Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

Ramsey er ikke innvolvert i Wales - Aserbadjan

Rambo ble, sammen med andre profiler som Garreth Bale og Wayne Hennessy, flyttet ned til U21 laget til Wales for sikre gruppeseiren i gruppe 10, noe de klarte med 0-3 seier over Romania. Rambo skal ha vært den dominerende figuren på banen og sto bak to av tre mål. Lovende takter fra Aaron dette!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Klassescoring av Ramsey. Veldig bra gjort fra det holdet, med venstrefoten. Allikevel må jeg si at den målgivende pasningen han hadde på 2-1 målet der, nesten var like bra gjort. Makan til genial stikker. Luktet Arsenal lang vei.

 

Tror Ramsey er klar for flere innhopp. Det virker jo som han herjer hvor enn han får sjansen. Han har jo allerede rukket å servere en målgivende pasning i Premier League, for Arsenal.

 

Dette er et megatalent som vi må ta vare på.

Link to comment
Share on other sites

Take a boo son!! For et mål av Waliseren vår..

 

Men det er nok ikke grunn nok til at han blir partneren til Cesc, men vi får se etter hvert, for han har et bra potensiale!

 

Ramsey skal ikke være partneren til Cesc, da de har samme rolle på banen. Jeg mener faktisk Cesc spiller såpass langt under pari om dagen, at Ramsey burde fått sjansen fra start i hans posisjon

Link to comment
Share on other sites

Take a boo son!! For et mål av Waliseren vår..

 

Men det er nok ikke grunn nok til at han blir partneren til Cesc, men vi får se etter hvert, for han har et bra potensiale!

 

Ramsey skal ikke være partneren til Cesc, da de har samme rolle på banen. Jeg mener faktisk Cesc spiller såpass langt under pari om dagen, at Ramsey burde fått sjansen fra start i hans posisjon

 

Dette forstår jeg ikke. Jeg syns Cesc har vært god jeg og skjønner ikke helt hva folk forventer av en spiller hvis de er misfornøyde hans innsats.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey gjør det bra på U-21 laget til Wales, men det gjør ham ikke automatisk til et bedre alternativ for Arsenal. Der har vi en Europamester som spiller.

 

Men jeg må si spenningen er høy foran helgens kamp mot Everton. For det er en kamp vi ikke har råd til å tape. Vi kan heller ikke tillate oss å tape poeng. Og, det blir en krigekamp av dimensjoner.

 

Og Ramsey sitt kallenavn, Rambo, er misvisende. Ramsey blir aldri den Ramboen vi trenger på midtbanen.

Og, jeg tror heller ikke Denilson er den vi trenger. Faktisk har jeg mer tro på Song.

 

...selvom han mistet ballen til han Sunderland-jyplingen i forrige kamp. Som ledet til målet.

 

Nei, Rambo må få tid på seg, og jeg er skeptisk til om vi har det som trengs på midtbanen.

 

Fabregas siteres i dag på Skysport, at han er bekymret for mangelen på erfaring i laget.

Og på at det gode spillet uteblir.

 

Og siden jeg som 9 -åring i 1981 begynte å tjene (!) Arsenal, har det alltid vært slik at vi i dårlige tider på krige om poengene. Jeg tror vi er der nå. I fjor klarte vi å krige til oss en del gode poeng. Sesongstarten var en kjempesuksess, men vi var heldige i mange av kampene. Seirene satt langt, langt inne etter mye kriging.

 

I år ser vi ut til å tape poeng i disse krigene, og jeg er spent på fortsettelsen. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 1 2009, 04:08 PM) 170661[/snapback]

Da har Ramsey signert ny langtidskontrakt!

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...g-term-contract

 

Flott! Han har uten tvil potensialet til å bli en av de beste midtbanespillerne i Premier League, håper bare han fortsetter den positive utviklingen framover ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Han gjør det, men spiller for u21-landslaget når de trenger det. Han og tre andre ble flyttet opp til a-troppen før dagens kamp mot ... et eller annet land.

For det der målet er det få i verden som kunne kopiert, spillet foran var eksellent, så hadde han ganske flaks ved at han fikk den igjen, men med to nydelige touch (og en giddalaus keeper) satt den ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Meget pent mål, skulle gjerne sett at han gjør slikt for Arsenal også, men han har vel noen foran seg i køen til å ta offensive frispark! Uten at jeg har sett Wales sine landskamper virker det som Ramsey har litt mer selvtillit når han spiller på landslaget enn når han spiller for Arsenal, det har nok å gjøre med spilletid og tillit på laget å gjøre. Men han har definitivt tatt et steg i Arsenal i år, og er en meget spennende spiller å følge!

Link to comment
Share on other sites

Meget pent mål, skulle gjerne sett at han gjør slikt for Arsenal også, men han har vel noen foran seg i køen til å ta offensive frispark! Uten at jeg har sett Wales sine landskamper virker det som Ramsey har litt mer selvtillit når han spiller på landslaget enn når han spiller for Arsenal, det har nok å gjøre med spilletid og tillit på laget å gjøre. Men han har definitivt tatt et steg i Arsenal i år, og er en meget spennende spiller å følge!

 

Er ikke bare Ramsey dette gjelder for. Se bare på Vela for Mexico, får han tillit i Arsenal så er det bare et spørsmål om tid før han herjer for oss akkurat som han gjør på landslaget.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...