Jump to content

Champions League


kje_simen

Recommended Posts

Men det der var et merkelig bytte av Mancini. De ligger under 2-0 og han bytter ut Dzeko og inn med de Jong... :S

 

Total dominans av Bayern etter pause nå. City sliter med å komme over midtbanen...

Merkelige bytter av Mancini idag. Bayern leder 2-0 og du bytter ut Dzeko, Barry og Nasri, inn kommer de Jong, Milner og Kolarov. Prøver han å safe inn til et 2-0 tap? Skulle ikke forundre meg om Mancini gjør dette litt med vilje for å poengtere i etterkant at troppen er for liten og Sneijder, Ronaldo og Messi må kjøpes inn i januar!

 

Dessuten må det være tøft for Tevez å sitte igjen på benken å ikke få spille.

 

Edit: Sjelden svikt på fort Old Trafford i kveld. Ledet 2-0 mot Basel, som snudde og ledet 3-2 til et sent mål av Young rett før slutt. Viser hvor avhengige de er av Vidic og Rooney, svakt mot Stoke og svakt i dag!

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Edit: Sjelden svikt på fort Old Trafford i kveld. Ledet 2-0 mot Basel, som snudde og ledet 3-2 til et sent mål av Young rett før slutt. Viser hvor avhengige de er av Vidic og Rooney, svakt mot Stoke og svakt i dag!

Men i motsetning til et lag som ikke skal nevnes ved navn så faller ikke United sammen når de roter bort 2-0. De krangler seg til 3-3 :)

Link to comment
Share on other sites

Men i motsetning til et lag som ikke skal nevnes ved navn så faller ikke United sammen når de roter bort 2-0. De krangler seg til 3-3 :)

Det er sant, men for dem som for et par uker siden sa United var uslåelig må se på prestasjonene mot Benfica, Stoke og Basel. Jeg ser det ikke som umulig å hente igjen de 9 poengene vi ligger bak i ligaen. Sesongen er lang og Chelsea viste ifjor at mye kan endre seg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

Man Utd spiller uavgjort og shitty med tap, det skal man ikke klage på! Tror Man Utd tar seg greit videre uansett, så det har vel kanskje ikke så mye å si. Men shitty er i en tøff gruppe og har spilt 2 kamper og fått med seg 1 poeng. Har trua på at de ryker ut. Hadde det ikke vært fantastisk om na$ri røk ut med shitty mens han fikk se Arsenal gå videre? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at jeg kommer til å bli så utrolig glad om City feiler i gruppespillet. Mye pga av Nasri selvfølgelig, men også at klubben tror de kan kjøpe seg til suksees :) Tror ikke de kommer seg videre heller.

Må bare le av ryktene som sprer seg rundt i media om Tevez. Ganske fantastisk å sette seg ned å streike når du var klubbens kaptein, supporternes største idol (forrige sesong) og tjener et par millioner i uken ^_^

Link to comment
Share on other sites

Men det der var et merkelig bytte av Mancini. De ligger under 2-0 og han bytter ut Dzeko og inn med de Jong... :S

 

Total dominans av Bayern etter pause nå. City sliter med å komme over midtbanen...

 

Kanskje det har sine naturlige årsaker?

 

Roberto Mancini revealed that striker Carlos Tevez refused to come onto the pitch in Manchester City's UEFA Champions League defeat against Bayern Munich.

 

http://www.skysports.com/story/0,,12040_7207807,00.html

Edited by Tapapa
Link to comment
Share on other sites

Må bare le av ryktene som sprer seg rundt i media om Tevez. Ganske fantastisk å sette seg ned å streike når du var klubbens kaptein, supporternes største idol (forrige sesong) og tjener et par millioner i uken ^_^

 

Haha, Tevez har blitt helt ødelagt gjennom sommeren, fint for oss, dårlig for Shitty! :) Skal flire av Nasri når vi spiller viderespill i CL, mens han sitter å ser på. Hehe!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge SkySports (http://www.skysports.com/football/user_ratings/0,19768,11065_3447068,00.html) sin Player rating, så var Nasri sammen med Clichy banens dårligste. Min mening er at K. Toure også kan føre seg blant de to...

City var generelt begredelige. Bayern var tilsvarende gode og kommer til å gå langt i årets turnering. De har spilt 10 kamper uten baklengs samtidig som de skaper mye framover

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå har Dinamo Zagreb 0 poeng og 0-6 i målforskjell før denne kampen + den blir spilt på Santiago Bernabèu.

Synes det er merkligere med Man.City, som velger å ha både Nasri og Agûero på benken helt til slutten av kampen når de ligger under 2-1 mot Napoli og faller så ned på en tredjeplass i gruppen.

Link to comment
Share on other sites

Kan bli vanskelig for City å komme videre fra gruppespillet, for er ingen selvfølge at de slår Bayern München hjemme. Men nå har også Napoli en tradisjonelt vanskelig bortekamp mot Villareal, som ikke har hatt noen god start på sesongen verken i La Liga eller gruppespillet.

Nå har vel Villarreal 0 poeng, så supervanskelig kan det ikke være å ta et poeng mot dem, selv på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Haha, Fjørtoft er latterlig dårlig som programleder. Kan ikke annet enn å le.

Det er nesten skremmende. Faktisk så er hele studioopplegget til Viasat så dårlig at man må spørre seg om hva de driver med. Fjørtoft overprøver ekspertene hele tida og nevnte eksperter får ca 4 sekunder å gå igjennom en situasjon på

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må si jeg synes direkte synd på Ajax idag. For det første får de to mål feilaktig annulert, som fort kunne ført til enten uavgjort eller seier, i det minste en mye bedre målforskjell. I tillegg presterer Lyon altså å score 7 mål mot Dinamo Zagreb, 6 av dem på en halvtime. Helt utrolig! Synes det hele høres merkelig ut, og håper vi ikke er vitne til en korrupsjonsskandale, det hadde bare vært utrolig trist, men alt i alt synes jeg virkelig synd på Ajax, det fortjente de ikke.

Link to comment
Share on other sites

Både Marseille og Lyon kom seg videre på de mest usannsynlige måtene i siste gruppespillrunde, og presidenten i Uefa er fransk... :mmkay:

Dinamo Zagreb har en klubbpresident, Mamic, som har sprutet inn "skitne" penger i klubben i mange år nå. BBB(Dinamos trofaste fans) protesterte mot ham i over et år ved å ikke møte opp på hjemmekamper. I tillegg så har det foregått en kampfiksingssak der Mamic var misstenkt for å bestikke dommeren i Cupfinalen mot Hajduk Split for et drøyt år siden. Jeg kunne sittet og skrevet om skandale saker vedrørende Mamic i flere timer(Inkludert den nyeste hvor han var i rettssak mot Eduardo, uten at jeg skal gå nærmere innpå det), så at denne mannen skal være innblandet i noe "smusk" hadde ikke overasket en eneste kroat på denne jord. Men at noen av spillerne skulle gått med på noe slikt har jeg trasig for å tro. Det vil isåfall være en VELDIG stor risiko å ta, og saken vil da mest sannsynlig komme frem ved lekkasjer til media før eller siden..

Edited by Hermes
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...