Jump to content

FAcup-trekning


zaldor

Recommended Posts

Klokka 16.15 i dag, skal FA-cupens tredje runde trekkes. Ser ikke ut som om den går på TV. Iallfall ikke på de vanlige kanalene, men det finnes vel en eller annen oppdatering på nettet. Kampene blir spilt 5. og 6. Januar. Sammy Nelson skal være med på trekninga. Under følger laga vi kan møte.

 

1. Arsenal

2. Aston Villa

3. Barnsley

4. Birmingham City

5. Blackburn Rovers

6. Blackpool

7. Bolton Wanderers

8. Bristol City

9. Burnley

10. Cardiff City

11. Charlton Athletic

12. Chelsea

13. Colchester United

14. Coventry City

15. Crystal Palace

16. Derby County

17. Everton

18. Fulham

19. Hull City

20. Ipswich Town

21. Leicester City

22. Liverpool

23. Manchester City

24. Manchester United

25. Middlesbrough

26. Newcastle United

27. Norwich City

28. Plymouth Argyle

29. Portsmouth

30. Preston North End

31. Queens Park Rangers

32. Reading

33. Scunthorpe United

34. Sheffield United

35. Sheffield Wednesday

36. Southampton

37. Stoke City

38. Sunderland

39. Tottenham Hotspur

40. Watford

41. West Bromwich Albion

42. West Ham United

43. Wigan Athletic

44. Wolverhampton Wanderers

45. Oxford United or Southend United

46. Swindon Town or Forest Green Rovers

47. Oldham Athletic or Crewe Alexandra

48. Northampton Town or Walsall

49. Cambridge United or Weymouth

50. Millwall or AFC Bournemouth

51. Staines Town or Peterborough United

52. Bradford City or Tranmere Rovers

53. Torquay United or Brighton & Hove Albion

54. Notts County or Havant & Waterlooville

55. Dagenham & Redbridge Or Kidderminster Harriers

56. Port Vale or Chasetown

57. Bristol Rovers or Rushden & Diamonds

58. Huddersfield Town or Grimsby Town

59. Burton Albion or Barnet

60. Bury or Exeter City

61. Luton Town or Nottingham Forest

62. Horsham or Swansea City

63. Hereford United or Hartlepool United

64. Harrogate Railway or Mansfield Town

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Kan nevnes at ManU møter Aston Villa borte. :)

Og Tottenham møter Reading. Chelsea møter QPR.

 

Hele trekningen:

 

1

Preston North End

v

Scunthorpe United

 

2

Port Vale or Chasetown

v

Cardiff City

 

3

Colchester United

v

Peterborough United

 

4

Bolton Wanderers

v

Sheffield United

 

5

Blackburn Rovers

v

Coventry City

 

6

Brighton & Hove Albion

v

Mansfield Town

 

7

Northampton Town or Walsall

v

Millwall

 

8

Charlton Athletic

v

West Bromwich Albion

 

9

Watford

v

Crystal Palace

 

10

Luton Town or Nottingham Forest

v

Liverpool

 

11

Plymouth Argyle

v

Hull City

 

12

Aston Villa

v

Manchester United

 

13

Tranmere Rovers

v

Hereford United

 

14

Tottenham Hotspur

v

Reading

 

15

Burnley

v

Arsenal

 

16

Bristol City

v

Middlesbrough

 

17

Fulham

v

Bristol Rovers

 

18

Huddersfield Town

v

Birmingham City

 

19

Horsham or Swansea City

v

Havant & Waterlooville

 

20

Sunderland

v

Wigan Athletic

 

21

Oxford United or Southend United

v

Dagenham & Redbridge

 

22

Everton

v

Oldham Athletic

 

23

Derby County

v

Sheffield Wednesday

 

24

Southampton

v

Leicester City

 

25

West Ham United

v

Manchester City

 

26

Ipswich Town

v

Portsmouth

 

27

Wolverhampton Wanderers

v

Cambridge United

 

28

Barnsley

v

Blackpool

 

29

Chelsea

v

Queens Park Rangers

 

30

Stoke City

v

Newcastle United

 

31

Swindon Town

v

Burton Albion or Barnet

 

32

Norwich City

v

Bury

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en tøff kamp, men det spørs også hva slags lag vi stiller med i denne kampen.

 

 

Ja, tror vi har en stor sjangs uansett hva slags lag vi spiller med, håper virkelig Nordtveit for prøve seg :D

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en tøff kamp, men det spørs også hva slags lag vi stiller med i denne kampen.

