Jump to content

Barcelona


refser

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Så, noen som fikk med seg El Clasico i kveld?

 

Det er hevet over en hver tvil at Barcelona er verdens beste lag, men det er ikke til å stikke under en stol at de er så hinsides usmakelige når det kommer til filming, provokasjoner og dommerpåvirkninger. Det er direkte flaut å se en spiller som Busquets, en av de beste midtbanespillerne i verden, filme seg til frispark med all verdens grusomme skader hver gang noen kommer borti han og Barca mister posession. Alves er også ekstra fæl på dette.

 

Real Madrid er ikke spesielt bedre, men i dag syns jeg de leverte en knakende god match. Stor underholdning som alltid når disse to møtes og i mine øyne bare nok en demonstrasjon fra Messi for hvorfor han er den beste fotballspilleren i verden.

Link to comment
Share on other sites

Så, noen som fikk med seg El Clasico i kveld?

 

Det er hevet over en hver tvil at Barcelona er verdens beste lag, men det er ikke til å stikke under en stol at de er så hinsides usmakelige når det kommer til filming, provokasjoner og dommerpåvirkninger. Det er direkte flaut å se en spiller som Busquets, en av de beste midtbanespillerne i verden, filme seg til frispark med all verdens grusomme skader hver gang noen kommer borti han og Barca mister posession. Alves er også ekstra fæl på dette.

 

Real Madrid er ikke spesielt bedre, men i dag syns jeg de leverte en knakende god match. Stor underholdning som alltid når disse to møtes og i mine øyne bare nok en demonstrasjon fra Messi for hvorfor han er den beste fotballspilleren i verden.

 

Så ikke hele kampen, men ut fra det jeg har sett så var det ikke rettferdig at Barca vant, jeg synes oppriktig synd på Real her. Barca er et godt lag ja, men du har så rett så rett i at de er totalt usmaklige. Måten de omringer dommeren på når Lass feller Messi er sykt provoserende, måten Alves slenger seg og Ramos sitt mål blir feilaktig annulert, Pedro som filmer et rødt kort på nevnte Ramos. Og sist men ikke minst, Cesc, what have you become? Liggger og vrir seg i smerte etter en lite klaps fra Pepe som må bråsnu løpebanen sin, måten han virrer rundt dommeren på nevnte Lass episode...Uff Cesc, du falt fort tilbake til den uærlige Barca mentaliteten, det er så totalt unødvendig, de har såpass overlegent spill at det er totalt unødvendig å drive på med slike usportsligheter.

 

Nei, synes det så meget ufortjent ut dette resultatet, og har utrolig mye mer sympati for Real enn Barca. Håper bare Real tar serien, og Champions Leauge om ikke vi skulle ta å overgår oss skikkelig i Europa i år...

Link to comment
Share on other sites

Mest usportslige laget i hele verden. Ufattelig rart at de fleste av verdens beste fotballtalenter er såpass usportslige, men Barcelona har vel identifisert de tidligst mulig for å få de alle inn på èt enkelt lag.

Link to comment
Share on other sites

Er så enig med JM når han lurte på hva Barca hadde gjort som gjør det mulig for dem å komme unna med all mulig juks og fanteri uten å bli kritisert. Dette laget er så uspiselig for alle andre enn supporterne at jeg ikke har ord. Så ikke kampen i går så skal ikke uttale meg om den, men i alle andre oppgjør jeg har sett med dem mot andre store klubber de siste årene så er det dirkekte pinlig å se hvordan de blir favorisert av dommere og UEFA. Spillerne får gjøre som de vil, de slipper unna med etterslenger, filminger, omringer dommer, vifter for å få kort mot motstandere, billige straffespark, annulerte mål i mot.. listen er så lang over feilaktige avgjørelser at man kan miste nattesøvnen av mindre

Link to comment
Share on other sites

Det ironiskle er at man straffer Rooney for å rope "fuck" til et kamera, med den begrunnelse at han er et forbilde. Mens alle ufyseligheter Barcelona driver med blir kalt god fotball og eksempel til etterfølging. Gruer meg virkelig til neste generasjon fotballspillere. De kommer til å være veltalende hypokondere

Link to comment
Share on other sites

De er ufine og kyniske, men utvilsomt verdens beste lag og med verdens beste spillere. Når de spiller fotballen sin er de herlige å se på, resten er lett å ignorere spør du meg.

