Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

Wilshere er en gooner tvers igjennom, og blir bare mer elsket en han allerede er når han gjør slikt!

Bortsett fra det der røykestyret som nå er en stund siden er det ikke mye styr rundt ham , se på lidenskapen han spiller med nå når han endelig er tilbake for fullt. Fortsetter han slik er han vår neste kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er en gooner tvers igjennom, og blir bare mer elsket en han allerede er når han gjør slikt!

Bortsett fra det der røykestyret som nå er en stund siden er det ikke mye styr rundt ham , se på lidenskapen han spiller med nå når han endelig er tilbake for fullt. Fortsetter han slik er han vår neste kaptein.

 

 

Edit: aner ikke hvorfor det ble postet 2 ganger..

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

Wilshere er en gooner tvers igjennom, og blir bare mer elsket en han allerede er når han gjør slikt!

Bortsett fra det der røykestyret som nå er en stund siden er det ikke mye styr rundt ham , se på lidenskapen han spiller med nå når han endelig er tilbake for fullt. Fortsetter han slik er han vår neste kaptein.

+1.

Hadde det vært Ramsey eller Gibbs for eksempel som gjorde det samme hadde det ikke fått noe særlig oppmerksomhet. Siden Jack ble utnevnt som en slags ny "Gazza" og ikke helt har innfridd potensialet sitt enda blir det slått stort opp om alt han gjør som kan tolkes negativt..

Link to comment
Share on other sites

+1.

Hadde det vært Ramsey eller Gibbs for eksempel som gjorde det samme hadde det ikke fått noe særlig oppmerksomhet. Siden Jack ble utnevnt som en slags ny "Gazza" og ikke helt har innfridd potensialet sitt enda blir det slått stort opp om alt han gjør som kan tolkes negativt..

 

Tviler jeg veldig sterkt på. Er enig at det er lettere å pirke på Wilshere fordi det har vært noen saker før, men er sikker på at klubben hadde reagert uansett hvem det var. Det er helt fint at Wilshere er en Arsenal-mann tvers igjennom, men det kan vises på andre måter... Han har jo ikke drept eller voldtatt noen, så dette er ikke veldig alvorlig, men sier noe om personlighet/profesjonalitet hos spilleren. Vi elsket vel Henry, men hørte vel omtrent ikke om en utenomsportslig episode(?).

Link to comment
Share on other sites

Du har jo dette legendariske bildet av Henry som feirer foran bortesupporterane som tilfeldgivis er Spu*sfans i 2002. Fekk vel litt kritikk i at dette var unødig i ettertid meiner eg å huske :-P

 

Hp4GV.jpg

---

 

ai ai ai, gode minner! Denne legendariske episoden var på 40-årsdagen min, hvilken presang!

Henry løp først over nesten hele banen med kula, og scoret, for deretter å løpe hele veien tilbake, og markere foran Spurs-fansen.

Helt fantastisk måte å vise hvem som er sjefen på! :D

Link to comment
Share on other sites

Henry løp først over nesten hele banen med kula, og scoret, for deretter å løpe hele veien tilbake, og markere foran Spurs-fansen.

Helt fantastisk måte å vise hvem som er sjefen på! :D

Husker en afrikaner som gjorde det samme mot oss for City for en stund siden. Den gangen var jeg IKKE fornøyd og mente det var utrolig uproffesjonelt

Link to comment
Share on other sites

Husker en afrikaner som gjorde det samme mot oss for City for en stund siden. Den gangen var jeg IKKE fornøyd og mente det var utrolig uproffesjonelt

Forskjellen mellom TH og den nevnte afrikaneren var tross alt at afrikaneren hadde en fortid hos oss. TH hadde ingen "fortid" hos tottene så jeg anser hans løpetur som mindre uprofesjonell ;D

Link to comment
Share on other sites

Husker en afrikaner som gjorde det samme mot oss for City for en stund siden. Den gangen var jeg IKKE fornøyd og mente det var utrolig uproffesjonelt

------------

he he, naturligvis er det ikke "politisk" korrekt det Henry gjorde, og vi bør jo forsøke å oppføre oss noenlunde konsekvente, selv om det også er noen viktige forskjeller på det Henry gjorde, og det Adebayor foretok seg, som Polljen var inne på. Henry sin oppførsel var jo en ren maktdemonstrasjon. Provoserende? Ja, men samtidig også kult fordi Henry var så suveren. Adebayor sin oppførsel var et rent "hevntokt" mot oss fans og mot klubben fra en person som virket ute av balanse. Og det verste med episoden er at hans frustrasjon rettet mot oss egentlig slo direkte tilbake på ham selv, fordi det var jo han selv som først hadde satt seg på kant med klubb og supportere.

