Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

"Arsenal FC legend Thierry Henry has become a father again after his partner, Andrea Rajacic, gave birth to the couple’s son this week." (gossip.ladyArse.com)

 

Gratulerer Thierry, forhåpentligvis en arving som Arsenal får nytte av om noen år :proud:

Link to comment
Share on other sites

"Arsenal FC legend Thierry Henry has become a father again after his partner, Andrea Rajacic, gave birth to the couple’s son this week." (gossip.ladyArse.com)

 

Gratulerer Thierry, forhåpentligvis en arving som Arsenal får nytte av om noen år :proud:

 

Tro meg, han er allerede signert!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kongen gjør det igjen.

 

New York Red Bulls 3 – Columbus Crew 1

 

 

2 mål og 1 målgivende. Det andre målet hans er vel noe man sjeldent ser. Syntes det er ufattelig kjedelig at vi aldri prøvde å hente Kongen tilbake til Arsenal når han forlot Barcelona. Det var vel aldri noen tvil om at han ville holdt nivået i minst 2-3 sesonger til.

Link to comment
Share on other sites

Kongen gjør det igjen.

 

New York Red Bulls 3 – Columbus Crew 1

 

 

2 mål og 1 målgivende. Det andre målet hans er vel noe man sjeldent ser. Syntes det er ufattelig kjedelig at vi aldri prøvde å hente Kongen tilbake til Arsenal når han forlot Barcelona. Det var vel aldri noen tvil om at han ville holdt nivået i minst 2-3 sesonger til.

Ble vel spurt etter kampen om hvordan han følte seg nå. Han svarte at han hadde hørt at Arsenal vant så han hadde det strålende. Legende.

Link to comment
Share on other sites

 

Akkurat det er kanskje grunnen til at det ikke nødvendigvis er så smart. Thierry Henry tar enormt med plass.

 

Det kan godt hende. Nå sist vinter tror jeg det var et sjakktrekk å hente inn en type som han, vi får se hvordan situasjonen er i vinter. Romantikeren i meg vil definitivt ha han tilbake, selv om det kanskje er best å la fortiden være fortid. Når det er sagt, en spiller som Chamakh tar fryktelig lite plass og i afrikamesterskapet i januar/februar kommer han (og Gervinho) til å ta enda mindre plass. Da bør noen komme inn.

Link to comment
Share on other sites

Han er den store

Men spiller i en liga som vel knapt er Championship

 

Even so, jeg tror han hadde gjort det glimrende for oss. Sist år var han ikke helt forberedt, vil nok skinne enda mer om

han får en god oppladning. Make it happen!

 

Men det er nesten komisk hvor "stor" han er, og hvor stor han gjør seg selv, hehe. Legend.

Link to comment
Share on other sites

 

Even so, jeg tror han hadde gjort det glimrende for oss. Sist år var han ikke helt forberedt, vil nok skinne enda mer om

han får en god oppladning. Make it happen!

 

Men det er nesten komisk hvor "stor" han er, og hvor stor han gjør seg selv, hehe. Legend.

Ja han er en legende

Link to comment
Share on other sites

Hvor blir alle trådene av??? Skulle inn her for å skrive at Almunia, i følge vg, har scoret mål for watford i dag, men i nostalgitråden er det jo bare Fabregas, Pires, Henry, Song og Bentley som har tråder!!!

 

Du må bare velge å vise alle trådene der inne.

 

Gå inn på nostalgi. Se på "verktøylinja" som er over alle trådene hvor du kan sortere etter dato, flest svar, flest visninger o.l. så velger du custom. Deretter trykker du på "Time Frame" og huker av på "Show all" og remember filters. Deretter vil du kunne gå tilbake i alle trådene som finnes her inne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Smith: Henry shouldn’t return

 

 

http://gossip.ladyarse.com/arsenal/2012/11/21/smith-henry-shouldnt-return/

 

Her er jeg nok på linje med gode gamle Smudger, er redd Henry vil ta for mye plass i dagens garderobe der alle er skiftet ut siden storhetstiden hans. En levende legende, men nettopp derfor skal vi kanskje huske han for fjorårets comeback og ikke en potensiell ny nedtur

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...