiff 16 år 4 mnd.

2008: Debuterer for Arsenal 17 år 8 mnd

2008: Debuterer for Wales 17 år 11 mnd

2010: Shawcross

2011: Kaptein for Wales 20 år 3 mnd

2013: Vinner FA-cupen med Arsenal

2015: Vinner PL med Arsenal

2015: Blir Kaptein for Arsenal

2016: Fører Wales til EM-sluttspill

2017: Vinner CL med Arsenal

2018: Fører Wales til sitt første VM siden 1958

2019: Vinner PL og FA-cup med Arsenal

2020: Returnerer til Cardiff

2021: Rykker opp til PL med Cardiff

2022: Runder 100 landskamper og 500 PL-kamper.

...fortsatt har han flere gode år i fotballen.

 

Dette er ikke min spådom, men en slik karriere er ikke helt utenkelig for unge Ramsey.

 

De som har et kortsiktig syn på hvordan Arsenal bør drives, skal for all del få lov til å slakte Ramsey for en dårlig kamp eller periode.

 

Jeg som er naiv, positiv og langsiktig velger heller å nyte hans fremganger i Arsenaltrøya.

 

Go Gunners!

 

Jeg traff ikke helt med alt ser jeg, men ønsker allikevel å gratulere Ramsey med Årets Spiller 2017/18.

 

Håper ryktene om at Emery ønsker å bygge laget rundt ham og Auba stemmer. Verdensklassespillere.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey for meg er ingen verdensklassespiller, han har sine lyspunkter og nivået kan være høyt. Men jukser altfor mye i oppgavene til å bli stabilt god. Skal bli spennende å se han med ny manager, kan hende han kan hente ut litt mer enn hva Wenger klarte

Link to comment
Share on other sites

Får Emery drillet litt mer disiplin inn i spillet hans og får han til å velge løpene sine med mer omhu så mener jeg at Ramsey er en av de aller beste midtbanespillerne i ligaen.

 

Vil LANGT mer beholde Ramsey enn Wilshere, men som jeg har skrevet i overgangstråden så må han signere ny kontrakt før juli er omme, ellers må vi selge han. Kan ikke tillate nok en spiller å holde klubben som gissel.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 minutes ago, Stefanb said:

Hvis Ramsey ikke vil skrive under ny kontrakt må han hvertfall selges. Andre Gomes som erstatter..? Usikker på den. God i Valencia, men floppet totalt i Barcelona.

Jeg vet ikke hvem han er en gang jeg. 

BE

Link to comment
Share on other sites

Håper klubben har baller til å sette hardt mot hardt. Skriv under innen dato x eller bli solgt til høystbydende. 

 

Leser at wilshere kommenterer at han hadde blitt under Wenger, kanskje Ramsey også er en slik som knapt tør å bli satt krav til for å få klippekortet? 

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker å beholde Ramsey, men det bør settes en klar dato for når ny kontrakt skal være underskrevet.

Jeg vil vel si at denne datoen bør være rundt 1. august slik at klubben har tid til å hente en eventuell erstatter. Vinduet stenger tross alt 9. august.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, her må vi vise saker vi ikke har vist tidligere.

Enten signerer du kontrakten asap(innen f.eks 1.Aug som Polljen sier) Eller så ryker han, enkelt og greit.

 

Satser på han skriver under dog! Liker godt Ramsey.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Nei det var ikke mye å bli klok på. Han vet altså ikke hvorfor sin gen agent har trøbbel med å komme til enighet med klubben? Det kaller jeg noe forbanna vås, han vet selvsagt hvorfor ting er som de er. 

 

Med denne uttalelsen ser jeg nesten for meg at han selges. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Synd å miste Ramsey (vært i klubben i 10 år nå!), men hvis han har planer om å "dra en Alexis" så kan han bare stikke for min del. Som BE sa i en annen tråd: Vil ikke ha spillere her som ikke vil være her.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Synd å miste Ramsey (vært i klubben i 10 år nå!), men hvis han har planer om å "dra en Alexis" så kan han bare stikke for min del. Som BE sa i en annen tråd: Vil ikke ha spillere her som ikke vil være her.

BE sier ofte fornuftige ting. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...