 

Jeg tror det er viktig for enhver fotballspiller å innse at fansen ALLTID har "rett", og det dummeste du kan gjøre som spiller er å havne i en slik konflikt. Det betyr ikke at fansen alltid sitter på fasiten, eller at de alltid er like "rettferdige". Fansen har jo ikke fullt innsyn i alt som skjer i kulissene. Men en forutsetning enhver spiller bør oppfylle er å være ydmyk overfor klubb og fans, og alltid forsøke å gjøre sitt beste. Hvis ikke vil man uansett "tape" på sikt. For det er jo fansen som til syvende og sist betaler lønna til spillerne. Disse enkle psykologiske mekanismene virket det som hadde gått Adebayor hus forbi...

Link to comment
Share on other sites

------------

he he, naturligvis er det ikke "politisk" korrekt det Henry gjorde, og vi bør jo forsøke å oppføre oss noenlunde konsekvente, .......

 

Jeg tror det er viktig for enhver fotballspiller å innse at fansen ALLTID har "rett", og det dummeste du kan gjøre som spiller er å havne i en slik konflikt. Det betyr ikke at fansen alltid sitter på fasiten, eller at de alltid er like "rettferdige". Fansen har jo ikke fullt innsyn i alt som skjer i kulissene. Men en forutsetning enhver spiller bør oppfylle er å være ydmyk overfor klubb og fans, og alltid forsøke å gjøre sitt beste. Hvis ikke vil man uansett "tape" på sikt. For det er jo fansen som til syvende og sist betaler lønna til spillerne.,,,,,,,,,

Politisk korrekthet er etter min mening noe som er altfor overvurdert ;D. I samfunnet generelt så skulle jeg gjerne sett litt mindre politisk korrekthet, denne korrektheten blokkerer litt for ofte det viktige som er "sunn fornuft" og ærlighet.

Hvis fans skulle være noenlunde konsekvente så hadde mye av ideen med (sunn?) rivalisering mellom fans vært bortkastet :gimme:

 

Når det gjelder problemstillingen fans vs spiller så er jeg helt enig i at fansen (i praksis) alltid har rett (selv om de egentlig av og til tar fullstendig feil). Den største tabben en spiller kan gjøre er å komme i konflikt med fansen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Herleg fokus frå dagbladet.no; "Slovenia rystet Norge en og to ganger. Så stod Rooney frem"


Akk, ja han som blåste tre kjempesjanser der to av dei var på eit drygt minutt like etter den fyste utlikninga, det var han som stod fram, verkeleg.

Link to comment
Share on other sites

Herleg fokus frå dagbladet.no; "Slovenia rystet Norge en og to ganger. Så stod Rooney frem"

 

 

Akk, ja han som blåste tre kjempesjanser der to av dei var på eit drygt minutt like etter den fyste utlikninga, det var han som stod fram, verkeleg.

 

Ikke vanskelig å ryste Norge. Da er det verre å ryste England, for øvrig enig i at det var feil fokus av avisen

 

BE

Link to comment
Share on other sites

fantastiske scoringer av Jack. Håper at han kan følge opp det han har vist de seneste ukene, og slippe unna skadene. Potensialet har vi aldri vært i tvil om. Og norske aviser fornekter seg ikke, for en patetisk gjeng... og i hvert fall ikke noe vi bør la oss provosere eller overraske av.

Link to comment
Share on other sites

 

Ikke vanskelig å ryste Norge. Da er det verre å ryste England, for øvrig enig i at det var feil fokus av avisen

 

BE

Hehe, korleis eg klarte å skvise inn Noreg der framfor England kan eg ikkje heilt forklare. Ufokusert kanskje? :-P

 

fantastiske scoringer av Jack. Håper at han kan følge opp det han har vist de seneste ukene, og slippe unna skadene.

Han har uttalt at han ikkje vil endre sin oppofrande tilnærming til spelet, men drar parallellar blant anna til Iniesta om å prøve å ha ballen enda nærare føttene. Sånn sett, mellom oss på forumet sjølvsagt, ville han kanskje passa betre i Spania der det ikkje er like hard spelestil. Vi får håpe han har sin del av uflaksen no, for det han har vist på tampen av sesongen og i går var pur klasse.

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.tv2.no/2015/07/31/sport/7209756

 

Jeg hatet fyren før, men som pundit og ekspert er han svært likbar. Arsenalsympatør

Neville har som vanlig, helt rett.

Wilshere viste et engasjement og en klubbtilhørlighet der som begynner å bli veldig sjelden i engelsk fotball.

At noen Tottenham-fans oppfattet det hele veldig negativt får være deres problem, må være lov med litt banter i fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Ingen bombe det og vi er igang igjen med disse skadene på de faste spillerne... Regner med Theo holder noen kamper før han går ut, samme med Ramsey.

 

Edit: Har forøvrig hørt Wenger tidligere si det er kun snakk om dager på pressekonferanse, mens det tar ofte uhyggelig lang tid før de kommer tilbake til laget. 2-5 dager ble sagt før Chelsea kampen, så da får vi bare vente å se.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...