Jump to content

Æresartikkel for Eduardo


OleKristian Arsenal 4ever

Recommended Posts

Hei, jeg har altid vært en stor fan Av Eduardo. Og Se denne skaden i dag er noe av det værste jeg har vært med på. Sett bilder av hvor han ser på foten sin like før han besvimte til øyeblikket når taklingen kom.

Eduardo har gjort en del bra for oss den tiden han har spillt for oss og han har spredd godt humør og Skåret mål. Jeg har suttet i dag og tenkt på denne hendelsen helt siden den skjedde 3 minutter ut i kampen og jeg har søkt for å finne ut hvor allvorlig denne er.

Har funnet ut at i værstefall så kan Dudu alldri gå igjen, men jeg velger å tro at han bare har et skadeavbrekk.

Jeg vil likevell at en godsjelet person her skal skrive den beste og fineste Æresartikkelen jeg noen gang har sett i TGP, nettopp til Eduardo. Dette har han fortjent

 

GET WELL EDUARDO!

 

Jeg skal be for deg hver eneste natt før jeg Legger meg!

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har altid vært en stor fan Av Eduardo. Og Se denne skaden i dag er noe av det værste jeg har vært med på. Sett bilder av hvor han ser på foten sin like før han besvimte til øyeblikket når taklingen kom.

Eduardo har gjort en del bra for oss den tiden han har spillt for oss og han har spredd godt humør og Skåret mål. Jeg har suttet i dag og tenkt på denne hendelsen helt siden den skjedde 3 minutter ut i kampen og jeg har søkt for å finne ut hvor allvorlig denne er.

Har funnet ut at i værstefall så kan Dudu alldri gå igjen, men jeg velger å tro at han bare har et skadeavbrekk.

Jeg vil likevell at en godsjelet person her skal skrive den beste og fineste Æresartikkelen jeg noen gang har sett, nettopp til Eduardo. Dette har han fortjent

 

GET WELL EDUARDO!

 

Jeg skal be for deg hver eneste natt før jeg Legger meg!

 

Jeg er helt enig med deg... Synes utrolig synd på Eduardo, og han fortjener absolutt den beste Æresartikkelen som finnes i verden!

 

Er overbevist om at dersom Eduardo blir frisk, så blir han en stjerne i Arsenal. Ellers jeg sier heller, han FORBLIR en stjerne i Arsenal! ;) ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Støtter dette forslaget! Eduardo fortjener alt av det beste, og en artikkel i neste TGP med oppsumering av alt rundt skaden og alt kunne kommet godt med. Og ikke minst en wallpaper med Dudu kunne ha vært med i bladet, det mener jeg han fortjener!

Link to comment
Share on other sites

Taklingen så ikke så stygg ut fra tv'en, fordi dem filmet bakfra, og taklingen kom forfra. Jeg så bare Eduardo Reiste seg opp og datt ned like etter på, jeg så noen skrev at han besvimte, gjorde han virkelig det? :P

 

Ta tiden til hjelp Eduardo og håper vi ser deg på gresset på Emirates neste sesong, WE NEED YOU ;)

 

PS: Bildene på vg.no så ikke så veldig fine ut!

Link to comment
Share on other sites

Taklingen så ikke så stygg ut fra tv'en, fordi dem filmet bakfra, og taklingen kom forfra. Jeg så bare Eduardo Reiste seg opp og datt ned like etter på, jeg så noen skrev at han besvimte, gjorde han virkelig det? :P

 

Ta tiden til hjelp Eduardo og håper vi ser deg på gresset på Emirates neste sesong, WE NEED YOU ;)

 

PS: Bildene på vg.no så ikke så veldig fine ut!

 

han besvimte fordi smerten var for stor

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke diskutere selve hendelsen i Eduardo-tråden?

 

For øvrig et flott tiltak Ole Kristian :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig bursdagspresang til gutten som fyller 25 på mandag. Jeg tror at hvis vPersie eller Rosicky blir klar til kampen blir vi ikke svekket, men en ting er hvor synd dette er for Arsenal. En annen ting er det "utenomfotballige". Hva hvis det er like gale som David Busst sin skade (det så faktisk slik ut)? Da er det nok the end for hans videre karriere, og kanskje det hemmer han for resten av livet... :)

Link to comment
Share on other sites

Henke hadde en like skada og bene hans sto rett ut han kom tilbake og bøtte inn mål måtte Dudu gjøre det samme, mener slikte stygge taklinger burde slåes så veldig hart ned på.

 

Hjelper lite at han for 3-5 kamper utestengelse vis man skader og ødlegger andre spillere.

