Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

hva er vitsen med et lån hvis han bare skal slite benk?

 

får tru det er pga at han nettopp har kommet til klubben, Wenger var helt klar på at Jack kun ble lånt ut hvis han ble garantert spilletid.. Forventer at han spiller neste kamp, hvis ikke trur jeg Wenger skal påkoste seg en liten telefonsamtale med Mr Coyle

 

Herregud, man ikke bruke en spiller som kanskje ikke er god nok. Du må gi både "Mr Coyle" og Wilshere litt mer tid. Han har akkurat kommet til klubben.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 9 2010, 08:25 PM) 188515[/snapback]

Wilshere starter visstnok mot Manchester City i dag, Vieira starter forøvrig for Shitty også.

Wilshere starter sentralt i en 4-5-1 formasjon :) Får vel se på kampen da, selv om jeg syns Bolton spiller kjedelig fotball...

Link to comment
Share on other sites

Herregud, man ikke bruke en spiller som kanskje ikke er god nok. Du må gi både "Mr Coyle" og Wilshere litt mer tid. Han har akkurat kommet til klubben.

Du trenger ikke gjenta det jeg selv skriver..

 

Coyle har vist hørt på ultimatumet mitt, flott, nå må jeg se kampen

Link to comment
Share on other sites

Wilshere har vært god! Dette er en leieavtale han kommer til å få veldig mye ut av. Unggutten gjorde en knall debut for resverelaget. Kan han også klare det i sin første PL start?

 

Ellers må det sies at Citys nye spiller, Adam Johnson har vært strålende. De begynner å få en farlig stall nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wilshere starter for Bolton i dag hjemme mot Wolves! Tror det blir en fin kamp for han å vise seg fram på. :D

 

Wilshere spilte helt greit til han ble bytta ut. Hadde noen fine løp, noen bra driblinger og en del bra pasninger. Men han hadde også kanskje litt for mange bom på enkle pasninger. Alt i alt var det godkjent av Jack :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Han fikk 6 av Sky Sports, dårligst av Bolton-spillerne...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tross 0-4 tap mot Man Utd i går fikk unge Jack Wilshere massiv skryt av Owen Coyle etter kampen.. Innsatsen hans ble beskrevet som "oustanding" av Coyle

Jack fikk rating 7 av skysports, best på Bolton var Elmander med 8

 

Kjenner jeg allerede gleder meg til neste sesong da Wilshere forhåpentligvis slår gjennom i den røde og hvite drakten vår

Link to comment
Share on other sites

Wilshere kommer gjennom i den vanskeligste posisjonen i Arsenal for tiden, vil nok kjempe om en av to vingplasser sammen med alle spissene og de fleste midtbanespillerne, virker dog som om han gjør det bra i Bolton(Jeg har ikke fått sett han desverre) Og vi har alle sett hvor eksepsjonell Jack kan være, tror ikke han kommer til å spille seg inn til neste år, men at han kan få et nytt utlån i Premier League hvor han virkelig slår gjennom!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så store deler av kampen og ble imponert igjen. Han har virkelig forbedret seg defensivt hadde noen susende taklinger og vant ballen et par-tre ganger. Blir litt offer for at Bolton spiller en særdeles primitiv fotball, med null bevegelse fra spiss og to kanter som ber om ballen. Så får ikke utrettet stort med passningspillet sitt. Men han viser hvor god han er til å holde på ball til tider, og mister skjeldent ball, og har nesten ingen passningsfeil. En ok+ gjennomført kamp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Owen Coyle har lyst til å beholde Wilshere ennå en sesong.

Står at Coyle vil ha han iallefall til Januar. Wilshere har imponert han stort i Bolton, og han tror at utviklingen går i riktig retning med A-lagspill for Bolton. Han vil heller ha at Wilshere spiller A-kamper, enn at han sitter på benken i Arsenal i starten av sesongen. Dessuten tror han at det vil gjøre Wilshere til en sterkere og tøffere spiller.

 

DAILY EXPRESS

Owen Coyle will ask Arsenal manager Arsene Wenger for permission to extend Gunners starlet Jack Wilshere's stay at Bolton until next January

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...