Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Helt enig. Men vi må også se positivt på det, for Jack er vel rundt 1.70 høy, og det er ofte disse som får flest smeller i løpet av en kamp. Jeg tror han vil komme styrket ut fra denne låneperioden, da det garantert vil forekomme flere smeller på treningene og han vil komme tilbake med en helt annen tenning enn det vi er vant til i Arsenal.

 

Men Bolton spiller ikke akkurat "The Arsenal Way".

Link to comment
Share on other sites

Owen Coyle er vel i utgangspunktet en kar med en "litt spillende filosofi". Vel og merke med et innbakt krav til høy arbeidsmoral. Så at Bolton vil endres litt etterhvert under hans ledelse er sansynlig. Et utlån til Bolton kan således være greit, bortsett fra det faktum at det tross alt er Bolton vi snakker om her!! Yack!!

Link to comment
Share on other sites

Du kunne vært verre. Langkasttrening med Delap & co :blink:. For å være helt ærlig, er det egentlig samme for meg hvilken PL klubb han blir lånt ut til. Han trenger å bli vant med tempoet og duellene i ligaen, samt få jevnlig kamptrening. Det får han ikke hos oss. Hvor mange andre talenter på hans alder er det som blir etterspurt til å komme på lån til flere PL klubber? Wilshere kommer til å bli knallgod, men trenger kamptrening på et høyere nivå enn reserveligaen. Vi kan ikke risikere at han stagnerer eller blir umotivert som følge av for dårlig matching. Forhåpentligvis blir Wilshere symbolet for den nye generasjonen som kommer inn i laget. Spillere som har gått gradene i klubben og som har et hjerte som banker for klubben. Jeg har stor tro på de spillerne Wenger er i ferd med å dyrke fram.

 

Fordelen med å spille for et hardtspillende lag er at han lærer seg mye om arbeidsmoral, pluss at han lagkameratene kommer til å tøffe han opp på treningene. I kamp kommer lagkameratene til å beskytte han, så det er nok ikke så mange som kommer til å prøve seg mange ganger på han. Bolton har en ny trener og er på vei oppover, de beit godt fra seg mot oss. Utlånet kommer til gagne begge parter. Et smart valg!

Link to comment
Share on other sites

Usikker på hva jeg skal føle om lånet, har tidligere ønsket sterkt at Bolton skal rykke ned, og de Jack har å lære fra nå(eller vice versa) er drittsekker som M og K Taylor, men fordi Jack skal spille der sesongen ut. Må jeg nok håpe på en god sesongvår for dem, mye fordi det kan hjelpe karrieren til Jack mer, om han allerede nå viser han kan løfte Boltonlag.

Link to comment
Share on other sites

Usikker på hva jeg skal føle om lånet, har tidligere ønsket sterkt at Bolton skal rykke ned, og de Jack har å lære fra nå(eller vice versa) er drittsekker som M og K Taylor, men fordi Jack skal spille der sesongen ut. Må jeg nok håpe på en god sesongvår for dem, mye fordi det kan hjelpe karrieren til Jack mer, om han allerede nå viser han kan løfte Boltonlag.

selv om Taylor gutta og andre Bolton spillere er noen dritt sekker på bana, kan de for alt vi vet være noen hyggelige menn utenfor og på treningsfeltet som gjerne vil hjelpe Jack fremover. Med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg om dem sånn privat? skal ikke utelate det

 

ønsker hvertfall Jack lykke til i Bolton ut sesongen, HVIS han skulle gå dit

Link to comment
Share on other sites

Er det bare jeg som stiller spørsmålstegn bak det faktum at Wilshere kanskje skal ta "læretiden" sin i en klubb som spiller totalt forskjellig fra det vi gjør? Det er vel og bra at han muligens får kjenne det fysiske nivået på treningene til Bolton, men jeg skulle mye heller sett han i West Ham som faktisk prøver å spille fotball.

Link to comment
Share on other sites

Det er akkurat derfor han vil at Wilshere skal dra til Bolton. For å kjenne det fysiske nivået, OG det kommer han til å gjøre...

Har du noen bekreftelse fra Wenger som grunnlag for den påstanden?

 

Jeg mener at han kunne kjent det fysiske nivået som kreves i PL nesten like godt om han spilte i Burnley eller West Ham. De spiller i mine øyne en mer positiv fotball enn hva Bolton gjør. Nå skal det sies at Owen Coyle kan endre dette.

Link to comment
Share on other sites

Godt det gikk i orden. Personlig var jeg også likegyldig til hvilken PL-klubb han gikk til så lenge han får godt med spilletid. (Men kunne jeg velge mellom West Ham og Bolton, hadde jeg nok valgt Zola Boys) Tempoet, intensiteten og duellene i PL - det er det som er viktig for Wilshere å få møte uke inn, uke ut. Dette får han i alle PL-klubber. Talentet, teknikken osv, er det jo ingenting å utsette på ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Slipper nok ikke til i dag. Coyle satt heller in Gardner (!)

 

Er vell ikke så rart det? Wilshere har vell ikke fått trent noe særlig med laget. Å sette unge Wilshere inn i en slik vanskelig kamp, uten å tildligere ha spilt sammen med lagkameratene sine, er vell aldri noe bra sjakktrekk.

Link to comment
Share on other sites

Er vell ikke så rart det? Wilshere har vell ikke fått trent noe særlig med laget. Å sette unge Wilshere inn i en slik vanskelig kamp, uten å tildligere ha spilt sammen med lagkameratene sine, er vell aldri noe bra sjakktrekk.

Men gåt ut fra Wenger har sat til Coyle at Wilshere drar bare på lån om han får spille...

Mener Wenger uttalte at det var et vilkår om han skulle leies ut!

Link to comment
Share on other sites

Lite spilletid, ubenytta reserve i dag.

hva er vitsen med et lån hvis han bare skal slite benk?

 

får tru det er pga at han nettopp har kommet til klubben, Wenger var helt klar på at Jack kun ble lånt ut hvis han ble garantert spilletid.. Forventer at han spiller neste kamp, hvis ikke trur jeg Wenger skal påkoste seg en liten telefonsamtale med Mr Coyle

Link to comment
Share on other sites

hva er vitsen med et lån hvis han bare skal slite benk?

 

får tru det er pga at han nettopp har kommet til klubben, Wenger var helt klar på at Jack kun ble lånt ut hvis han ble garantert spilletid.. Forventer at han spiller neste kamp, hvis ikke trur jeg Wenger skal påkoste seg en liten telefonsamtale med Mr Coyle

Kan jo være at intensjonen har vært at Wilshere skulle få spille, men at han rett og slett ikke har imponert nok til å få spille. Han var jo ikke akkurat i de siste kampene han spilte for Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...