Jump to content

Champions League


kje_simen

Recommended Posts

Schalke

Shaktar

Inter

Real

Manu

Barcelona

Chelsea

Tottenham

 

Skyv ManU helt ned til bunnen, så er vi fullstendig enige. :P

 

Nå ser det ikke akkurat ut til at Tottenham kommer til å gå videre, og godt er det. Jeg ser helst at de ryker ut nå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2011 holder jeg med gjenstående lag i denne rekkefølge, om noen er interessert i å mene noe.

 

Shaktar

Schalke

Real

Inter

Chelsea

Tottenham

Barcelona

Manu

Fasiten er her, eneste av lagene jeg ser på som sypatiske som har noen reell mulighet for å gå videre nå er Schalke, ser også på Shaktar som ok sympatiske, Real bruker mye penger og surver som Barca, men det har ikke gått utover oss på samme måten. Inter liker jeg også litt, synd to av de mest sympatiske lagene møter hverandre så det blir et rotterace om å slå dem senere(Litterally!)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sånn som Barcelona fremstår i dag så er det en del usportslige ting der! Pedro løper jo rett i Arbeloa som egentlig ikke kan gjøre så mye annet enn det han gjør (nemlig å løpe bakover) hvorav Mascherano og Barcelona spillerene desperat prøver å overbevise dommeren til å gi Real Madrid spilleren gult/rødt kort ved å fortelle dommeren at han albuet Pedro.

 

Deretter er det igjen Busquets.. for en heslig fyr. Prøver å dytte Marcelo av ballen, men brasilianeren rister av seg spanjolen som får en liten finger i haka. Skriker og kaster seg ned i bakken hvor han blir i 2 minutter før han er ok igjen.

 

Blir rett og slett uvel..

Link to comment
Share on other sites

Mange drittstygge fotballspillere ute på matta i dag. På begge lag. Latterlig mye filming og whining. Forsøk på å manipulere dommerne til å gi sitt eget lag fordel. Dette er det altfor mye penger gjør med fotballen...

Link to comment
Share on other sites

Er så enig så enig med det dere skriver her. Makan til ufyselig opptreden på kampen nå skal du lete lenge etter. Går jo nesten ikke et minutt uten at halvparten av spillerne skal prøve å snakke på motstandern et kort.

 

Hvis Barcelona går til finalen blir det en kamp mellom pest og kolera når de møter Manu!

Link to comment
Share on other sites

Blir kvalm av Barcelona. De er etter dommeren i samtlige situasjoner. Det er faen en skandale at de får holde på slik i kamp etter kamp

 

Jepp. Samtidig artig å se hvordan Dani Alves klager på at Di Maria filmer og etterpå kaster han seg som om han blir skutt og må bli bært av banen på båre. 20 sekunder senere er han ute på banen igjen og beveger seg helt fritt.

 

Hvordan Barcelona kan ha et så uskyldig image som de faktisk har er forbløffende. De er ikke et fnugg bedre enn Real Madrid, men Real Madrid flokker seg ikke rundt med 8 spillere hver gang noe skjer heller..

Link to comment
Share on other sites

0-1 Messi...... lukter seier, mye på grunn av feilaktig rødt kort spør du meg. Mens, jeg skrev dette kom 0-2 gitt

Hadde vært et tvilsomt frispark i England. Det er egentlig underlig at spillere har lov til å snakke med dommeren. Det er klart dommeren blir påvirket når det er hyling og skriking på hver eneste avgjørelse. Når skal FIFA og UEFA ta tak i det. Det er knapt en toppkamp i disse dager som ikke utvikler seg til de reneste farser. Matchen i kveld er en skandale og et sorgens kapittel for moderne fotball. Barcelona skulle hatt mange dusin gule kort i årets CL. Makan til hylekor skal man lete lenge etter. De har faen meg klaget seg til finalen

Link to comment
Share on other sites

I en tid hvor UEFA ilegger bøter og utestengelser for et godt, eller vondt ord, burde det være mulig å hive begge disse lagene ut av konkurransen. En ufattelig mengde usportsligheter fra begge hold! Snakker om å bringe sporten i vanry..

 

Mourinho før og under kamp, Busquets stadige "dødsfall", Di Marias stadige armflaksing, Barcas omringing av dommeren (stakkars mann forresten (Mourinho er vel likevel freidig nok til å legge skylden på ham)), osv osv. Jeg blir kvalm.