 

 

Ja, tror vi har en stor sjangs uansett hva slags lag vi spiller med, håper virkelig Nordtveit for prøve seg :(

 

Nordtveit bør holde seg til Liga Cup-kampene denne sesongen. FA Cupen er en cup vi kan vinne, og det er langt mer heder og ære ved den, enn ved Mikke Mus-cupen.

 

Nei, her skal vi ikke ha en ydmykende cup-exit i første runde. Cupen skal vi ta seriøst, og prøve å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en tøff kamp, men det spørs også hva slags lag vi stiller med i denne kampen.

 

 

Ja, tror vi har en stor sjangs uansett hva slags lag vi spiller med, håper virkelig Nordtveit for prøve seg ;)

 

Nordtveit bør holde seg til Liga Cup-kampene denne sesongen. FA Cupen er en cup vi kan vinne, og det er langt mer heder og ære ved den, enn ved Mikke Mus-cupen.

 

Nei, her skal vi ikke ha en ydmykende cup-exit i første runde. Cupen skal vi ta seriøst, og prøve å vinne.

 

jeg er enig med deg Helmik'n, tror heller at vi skal satse på å vinne denne cupen. Kanskje et par B-spillere bare for at de faste spillerne skal få litt hvile i et veldig tøft kampprogram. Jeg ser for meg at Nordtveit blir fast stopper på ligacup-laget vårt :(

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en tøff kamp, men det spørs også hva slags lag vi stiller med i denne kampen.

 

 

Ja, tror vi har en stor sjangs uansett hva slags lag vi spiller med, håper virkelig Nordtveit for prøve seg ;)

 

Nordtveit bør holde seg til Liga Cup-kampene denne sesongen. FA Cupen er en cup vi kan vinne, og det er langt mer heder og ære ved den, enn ved Mikke Mus-cupen.

 

Nei, her skal vi ikke ha en ydmykende cup-exit i første runde. Cupen skal vi ta seriøst, og prøve å vinne.

 

jeg er enig med deg Helmik'n, tror heller at vi skal satse på å vinne denne cupen. Kanskje et par B-spillere bare for at de faste spillerne skal få litt hvile i et veldig tøft kampprogram. Jeg ser for meg at Nordtveit blir fast stopper på ligacup-laget vårt :(

 

litte granne oftopic, men er det noen som har hørt/lest noe om Nordtveit er han forsatt skada (evt. når er han spilleklar igjen) eller er han tilbake igjen? noen som vet ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bring em on!!!!

 

Skal pokalen over hodet, så må de beste slåes uansett. Og helt ærlig så foretrekker jeg å ryke ut av cupen før semifinale og finale. Det blir litt mer smertefullt å ryke når man kan lukte pokalen, om dere skjønner.

 

Men jeg tror vi kan klare dette jeg!! Typisk Arsenal å gå den tunge veien, og også typisk Arsenal å komme videre den tunge veien!

Link to comment
Share on other sites

Støtter den og skal man først ryke ut av cupen så er det jo bedre at det skjer mot et lag som er like sterke som oss selv.

 

Tror uansett at vi kan klare å komme oss videre fra denne runden. United er sterke, men vi er absolutt gode nok til å vinne, og jeg tror også at vi gjør det. :)

Link to comment
Share on other sites

Enkel kamp, enkel filosofi; vinn eller forsvinn!

 

Trenger ikkje ta hensyn til tabell, poeng, målskilnad, score meir mål enn motstandaren!

 

Dette tar vi, som ein sa tidlegare, vi må slå United i eit eller anna steg på vegen mot pokalen. Kan ikkje rekne med at Huddersfield gjer den jobben for oss. Greit å få unna ein gigant før semifinalane sparkast igang.

 

Er vi heldige møter Chelsea Liverpool etter neste trekning, og da, først da er cupen vår, spezielt dersom Liverpool slår Chelski!

 

Alt i alt; fornøgd med dagens trekning!

Link to comment
Share on other sites

en ting er i hvertfall bra sikkert..vi må stoppe ha ronaldo,han har vært helt rå i d siste,eller for så vidt hele sesongen da :angry: håper nesten på et lite mirakel og at han blir skada :)

Det måtte nå bli fra hans eget svalestup ihvertfall, for han får ikkje mykje beinkontakt når han hopper og suser gjennom lufta bare nokre legger med knotter under nærmar seg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...