Jump to content

Jack Wilshere


vegfos

Recommended Posts

er det slik at de kan ha 7 stk på benken nå (mot 5 før)? da er han aktuell..... hvis ikke er offensive folk på benken: Bendtner, Vela, Denilson/Diaby, forsv, keeper.

 

Det er 7 innbyttere fra og med denne sesongen. Det er derfor jeg tror han sitter på benken allerede til første PL kamp.

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke et bilde for å bevise det når det står på Arsenal.com: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...irst-team+squad

 

Såg akkurat det... Det er for galt at en spiller som nesten er 10 år yngre enn meg er i A-stallen! :blink:

 

Men for en spiller dette ser ut til å være, og han blir nok bare bedre av å trene fast med A-laget! Gratulerer med opprykket, Jack!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk morsomt for Wilshere. :blink:

Dette vil være veldig bra for andre spillere i akademiet også, og for andre unge spillere vi gjerne vil hente til klubben, som ser at på kort tid og med hard jobbing så kan man være i a-stallen til Arsenal før man vet ordet av det. B)

 

Tror også at han får en plass på benken i årets første seriekamp. :)

Link to comment
Share on other sites

er det slik at de kan ha 7 stk på benken nå (mot 5 før)? da er han aktuell..... hvis ikke er offensive folk på benken: Bendtner, Vela, Denilson/Diaby, forsv, keeper.

 

Det er 7 innbyttere fra og med denne sesongen. Det er derfor jeg tror han sitter på benken allerede til første PL kamp.

 

 

Det stemmer det at det er 7 innbyttere i Premier League fra og med 08\09 sesongen, samt Champions League, men både FA cupen og Mikke Mus cupen er det fortsatt bare 5 innbyttere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må nesten henge meg på denne skryte-tråden jeg og :-|. 16-åringer med teknikk og dribleferdigheter har vi sett før. Det som kommer til å få Wilshere til å bli en stor stjerne er det mentale. Overblikket er fantastisk og arbiedsmoralen er på topp. Han er ingen primadonna av en driblefant som slår oppgitt med armene når han ikke får frispark. Nei, Wilshere prøver å vinne tilbake ballen og går steinhardt inn uansett om det er en amatør eller verdensstjerne. Jeg frykter for at han kan få et par stygge skader som følge av at han aldri trekker seg i dueller, men vi kommer til å ha enda mer glede enn sorger med denne gutten. At vi har "skapt" han selv gjør det bare enda mer fantastisk. I Wilshere og Walcott har vi to framtidige nøkkelspillere på Englands landslag. Det skal bli deilig å se trynene på alle de andre supporterne som ler av Wengers "anglofobi," når de ser at vi har Englands største talent!

Link to comment
Share on other sites

Wilshere kjem ikkje til å bli fast på laget neste sesong, ikkje fordi han ikkje er god nok, men fordi det vert for tøft fysisk og kanskje også mentalt for ein 16-åring. Bortsett frå det gjeld regelen om at er du god nok, er du gammal nok. Har ein vore blant dei aller beste spelarane "pre-season", og om han fortset med det vert det berre tull å ikkje la han spele nokre kampar. Me lyt stille med vårt beste lag, noko anna er å skyte seg sjølv i foten. Mitt råtips er at han kjem til å starte 10-15 kampar for oss, med eit tilsvarande antal som innhopp. Og mykje tyder på at det er rett mann å setje innpå når me slit, og motstandaren legg seg bakpå.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Wilshere er innpå i ein ligakamp i løpet av hausten, blir han faktisk tidenes yngste ligaspelar for Arsenal. Då vil han i tilfelle slå ein rekord som har stått i 55 år ;)

 

Men han er faktisk allereie no eldre enn Cesc var då han scora sitt første ligacupmål for oss...

 

Uansett er det utruleg kjekt hvis vi kan stille i ligaen med folk som har vore i klubben frå dei var 9 år. Ser for meg Walcott-jubel x 10 når Wilshere-namnet blir ropt opp på Emirates B)

Link to comment
Share on other sites

Jack Wiltshire er uten tvil den spilleren alle har 'lagt' merke til i pre season kampene.

En vidunderlig teknikk, et overblikk Bergkamp ville vært stolt av, og en balanse og teknikk som blir lagt merke til.

Kjekt at han er tatt ut i A-lagstroppen, og en spiller vi vil få mye glede av.

Denne sesongen vil han nok utvilsomt få sin debut,men han bør også skjermes og ikke bli lagt for mye press på med en gang.

 

Men dette er kjekt for klubben og fansen å få en slik local lad som er så vanvittig god. En ny folkehelt på Emirates tipper jeg;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.sportizo.com/football/carling-c...ted-highlights/

 

Høydepunkter fra Sheffield kampen.

 

Wilshere, Vela og Bendter imponerer meg stort! Vela kan bli så stor som han selv vil bli. Fortsetter han sånn vil han nå verdenstoppen! Arsenal kommer til å bli et av de beste lagene i verden så lenge de beholder disse guttene. Jeg kan nevne flere som Denilson, Clichy, Ramsey, Traore, Djorou, Nordtveit, Fabianski, G. Hoyte.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportizo.com/football/carling-c...ted-highlights/

 

Høydepunkter fra Sheffield kampen.

 

Wilshere, Vela og Bendter imponerer meg stort! Vela kan bli så stor som han selv vil bli. Fortsetter han sånn vil han nå verdenstoppen! Arsenal kommer til å bli et av de beste lagene i verden så lenge de beholder disse guttene. Jeg kan nevne flere som Denilson, Clichy, Ramsey, Traore, Djorou, Nordtveit, Fabianski, G. Hoyte.

 

Arsenal er vel allerede et av de beste lagene i verden??

Fremtiden ser absolutt lys ut i klubben, for klubben jobber sammen for et felles mål. Det er ikke alltid pengene som betyr alt i en idrett, som desverre får fler og fler klubber som blir et leketøy for rike mennesker. Vi kan vise vei (noe vi har også gjort gang på gang) for andre klubber som ikke ønsker en kortsiktig lykke/glede, når sjelen blir borte over natten.....og for å ikke nevne usikkerheten når disse rike menneskene kanskje går lei.

 

Nei, jeg tror at Wenger og klubben Arsenal, vil tjene på dette om noen år. Da får heller de som mener at gull er det eneste som teller , klage å syte så mye de vil. Det skal de selvsagt få lov til å gjøre, men jeg mener at den jobben som gjøres nå, gir meg mye mer enn en pokal for £350mill.

Jeg var stolt ifjor, året før, er stolt nå, og helt sikkert stolt i mai. Det er ikke vi som har presset på oss, men de som virkelig MÅ vinne på sin satsning av spillerkjøp.

Vi spiller en fantastisk fotball, og har meget gode resultater både i liga og cup uten å måtte selge sjela.

 

Boring Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste ett sted (tror det nettavisen) at Chelsea er innterresert i og kjøpe Wilshere, men Wenger var lite lysten på og selge sin unge juvel så han er villig til og tilby han 200 ganger mer i lønn en det han har nå.

 

Stemmer, Chelsea kan bare holde seg laaangt vekk fra Wilshere.

 

Litt morsomt at han bare tjener £75 i uka :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...