Jump to content

Tippekonkurransen


hermz

Recommended Posts

  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tenkte vi kunne lage en ny tippekonk. Der tipper vi resultater av PL,CC og FAC kamper.

Reglene:

Kun lov å tippe en gang per runde.

Du kan ikke editere posten etterkampen. Blir det oppdaget, kan du ikke være med.

Du kan kun tippe før kampen.

Hvis du klarer å følge disse reglene. Skal det gå ganske bra.

 

Poeng:

Du får 1. poeng for rikitg H,U eller B til Arsenal.

Du får 2 poeng for riktig resultat.

Du får 1. poeng for riktig scorende mål.

Du får 1. poeng for rikitg innsluppende mål.

Du får 1.poeng for riktig førstemål scorer.

 

Poenga du får tar du med deg videre til neste runde.

Håper alle skjønner det, hvis ikke så send en PM.

 

Eksempel:

Arsenal v Watford 2-0 H

Førstemål scorer: Gilberto

 

Første kamp:

 

Tottenham v Arsenal

 

(Vet vi har en gammel tråd om dette, så tenkte at jeg kunne starte dette på nytt. Hvis ikke det er akseptabelt, så slettes denne tråden.)

 

PS: Syns det ble litt rotete hvis denne tråden står under kamper, så tok den her!

 

Lykke til!

 

Her skrives runde vinnerne:

Synes slike ting er gøy, men lurer på en ting: Er ikke det litt mye å gi poeng både for:

 

-antall mål scoret, antall mål sluppet inn

og

-riktig resultat

 

Det er jo faltisk det samme...

 

Det som er ment med det, er at hvis du kun tipper riktig antall mål sluppet inn. Får du 1. poeng.

Hvis du får rett på begge, får du jo 2 poeng! :blink:

 

Edit: Fristen er satt på første siden.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte vi kunne lage en ny tippekonk. Der tipper vi resultater av PL,CC og FAC kamper.

Reglene:

Kun lov å tippe en gang per runde.

Du kan ikke editere posten etterkampen. Blir det oppdaget, kan du ikke være med.

Du kan kun tippe før kampen.

Hvis du klarer å følge disse reglene. Skal det gå ganske bra.

 

Poeng:

Du får 1. poeng for rikitg H,U eller B til Arsenal.

Du får 2 poeng for riktig resultat.

Du får 1. poeng for riktig scorende mål.

Du får 1. poeng for rikitg innsluppende mål.

Du får 1.poeng for riktig førstemål scorer.

 

Poenga du får tar du med deg videre til neste runde.

Håper alle skjønner det, hvis ikke så send en PM.

 

Eksempel:

Arsenal v Watford 2-0 H

Førstemål scorer: Gilberto

 

Første kamp:

 

Tottenham v Arsenal

 

(Vet vi har en gammel tråd om dette, så tenkte at jeg kunne starte dette på nytt. Hvis ikke det er akseptabelt, så slettes denne tråden.)

 

PS: Syns det ble litt rotete hvis denne tråden står under kamper, så tok den her!

 

Lykke til!

 

Her skrives runde vinnerne:

Synes slike ting er gøy, men lurer på en ting: Er ikke det litt mye å gi poeng både for:

 

-antall mål scoret, antall mål sluppet inn

og-riktig resultat

 

Det er jo faltisk det samme...

Link to comment
Share on other sites

Ehh.. Ja, ingen av dem er i ''drift''. Så dette kunne vel ikke skade? eller? :blink:

Jo, nå når gruppespillet i CL starter, startes opp 'Tipp Champions League', og Rohino som er/var ansvarlig for PL konken har sagt at frivillige bare kan ta kontakt og overta den tråden.

Beklager da! Prøver bare å gjøre noe artig. Ser ikke ut som noen gidder å ''ruste opp'' tråden til Rohino.

Bare slett alt da... :-|

Jeg mener bare at du kunne tatt Rohinos tråd, så kunne du jo kastet på FA Cupen og Ligacupen. Du får gjøre som du vil, jeg skal ikke leke moderator :P

Hvor ikke bare slette de andre som er om sånnt? De brukes jo ikke uansett og her har du alle 3 samla.

Støtter hermz!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham - Arsenal 2 - 2 U

FM: Keane

 

Tottenham har underprestert, mens vi svever høyt. Derfor kommer de til å gi alt for at ikke Jol skal få fyken. For sparken får han dersom det blir tap på hjemmebane mot erkerivalen. Jeg frykter at vi får en skade på en sentral spiller til denne kampen, noe som har skjedd flere ganger tidligere. I tilegg synes jeg at laget ikke har virket like samkjørt kampen etter landslagsspill. Lang reisetid og nye tidssoner må ta på seg skylden for dette. Uansett er dette en ny sesong, så alt kan skje. Vi har vist bedre fightingspirit i år, så vi blir neppe rundspilt. Rivaloppgjør er så å si alltid jevnspilte, og inge nresultater er overaskende når lillebror er på hjemmebane. City mot United er et godt eksempel på dette. Nå håper jeg på seier, men magefølelsen sier uavgjort - selv om det nødvendigvis ikke gjenspiller vårt spillemessige overtak :P

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...