Jump to content

FAcup-trekning


zaldor

Recommended Posts

cup er cup.

 

mens vi må bryne oss på Manure, skal Southampton "brake sammen med" Bristol Rovers. jeg digger det faktisk litt. håper Chelski tryner på snørra mot den sovende storheten Huddersfield, vår rival på 30-tallet.

 

resten FA Cup trekningen

Bristol Rovers - Southampton

Cardiff - Wolves

Sheffield United - Middlesbrough

Liverpool - Barnsley

Manchester United - Arsenal

Preston - Portsmouth

Coventry - West Brom

Chelsea - Huddersfield

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Litt rart at Man Utd for alltid hjemme i slike kamper :)

 

Uansett har vi Milan like etter på spørs om Wenger vil vile noe spillere og drite i Fa Cupen for å gi alt i CL kampene :angry:

tror ingen vil kjøpe den gamle sure ræva til Sir Alex, så den konspirasjonsteorien din sliter du med ;)

 

EDIT: ved nærmere ettertanke kan det hende det gikk med lille Ron.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ellers sier det litt om dagbladet.no når de presenterer saken på denne måten: "Manchester United møter Arsenal i FA-cupen". Lett å se at de har fokus på MU. Den objektive varianten hadde vært: "Manchester U og Arsenal møtes" eller noe i den duren...

 

 

Står det samme på vg.no .. "Manchester United møter Arsenal i FA-cupens 5. runde" typisk...

Link to comment
Share on other sites

På nettavisen skriver de: Toppmøte i FA-cupen. Så jeg tenkte da: Herlig å ha noen som er nøytral.

Men så leste jeg artikkelen og kom over denne setningen: Forrige gang Arsenal slo Manchester United på Old Trafford var i 2003, også da under femte runde av turneringen.

Jeg har rett og slett ikke ord for dette! Har de glemt da Arsenal slo United på OT med verdens lengste tå fra Adebayor? Datoen var 17/09/06. Møkka skribent! Amatører! :)

Link to comment
Share on other sites

Litt rart at Man Utd for alltid hjemme i slike kamper :)

 

Uansett har vi Milan like etter på spørs om Wenger vil vile noe spillere og drite i Fa Cupen for å gi alt i CL kampene :angry:

tror ingen vil kjøpe den gamle sure ræva til Sir Alex, så den konspirasjonsteorien din sliter du med ;)

 

EDIT: ved nærmere ettertanke kan det hende det gikk med lille Ron.. ;)

 

Sist vi spilte der vilte han noen spillere, som Henry men vi vant 2-0 for det.

 

Uannsett er det bare Wenger som vet hva lag som vil spille da ;)

Link to comment
Share on other sites

På nettavisen skriver de: Toppmøte i FA-cupen. Så jeg tenkte da: Herlig å ha noen som er nøytral.

Men så leste jeg artikkelen og kom over denne setningen: Forrige gang Arsenal slo Manchester United på Old Trafford var i 2003, også da under femte runde av turneringen.

Jeg har rett og slett ikke ord for dette! Har de glemt da Arsenal slo United på OT med verdens lengste tå fra Adebayor? Datoen var 17/09/06. Møkka skribent! Amatører! :)

 

Nøyaktig det samme i Aftenposten, som for øvrig også syter over at ManUre har møtt tre Premier League-lag til nå i FA-cupen, og det gjør de attpåtil på forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Herregud så folk her inn syter over dekningen av trekningen da!

 

Er det vanskelig å skjønne at ManU har vært ekstremt uheldig i trekningene i FA-cupen? Sjansene for at de skulle møte tre så gode lag er mikroskopiske. Regnet litt på lignende i fjor, men dette er mye verre. Helt klart.

Skulle de vinne cupen vil de være en særdeles fortjent vinner.

På Aftenposten står det jo kun en faktasetning:

 

For vår del var det absolutt det verste vi i det hele tatt kunne få, men for all del, ManU kan definitivt slås også på OT der de ofte har 1/3 mann mer enn motstanderen. Vi klarte å slå de der i fjor høst, vi klarte å slå Liverpool borte i cupen i fjor vår. Hvorfor skal vi ikke kunne klare noe slikt igjen?

Link to comment
Share on other sites

Ellers sier det litt om dagbladet.no når de presenterer saken på denne måten: "Manchester United møter Arsenal i FA-cupen". Lett å se at de har fokus på MU. Den objektive varianten hadde vært: "Manchester U og Arsenal møtes" eller noe i den duren...

 

Helt normal måte å beskrive denne kampen, så lenge United har hjemmekamp. Nå må dere ikke se spøkelser på høylys dag....

Link to comment
Share on other sites

Helt normal måte å beskrive denne kampen, så lenge United har hjemmekamp. Nå må dere ikke se spøkelser på høylys dag....

 

Ja, det er grenser for hvor paranoide vi skal være. Enkelte ser konspirasjoner over alt. Noen påstår endog at trekningen har blitt fikset. Men husk på at denne type pussige utslag faktisk er helt normalt selv om trekningen er gjort HELT tilfeldig. For øvrig spennende trekning. Arsenal har ikke grunn til å frykte noen. Og det mest spennende blir kanskje å se hvem Alex Ferguson kommer til å sparke en fotballsko i hodet på denne gangen!? :)

Link to comment
Share on other sites

Støtter den og skal man først ryke ut av cupen så er det jo bedre at det skjer mot et lag som er like sterke som oss selv.

 

Tror uansett at vi kan klare å komme oss videre fra denne runden. United er sterke, men vi er absolutt gode nok til å vinne, og jeg tror også at vi gjør det. :)

 

Ingen grunn til å være pessimister, vi har en god sjanse til å slå manu selv på OT. Jeg tror vi vinner jeg, men så tror jeg det nesten alltid og da....

Link to comment
Share on other sites

Å skrive at "Manchester United møter Arsenal i FA-cupen" er jo egentlig ganske normalt når Man u har hjemmekamp. Er vel vanlig å referere hjemmelaget først i en slik setning!?

 

Er nok ganske vanlig ja, men det hadde ikke forundret meg om det stod samme setning om kampen skulle gått på Emirates også

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...