Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Et godt og riktig valg av Jack, etter min mening.

 

Jeg har sagt tidligere og mener det forsatt at Wilshere har vært og er en ekte gooner, uansett hva han valgte.

Når han nå velger West Ham så går han også til en klubb han har "ekte" følelser for. Jack vokste opp i en "hammers-familie" og i sine barneår så var det West Ham som således var hans klubb.

Ar West Ham på mange måter har det samme synet på Tottenham som det Arsenal har passer også godt ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
4 hours ago, bergkampje said:

Noen som har innsideinfo på om Jack egentlig er West Ham supporter? Har alltid trodd han er Arsenalfyr, men på Instagram skulle man tro at mannen egentlig er WH supporter ? 

Som jeg skrev noen poster tidligere i denne tråden:

"Når han nå velger West Ham så går han også til en klubb han har "ekte" følelser for. Jack vokste opp i en "hammers-familie" og i sine barneår så var det West Ham som således var hans klubb."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jack might come back!https://www.dailystar.co.uk/sport/football/wilshere-arsenal-transfer-update-latest-22810869?fbclid=IwAR1A46JiMOOOVb9fmu592tiOJB1ZtN6dcWG-abyT9UmRJuA0gCEGAeK8e-I

 

Det hadde vært litt kult da hvis han kunne komme tilbake og prestere enda bedre enn den kampen i 2011 (det var vel da han herjet mot Barcelona?). Jeg legger til at jeg har veldig lite tro på dette og at artikkelen er å lese i Daily Star, som er maksimalt useriøst. 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 months later...
1 hour ago, bergkampje said:

Ok, leser flere og flere steder at Jack skal signere for oss i Januar på korttidskontrakt. Er det noe i dette!? Og ikke minst, har Jack virkelig noe å bidra med fortsatt bortsett fra rutine og sikkert en hel del gode morsomme historier?

Arteta har vært åpen om at han ønsker å hjelpe Wilshere med hans karriere. En korttidskontrakt som trer i kraft når Partey og Elneny er bortreist kan være fornuftig i teorien. Om han har noe å bidra med på dette nivået er uvisst. 
 

Det Wilshere kan bidra med er rutine på treningsfeltet, lederegenskaper og fightervilje. For nostalgiens skyld hadde det vært utrolig gøy å se Wilshere grisetakle Harry Kane i neste NLD.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tapapa said:

Da burde vi la han få et innhopp i NLD. Dette er en viktig jobb som bør gjøres grundig. 

Helt riktig. Vi har en ung gruppe spillere. Det er særs viktig at de lærer denne «kunsten» fra rutinerte spillere. Flaminis takling på Danny Rose burde være en del av pensum på Hale End.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde faktisk håpet på at vi skulle signere Wilshere.

Hadde vært svært gunstig for å lære våre yngre spillere hva det ER å være en Gunner! 

Selvfølgelig på en Pay-as you play kontrakt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 hour ago, bergkampje said:

Har noen oversikt over om Jack kan spille for oss nå? Har han «signet» eller bare trener han med oss? Ikke at jeg tror han forsterker oss nevneverdig, hadde bare vært litt gøy

Tror det løpet er kjørt 😕 Han er med gutta både på trening og tur til Dubai nå. Men å tro han er i shape til å bidra for oss er nok litt ønsketenkning. Pires trente vel med oss i lengere tider han å

Link to comment
Share on other sites

Tenk at det nærmer seg fire år siden i sommeren 2018 at Wilshere bekreftet at han forlater Arsenal grunnet lite spilletid under U. Emery. 

Fabio Capello, daværende Englands landslagstrener sa til britiske medier for mange år siden at Jack Wilshere var fremtiden. Mannen som skulle lede England og at laget skulle bli bygd rundt ham. 

En av de største talentene i moderne tid jeg har fått gleden av oppleve. Kvaliteter som dynamisk og skapende med et lavt tyngdepunkt og evnen til å endre kamper på egen hånd.

 

 

 

 

 

 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...