 

For meg er det stikk motsatt. Når man er så usportslige som de er, så ignorerer jeg lett resten av deres prestasjoner. Møkkalag

Link to comment
Share on other sites

For meg er det stikk motsatt. Når man er så usportslige som de er, så ignorerer jeg lett resten av deres prestasjoner. Møkkalag

 

+∞

 

Ingenting er mer kvalmende enn så usportslig oppførsel som det Barcelona gjør. At de spiller strålende fotball er greit nok, men når de konstant filmer og overspiller + flokker seg rundt dommeren mer enn hva Manchester United gjør på en god dag så er det vanskelig å like de.

 

wN4Ne.jpg

 

Når de også gjør ting som det her uten å bli straffet da blir jeg direkte kvalm.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke sette ord for hatet mitt for den klubben der,måten de oppfører seg på,både på og utenfor banen. Den konstante feige og manipulerende måten de oppfører seg mot dommerne og motstandere på, og den latterlige ledelsen i klubben som lar alle styremedlemmene gå ut i media å mase om spillere som hører til dem,spesielt den latterlige fabregasovergangen, der t.o.m spillerne dro på han drakter og hadde ukentlige offentlige utsagn om at Cesc er deres spiller og at vi bare "låner" han. Som om han hadde blitt så god som han ble hvis han ikke hadde kommet til Arsenal?

 

Jeg håper Real madrid vinner serien hvert jævla år for evig tid istedefor dem,unner den møkkaklubben ingenting godt i fremtiden,ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Barca blir snytt for gullet kvalifiserer det ene og alene til en fest! Ryker de i CL blir det en enda større fest! Satt å tittet over statistikkene mellom Messi og Ronaldo i går å stilte meg selv følgende spørsmål : Er Messi virkelig bedre enn Ronaldo? Ble usikker jeg..Tviler på Messi har klart seg så godt som Ronaldo i 07/08 seseongen i Premier Leauge,men de er vel to veldig forskjellige spillere? Frem til nå har jeg sittet med tanken om att Messi må være tidenes beste spiller..Kjør debatt :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Barca blir snytt for gullet kvalifiserer det ene og alene til en fest! Ryker de i CL blir det en enda større fest! Satt å tittet over statistikkene mellom Messi og Ronaldo i går å stilte meg selv følgende spørsmål : Er Messi virkelig bedre enn Ronaldo? Ble usikker jeg..Tviler på Messi har klart seg så godt som Ronaldo i 07/08 seseongen i Premier Leauge,men de er vel to veldig forskjellige spillere? Frem til nå har jeg sittet med tanken om att Messi må være tidenes beste spiller..Kjør debatt :)

 

Ronaldo tar langt flere straffer enn Messi pluss samtlige frispark. Han er også langt unna Messi på målgivende og scorer som regel langt flere tap-ins. Jeg er ikke i tvil om at Messi er planetens mest effektive og beste spiller for øyeblikket, men til Ronaldo's forsvar så spiller faktisk Messi med lagkamerater han har hatt siden han nærmest begynte å spille fotball og kjemien der er helt ekstrem. Spørsmålet er vel hvis Ronaldo virkelig begynner å få til et fantastisk samspill med spillere som Özil, Alonso, Benzema, Higuain, Di Maria o.l. om han klarer å dra fra Messi. Dessverre med den filosofien som Real Madrid har så kommer det alltid til å være store utskiftninger så sjansene for dette er vel heller labert.

Link to comment
Share on other sites

Tidenes beste spiller er han ikke. Not even close. Han er et fatastsisk krydder på et fantastisk spillende lag. La han ta Argentina til VM-gull med en haug middels spillere eller ta en liten italiensk klubb til europas tinder. Da kan vi snakkes.

 

Eller Arsenal til Europa-herredømme! :proud:

Link to comment
Share on other sites

Ryker på poengtap annenhver kamp, jo... Blir neppe ligagull på Fabregas i år. Leste forresten at noen mente han var Barcas svake punkt i angrepsspillet, til tross for en del mål og assist denne sesongen.

 

 

Fantastisk at Real tar gullet iår, mest sansynelig hvertfall. Hater begge klubber, men Barca mest.. Kan ikke si meg enig i det. Syns tvert imot at han har spilt en viktig rolle. Jeg har sett omtrent hver Barca kamp, og mener at Cesc-Messi har vært noe av nøkkelen til Barca denne sesongen. Syns ikke han har gjort seg bort i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...