Jump to content

Sponsor


stompa

Recommended Posts

Leste nettopp denne artikkelen.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1957736.ece

 

 

Veldig bra og se at klubber gjør slik som dette. Og jeg hadde likt veldig godt viss Arsenal også hadde gjort dette. Vi trenger vel streng tatt ikke disse pengene? Desuten hadde det vore en fin måte og vise verden at det er ting som er viktigere enn fotball. Tross alt. :lol:

 

Altså stor ære til Barcelona, Aston Villa og andre klubber som gjør tinge som dette.

Link to comment
Share on other sites

Vi må vel ha Fly Emirates som draktsponsor i noen år til før vi evt kan bytte.

 

Tror det er 2013-14 sesongen som er den siste sesongen med Fly Emirates som draktsponsor.

 

Blir nok litt vanskelig akkuratt det med draktsponsor i vårt tillfelle. Men hadde vore kjekt hadde vi gitt alle inntektene fra noen kamper i sesongen til noen som virkelig trenger det. Vi trenger det jo ikke, Wenger bruker jo ikke penger uansett.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det snakk om en kollosal sum for Arsenal at vi bærer Fly Emirates (riktignok også som stadionnavn og over et stort tidsrom), men allikevel hadde det vært stoltheten selv å ha et veldedig formål på drakta. Det hadde jo ført meg seg masse oppmerksomhet og indirekte inntekter. Treehouse? :)

 

Jeg ser opp til Villa for dette, og jeg får nesten lyst til å kjøpe meg drakt med Carew bak. Skikkelig godt tiltak!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det snakk om en kollosal sum for Arsenal at vi bærer Fly Emirates (riktignok også som stadionnavn og over et stort tidsrom), men allikevel hadde det vært stoltheten selv å ha et veldedig formål på drakta. Det hadde jo ført meg seg masse oppmerksomhet og indirekte inntekter. Treehouse? :)

 

Jeg ser opp til Villa for dette, og jeg får nesten lyst til å kjøpe meg drakt med Carew bak. Skikkelig godt tiltak!

Det er et flott tiltak av Villa ja, håper vi kan gjøre det samme en gang i fremtiden, men det er nok som noen nevner her at vi har en avtale som går ut om 4-5 år som er verdt MYE penger som vi trenger for å blant annet finansiere stadion, men etter den tid bør så absolutt spørsmålet komme opp igjen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Dette passer vel ikke helt her, men fan noen klubber vet å grabbe til seg penger

 

Barca get $25m for 4 years from Intel to sponsor the inside of shirt (and other PR add ons) Amazing

 

Hentet,fra en twittermeld, vet ikke om det er sant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...