Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bow before the King!

Nummer 2 ja. Kanskje han skal spille som målscorende midtstopper for oss? :P

 

Nummer 2 er vel strengt tatt et nummer tilhørende høyre back. Kanskje han blir vår nye høyreback når Sagna forsvinner til sommeren?

Link to comment
Share on other sites

Nummer 2 er vel strengt tatt et nummer tilhørende høyre back. Kanskje han blir vår nye høyreback når Sagna forsvinner til sommeren?

 

Er en del midtstoppere som bruker nummer 2 nå til dags forøvrig. Personlig får Hummels alltid nummer 2 hos meg nå jeg henter han på FIFA. :genius:

 

Ellers: (Lyden forsvinner etter 40 sekunder av en eller annen grunn)

 

 

11 år siden i dag. Og si hva man vil om Giroud, men han vil aldri være i stand til å gjøre ting som det der.

 

Eller det her..

 

 

vpok.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 months later...

 

Kongen fortsetter å levere varene i USA. Mål nummer to er slett keeperspill, men oser klasse av alt denne mannen foretar seg.

 

Hente han tilbake i januar for å lære Welbeck en ting eller to foran mål hadde kanskje ikke vært så dumt? ;)

Link to comment
Share on other sites

Henry får det til å se så enkelt ut...

 

 

Akuratt den tanken slo meg også når jeg så på dette. Det ser ut som "slowmotion" men det er så kontollert ennå. Virker som det er langt mellom de virkelig naturlige avslutterene av Henry's kaliber. Eneste jeg kommer på i farta er Messi som til tider har samme ro, selv om han har en totalt forskjellig spillestil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
I am taking this opportunity to announce that unfortunately Saturday was my last game for the New York Red Bulls. The decision has always been that I would leave after the duration of my contract and although that was never going to change, I didn't want it to distract from the progress of the team.

 

Hentet fra hans Facebookside. Går veien etterhvert tilbake til N5 og en rolle i "den rette klubben"?
Link to comment
Share on other sites

 

Hentet fra hans Facebookside. Går veien etterhvert tilbake til N5 og en rolle i "den rette klubben"?

 

 

Det har vært snakk om at han kommer til og få en rolle som trener i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Det har vært snakk om at han kommer til og få en rolle som trener i klubben.

 

Mente Wenger seinest for noen dager siden gikk ut og sa at det ikke var noen roller i Arsenal Henry kunne gå rett inn i og at han heller burde bli manager fremfor å være assistent som f.eks. Giggs er i United blant annet?

 

Uansett kan jeg ikke skjønne at det ikke skal være plass til Henry i Arsenal, men det samme trodde jeg om Vieira også. På tross av at han ville være en del av Arsenal så var det ikke plass til han her og han endte derfor opp med å være en del av staben til City istedet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...