 

Vi husker jo Diaby også fikk så og si nesten en like stygg skade :)

Link to comment
Share on other sites

*Kremt* denne tråden handler ikke om Eduardo sin skade, men om en artikkel om han.

Link to comment
Share on other sites

Min oppfatning av spillern Eduardo Da Silva. Da Wenger hentet han i sommer hadde jeg stor tro på han, hadde skåret i bøtter og spann i Dinamo Zagreb, og trua var stor for at han skulle forsette med dette i Arsenal. Det har blitt mindre mål med kanona på brystet, men arbeidsinnsatsen har alltid vert på topp, og per dags dato har jeg aldri sett Eduardo klaget eller kjefet etter dårlige passninger, urettferdig behandling av dommere eller motstpillere. Han spiller som en ydmyk guttelag spiller som har kommet opp på A-laget til et lokalt bygdelag i kalde Norge.

 

Etter målene han har puttet i Arsenal har også vist seg å være en lagespiller. Mens andre springer ræva av seg og tar imot hylles fra fans og spillere som prøve og ta dem igjen. (Eller er så arrogante at dem drar på nasen for å hinte til at det lukter dritt av forsvaret til motstanderne, C.Ronaldo). Tar Eduardo og løfter litt på den ene armen og feirer med lagkammerater, med et stolt smil rundt munnen. En skikkelig idretsmann som vett og sette pris på omgivelsane og laget.

 

 

Eneste jeg kan tenke meg kan være en liten trøst er at Taylor blir ute helt til Eduardo blir spilleklar! Men selv dette ville bare vert en liten trøst!

 

 

God bedring Eduardo. Og masse gratulere med dagen som er imåra (25. feb). Da blir du 25. Dagen etter at jeg har blitt samme alder, dette var ikke noen bursdagspresang verken jeg eller deg kunne tenke oss!

Link to comment
Share on other sites

Å lage en æresartikkel i TGP hadde slettes ikke vært dumt! ;-)

 

Jeg syns utrolig synd på Dudu, dette fortjente han virkelig ikke. Dette kan ødelegge hans karriere i landslag og klubb :(

 

men jeg holder troen, og håper på at han snart er tilbake! :-)

Link to comment
Share on other sites

veldig bra tiltak ole kristian ....

legg med en fet a3 plakat av han også!

ellers så vil jeg se diabys skade hvor er den på youtube?

 

veldig bra tiltak ole kristian ....

legg med en fet a3 plakat av han også!

ellers så vil jeg se diabys skade hvor er den på youtube?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Jeg har vært Arsenal-fan siden 71-sesongen og jeg må si at jeg tror dette var min verste opplevelse som supporter noen sinne.

Greit, vi har tapt kamper og opplevd mange nedturer men når noen blir kvestet sånn så handler det ikke bare om å vinne/tape en kamp.

Fryktelig å se spillerne stå der tydelig bekymret og nærmest i sjokk etter episoden.

Vi får bare håpe at Eduardo blir frisk og kan komme tilbake.

 

Sender herved en verbal hilsen til deg Eduardo med ønske om god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi bør ta å moderere oss litt her, mannen har jo strengt tatt "bare" brukket beinet når han spilte fotball, langt verre ting skjer i verden uten at det blir skrevet æresartikler av den grunn. Skriv gjerne en artikkel angående skader og stygt spill a.la. hva Brekke skriver om i tråden om fremtidens fotball, men en æresartikkel blir kanskje litt drøyt når han per dags dato fortsatt går under tittelen fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

God bedring Eduardo!

Eg trur Eduardo er sterk nokk til å komme tilbake fra denne skaden. La oss ikkje tru det ikkje er håp! Det har blitt gjort fnør, fra Henke larsson til Smith (Også vår egen Diaby har vært der) Cisse har til og med vært der to ganger! Han har kjempet seg tilbake fra begge ! Eg veit Eduardo er ein figther på banen, la oss håpe han er ein figther på sykestua også! Eg har tro på at han skal klare det!!!

 

Dette klarer du Eduardo! God bedring!!!

Link to comment
Share on other sites

Ble møtt av et sykt skrekkbilde når jeg kom hjem igjen til sivilisasjonen etter ferie :) :P :P

Jeg som har nytt Eduardo i det siste. Han er en utrolig spiller og håper så vilt at han kommer tilbake fort fort fort og på det samme nivået, men det viktigste er jo at han blir bra og kan begynne å gå igjen!!!

 

NB!Til alle dere som vil sende deres personelige hilsner til han(via mail), her kan dere få instruksjoner til hvordan: http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=36149

Håper han får et fjell av hilsener! Det fortjener han :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...