Jump to content
vegfos

Jack Wilshere

Recommended Posts

Et godt og riktig valg av Jack, etter min mening.

Jeg har sagt tidligere og mener det forsatt at Wilshere har vært og er en ekte gooner, uansett hva han valgte.

Når han nå velger West Ham så går han også til en klubb han har "ekte" følelser for. Jack vokste opp i en "hammers-familie" og i sine barneår så var det West Ham som således var hans klubb.

Ar West Ham på mange måter har det samme synet på Tottenham som det Arsenal har passer også godt ;D

Hadde jeg ikke heiet på Arsenal hadde jeg nok heiet på West Ham. Liker den klubben godt, og så har de en av de beste supportersangene. Lykke til Jack!

Lykke til Jackie boy! Håper virkelig du klarer å holde deg skadefri og endelig viser fotballverdenen hva du er god for! I Arsenal stagnerte du fælt dessverre.

Noen som har innsideinfo på om Jack egentlig er West Ham supporter? Har alltid trodd han er Arsenalfyr, men på Instagram skulle man tro at mannen egentlig er WH supporter ? 

4 hours ago, bergkampje said:

Noen som har innsideinfo på om Jack egentlig er West Ham supporter? Har alltid trodd han er Arsenalfyr, men på Instagram skulle man tro at mannen egentlig er WH supporter ? 

Som jeg skrev noen poster tidligere i denne tråden:

"Når han nå velger West Ham så går han også til en klubb han har "ekte" følelser for. Jack vokste opp i en "hammers-familie" og i sine barneår så var det West Ham som således var hans klubb."

Jack might come back!https://www.dailystar.co.uk/sport/football/wilshere-arsenal-transfer-update-latest-22810869?fbclid=IwAR1A46JiMOOOVb9fmu592tiOJB1ZtN6dcWG-abyT9UmRJuA0gCEGAeK8e-I

Det hadde vært litt kult da hvis han kunne komme tilbake og prestere enda bedre enn den kampen i 2011 (det var vel da han herjet mot Barcelona?). Jeg legger til at jeg har veldig lite tro på dette og at artikkelen er å lese i Daily Star, som er maksimalt useriøst. 

Alltid kult når folk kommer tilbake og får orden på karrieren. Vi har hatt Diaby som var i særklasse utsatt for skader. Wilshere er vel en god nr 2 etter Diaby. Tror ikke Wilshere rister  av seg disse problemene han har dessverre.