Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

hvorfor bindestrek her? O_O ;D

 

Fordi jeg i de siste årene har befunnet meg i internasjonale studentmiljøer og derfor kommuniserer like mye på engelsk som på norsk, både skriftlig og muntlig. Dette har ført til en slags feilkobling i hodet når det gjelder orddeling på henholdsvis norsk og engelsk. Faller mellom to stoler, noe bindestreken er en glimrende illustrasjon på.

 

Jeg har blitt mer diplomatisk med årene og velger derfor å bøye meg i støvet over min feil, i stedet for å by opp til krangel. Finn gjerne noe annet vi kan krangle om. Det er altfor lenge siden vi har hatt en intens krangel her inne :)

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg i de siste årene har befunnet meg i internasjonale studentmiljøer og derfor kommuniserer like mye på engelsk som på norsk, både skriftlig og muntlig. Dette har ført til en slags feilkobling i hodet når det gjelder orddeling på henholdsvis norsk og engelsk. Faller mellom to stoler, noe bindestreken er en glimrende illustrasjon på.

 

2/10 for unnskyldningen.

 

Alle vet at popcorn og popkorn skrives uten bindestrek! Dermed basta! ;D

Link to comment
Share on other sites

 

2/10 for unnskyldningen.

 

Alle vet at popcorn og popkorn skrives uten bindestrek! Dermed basta! ;D

 

Jeg beklager feilen. Jeg skjønner at popcorn/popkorn har større betydning i ditt vokabular, kontra mitt.

 

Tilbake til det opprinnelige temaet: Stefan B, du er en sutrekopp! :)

Link to comment
Share on other sites

Finn gjerne noe annet vi kan krangle om. Det er altfor lenge siden vi har hatt en intens krangel her inne :)

Hvordan i granskauen skal vi få til en skikkelig krangel når du er så overhøflig? Hadde jeg vært moderator så hadde du fått en warning for å oppføre deg som en golf-fan og ikke som en fotballsupporter :)

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Det er ikke uten grunn at sesongen vår raknet med langtidsskadene på Ramsey og Walcott. Stort sett de eneste spillerne som hadde snev av bevegelse. Når vi spilte med Özil, Cazorla og Wilshere i samme lagoppstilling, ble det alt for mange spillere som liker å spille sentralt og som liker å kjæle med ballen, og for få spillere som beveget seg i bakrom. Mangelen på bevegelse ble også ødeleggende for Giroud

Link to comment
Share on other sites

Nja, Ramsey er vel ikke helt der opp blant PLs beste spillere, men jeg synes det er drøyt å si han er en dårlig spiller. Han er fortsatt bare 21 år (f. 26.12.90), og jeg føler meg ganske trygg på at han kommer til å få en fantastisk karriere. Jeg håper også at han vil spille sine beste år i Arsenaltrøya. Mye ligger til rette for at Aaron kan bli en av britisk fotballs virkelige legender. Han har allerede 120+ kamper for Arsenal, 25 kamper for Wales og 5 kamper for GB2012.

 

Ser ikke bort fra et slikt scenario:

 

2007: Debuterer for Cardiff 16 år 4 mnd.

2008: Debuterer for Arsenal 17 år 8 mnd

2008: Debuterer for Wales 17 år 11 mnd

2010: Shawcross

2011: Kaptein for Wales 20 år 3 mnd

2013: Vinner FA-cupen med Arsenal

2015: Vinner PL med Arsenal

2015: Blir Kaptein for Arsenal

2016: Fører Wales til EM-sluttspill

2017: Vinner CL med Arsenal

2018: Fører Wales til sitt første VM siden 1958

2019: Vinner PL og FA-cup med Arsenal

2020: Returnerer til Cardiff

2021: Rykker opp til PL med Cardiff

2022: Runder 100 landskamper og 500 PL-kamper.

...fortsatt har han flere gode år i fotballen.

 

Dette er ikke min spådom, men en slik karriere er ikke helt utenkelig for unge Ramsey.

 

De som har et kortsiktig syn på hvordan Arsenal bør drives, skal for all del få lov til å slakte Ramsey for en dårlig kamp eller periode.

 

Jeg som er naiv, positiv og langsiktig velger heller å nyte hans fremganger i Arsenaltrøya.

 

Go Gunners!

 

Bomma med ett år, gitt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Synes det fungere fint når vi bruker en rask og offensiv back som Bellerin, men med en mer balansert type som Sagna og nå Debuchy ser jeg for meg at det kan bli litt smalt med lite gjennombruddskraft..

 

Men det ble jo presisert at Ramsey selv ikke liker å spille der, så det er vel avgjørende at han endrer synspunkt for at det skal fungere på lengre sikt?

 

Bare spekulasjoner fra min side, men kanskje det er bra for han å komme ut på kant hvor han ikke må ta like mange harde dueller og kanskje kan komme over skadeproblemene? Bare det ikke blir et kompromiss for å få plass til flere "favoritter" i samme startelver.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 7 months later...

Ramsey har overtatt Artetas draktnummer 8!

Merkelig! Siden Xhaka etter ryktene ønsker drakt nr 34 som Coquelin nå har og de samme ryktene anså at Coquelin da ville overta nr 8.

 

Men siden Ramsey sitt nye nummer nå er bekreftet fra Arsenals twitterkonto så blir det i alle fall ikke noe salg av Ramsey i sommer (tror jeg ;D )

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...