Jump to content

Champions League


kje_simen

Recommended Posts

Herlig match! Kanonredninger av Neuer på straffene til Kaka og Ronaldo!

 

Kanskje var det belastningen fra El Classico som sendte de to spanske gigantene ut. Uansett imponerte Bayern meg. Et nærmest perfekt balansert lag. Men i finalen mangler de, i likhet med Chel$ki, flere sentrale spillere grunnet suspensjon. 50/50 i finalen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi får se. Det svir nok for Bayern at de har Badstuber, Alaba og Gustavo ute, men jeg har trua på dem. Nå får vi tårer fra Ronaldo og Mourinho, hva ville vært bedre enn å toppe alt med noen tårer fra John Terry også?

 

Men perfekt gjennomført bortekamp, for et lag! En av de beste kampene jeg har sett denne sesongen.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

For en underholdene kamp mellom Real og Dortmund så langt. For et nøytralt øye håper jeg på en kjapp goal av Ronaldo (eller en annen hvit spiller), da blir det moro da!

 

Å fydda. For en rasist! Ønsker at kun de hvite skal score! :P

Link to comment
Share on other sites

Over de 360 minuttene disse lagene har møtt hverandre denne sesongen så har Dortmund vært det beste laget i gpdt over 300 minutter. Så hvordan Ronaldo har kommet frem til denne konklusjonen må man bare lure på.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Til neste Champions League kvalifisering: Akkurat nå er Milan ute og Fiorentina har kvalikplass.

1.omgang er ferdig nå.

Hvis Arsenal skal møte lag fra Italia i kvallik håper jeg ikke på Milan.

Link to comment
Share on other sites

Milan på kvallik plass i Italia til Til neste Champions League kvalifisering. Kan de møte Arsenal? Jeg kjenner ikke seeding systemet!

 

Som Zaldor spør: er det noen som kan mer om det? Hvor lenge må vi vente for å få vite?

Link to comment
Share on other sites

Zenit ville vært verst tenkelige kvalikk ja, men alle lag der bør være overkommelig.. Håper også på Nordsjælland, tar meg nok en tur til Danmark om det skjer.

 

Me2! danmark :D

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk finale med det meste man kan forlange. Selv om jeg i slike "nøytrale" kamper som regel er på "underdog'ens" side, så unner jeg Bayern tittelen. Og der ikke minst fortjent at Robben, som har spilt stort i de siste kampene i turneringen, får avgjøre kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ribery var dårlig og ekkel igjen... Forbauser meg ikke. Ellers en finale der jeg var imponert av dortmund i 1 omgang. Synd lewandowski handset på langskuddet: wow for ett treff.

 

Ellers var Bayern sterkest og de lå vel på tur for seier i turneringen. Sterk sesong kronet med dette!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...