 

En Manchester City-supporter (av alle ting) jeg har diskutert med, formulerer det slik: "As much as I would love to see City win a trophy, I want to see it done with integrity and in the true spirit of the game because that is the real prize for fans to take home, the rest is just cold metal. Amen, sier jeg. Hvis det er dette som skal til for å vinne CL, så kan de beholde metallet i Spania!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært et tvilsomt frispark i England. Det er egentlig underlig at spillere har lov til å snakke med dommeren. Det er klart dommeren blir påvirket når det er hyling og skriking på hver eneste avgjørelse. Når skal FIFA og UEFA ta tak i det. Det er knapt en toppkamp i disse dager som ikke utvikler seg til de reneste farser. Matchen i kveld er en skandale og et sorgens kapittel for moderne fotball. Barcelona skulle hatt mange dusin gule kort i årets CL. Makan til hylekor skal man lete lenge etter. De har faen meg klaget seg til finalen

 

Skandale er riktig ord her ja...... Utrolig skuffa. Hadde sett for meg den kampen, men blei jo egentlig bare en stor diskusjon!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært et tvilsomt frispark i England. Det er egentlig underlig at spillere har lov til å snakke med dommeren. Det er klart dommeren blir påvirket når det er hyling og skriking på hver eneste avgjørelse. Når skal FIFA og UEFA ta tak i det. Det er knapt en toppkamp i disse dager som ikke utvikler seg til de reneste farser. Matchen i kveld er en skandale og et sorgens kapittel for moderne fotball. Barcelona skulle hatt mange dusin gule kort i årets CL. Makan til hylekor skal man lete lenge etter. De har faen meg klaget seg til finalen

Amen!

 

I en tid hvor UEFA ilegger bøter og utestengelser for et godt, eller vondt ord, burde det være mulig å hive begge disse lagene ut av konkurransen. En ufattelig mengde usportsligheter fra begge hold! Snakker om å bringe sporten i vanry..

 

Mourinho før og under kamp, Busquets stadige "dødsfall", Di Marias stadige armflaksing, Barcas omringing av dommeren (stakkars mann forresten (Mourinho er vel likevel freidig nok til å legge skylden på ham)), osv osv. Jeg blir kvalm.

 

En Manchester City-supporter (av alle ting) jeg har diskutert med, formulerer det slik: "As much as I would love to see City win a trophy, I want to see it done with integrity and in the true spirit of the game because that is the real prize for fans to take home, the rest is just cold metal. Amen, sier jeg. Hvis det er dette som skal til for å vinne CL, så kan de beholde metallet i Spania!

 

Innertier!

Link to comment
Share on other sites

Med unntak av at Messi ved et par anledninger skinner så var kampen en oppvisning i juks, filming, utenomsportsligheter og dårlig fotball. Tror aldri jeg har sett så mange skitne juksemakere samlet på en fotballbane på samme tid.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne videon av episoden der Pepe blir utvist i går, ser da veldig ut som det overhodet ikke er kontakt.. Ville vil ikke overrakse noen om Dani Alves filmer.

 

 

Hva mener dere? Er det kontakt?

 

Skulle akkurat til å legge inn samme video som deg Maestro!

 

Det er absolutt ingen kontakt og Dani Alves ligger på bakken kun fordi han vet han har en sjanse til å skaffe Pepe et rødt kort. Det er absolutt ikke den første gangen fra en av de kvalmeste personlighetene i fotball noensinne.

 

Busquets er også på godt vei med uttallige filminger hvor han prøver gjentatte ganger å fremprovosere røde kort. F.eks. som i fjor mot Thiago Motta (som dog er en temmelig ufyselig spiller selv).

 

Barcelona er et ekkelt ekkelt lag. Og selv om Real Madrid bruker tonnevis med penger og er et tragisk eksempel på pengedoping så syntes jeg de er mange hakk bedre enn Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Skal sies at selv om Pepe ikke treffer så viser han knottene og har strakt bein. Ufattelig strengt dømt er det selvfølgelig og det er jo fordi Alves legger seg ned å hyler som en stukken gris. Barcelona som alle lovpriser for sitt fine spill er ett hylekor uten like. Det er flaut og stygt å se på

Link to comment
Share on other sites

Skal sies at selv om Pepe ikke treffer så viser han knottene og har strakt bein. Ufattelig strengt dømt er det selvfølgelig og det er jo fordi Alves legger seg ned å hyler som en stukken gris. Barcelona som alle lovpriser for sitt fine spill er ett hylekor uten like. Det er flaut og stygt å se på

Han viser knottene, men er soleklart først på ballen. Ser ut som han har veldig god kontroll. Latterlig at Alves holder på sånn som han gjør. Jeg liker ingen av lagene som spilte i går, men de styggeste spillerne spilte helt klart for Barca... Heldigvis for de kan de takke gudene for at de har Messi på laget.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg så kampen i går var jeg svært tilfreds med å holde med Arsenal, og engelsk fotball. Ja, vi har våre svin på skogen i form av Rooney, Gerrard og tidvis Eboue. Allikevel når vi ikke spanjolene til anklene en gang, hva gjelder filming. Hatet mot Dani Alves ble ikke akkurat svekket etter gårsdagens episoder.

Link to comment
Share on other sites

Hele kampen i går framsto som en parodi på en fotballkamp. I en CL semifinale skal fotball være i fokus, bortsett fra de to eminente målene av Messi hadde gårsdagens kamp ingenting med fotball å gjøre.

Begge lag var mer opptatt av å filme, krangle og påvirke dommeren i enhver situasjon. I går som skulle være en stor fotballkveld ble hele idretten brakt i vanry av de spanske storlagene. Jeg mener at UEFA burde se nærmere på kampen og flere episoder og gi straff til begge lag, hvis scener som i går skal bli akseptert blir det bare latterlig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...