Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Gledelig statistikk! Viser de harde fakta om kvalitetene til spillerne som er med på lista. Henry er jo selvskreven. Synes også at Pires, Cole og Vieira fortjener plassen.

 

Litt gledelig er at ingen spillere fra Man U har funnet veien til listene.

10549[/snapback]

 

TOP OF THE PREMIER STATS

 

KEEPERS

P Cech (Chelsea) 5.68 - 10th overall

J Jaaskelainen 4.48 - 32nd overall

D James (Man City) 4.43 - 34th overall

N Martyn (Everton) 4.28 - 43rd overall

T Sorensen (Villa) 4.26 - 44th overall

 

 

DEFENDERS

J Terry (Chelsea) 6.21 4 - 4th overall

A Cole (Arsenal) 5.91 - 7th overall

B Lauren (Arsenal) 5.64 - 11th overall

W Gallas (Chelsea) 5.05 - 15th overall

K Toure (Arsenal) 4.69 - 23rd overall

 

 

MIDFIELDERS

F Lampard (Chelsea) 7.76 - 2nd overall

R Pires (Arsenal) 6.45 - 3rd overall

C Makelele (Chelsea) 6.20 - 5th overall

D Duff (Chelsea) 5.75 - 9th overall

P Vieira (Chelsea) 5.61 - 12th overall

 

 

STRIKERS

T Henry (Arsenal) 8.57 - 1st overall

E Gudjohnsen (Chelsea) 6.08 - 6th overall

A Johnson (Ppalace) 5.79 - 8th overall

J Hasselbaink (Middlesbrough) 4.73 - 21st overall

W Rooney (Man Utd) 4.69 - 24th overall

 

W Rooney! Han spiller på Manuuuu!

10613[/snapback]

 

"P Vieira (Chelsea) 5.61 - 12th overall"

Chelsea??????????????????????????

HAHAHA! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article439986.ece

 

Blir så glad av å lese dette :P !!!!

 

Kjempeflott sagt av Thierry.

 

Og selvfølgelig har han helt rett.

 

PS: Gratulerer med dagen som var i går Thierry Henry. Beklager at jeg ikke kom på det før i dag. Slapt og forferdelig av meg (husket heller ikke Robin's bursdag, HUFF! ;) ).

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article439986.ece

 

Blir så glad av å lese dette :P !!!!

 

Kjempeflott sagt av Thierry.

 

Og selvfølgelig har han helt rett.

 

PS: Gratulerer med dagen som var i går Thierry Henry. Beklager at jeg ikke kom på det før i dag. Slapt og forferdelig av meg (husket heller ikke Robin's bursdag, HUFF! ;) ).

18108[/snapback]

 

 

Thats the spirit! :lol:

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article439986.ece

 

Blir så glad av å lese dette ;) !!!!

 

Kjempeflott sagt av Thierry.

 

Og selvfølgelig har han helt rett.

 

PS: Gratulerer med dagen som var i går Thierry Henry. Beklager at jeg ikke kom på det før i dag. Slapt og forferdelig av meg (husket heller ikke Robin's bursdag, HUFF! :P ).

18108[/snapback]

 

 

Thats the spirit! B)

18110[/snapback]

 

Lurer på hva Shellski manger dusten kommer til å svare nå...

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Thierry er, og blir, kongen av fotball. Ingen spillere i verden jeg heller ville hatt enn denne mannen!

 

Med han og Wenger på laget kan AFC klare alt - uansett hvilke andre spillere som kommer og går.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

En stor uke for en stor mann; Første gang som kaptein på Highbury, mål i samme kamp, bursdag og flott mål mot Elfenbenskysten for "L'bleu"..Ja og hatricket mot Che£$ea på søndag da :blink:

Neida, men L'captain er VERDENS beste spiss/avslutter.... Sånn er det bare...

Link to comment
Share on other sites

henry_champion2004.jpg

Den ene der er vel Golden Boot, men hva den andre pokalen er for noe vet ikke jeg...men fortjent den har han sikkert gjort fordet.. ;)

 

Og når det går så bra for ham i Arsenal så fatter jeg ikke hvorfor han skal bort...jeg tror han er lojal mot klubben!

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Slik går det når det har vært landslagssamling.

Henry er blitt påvirket av Vieira..........

 

Man kan ikke stole på en kjeft i denne bransjen!

18336[/snapback]

 

Lesevansker?

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Hehe, jadda. :lol:

 

Skal forresten bli meget spennende å se hvordan duellen Gallas-Henry utarter seg i dagens kamp. Gallas kan tilsvare Henrys fart noenlunde, og har hatt et veldig godt tak på Titi de siste årene (husker dessverre godt CL-kvartfinalen for halvannet år siden, der Gallas nærmest latterliggjorde Henry).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt dette i 2 andre tråder uten at noen har reagert. Prøver igjen.

 

Er det ingen som ser at Henry er opptatt av alt annet enn å spille fotball etter han ble kaptein?!

Mannen tar jo kapteinsrollen alt for seriøst. Henry er en uten tvil en stor idrettsmann, men han er også en real mann. Han er opptatt av rettferdighet og at ting skal gå ordentlig for seg.

 

Etter han ble kaptein har han tatt på seg en fredsmekler rolle som både Godal og diverse andre ville vært stolt av. Han skal ha ett ord med i enhver situasjon. Uansett hvor på banen skal han mekle, være kamerat og hjelpe motspillere opp på bena etc. For all del fine egenskaper, men dette går på bekostning av fotballen og ikke minst Arsenal.

 

Jeg var kritisk til valget allerede før sesongen og så langt ser jeg lite som motbeviser min teori. Håper Wenger snart for øynene opp og tar seg en prat med Henry. Lehmann hadde vært den optimale kapteinen i dagens Arsenal lag.

 

Derfor er min bønn at han går tilbake til det han er best til så fort som mulig. Bruk 100% av energien på fotball!!

Link to comment
Share on other sites

Gi no mannen litt tid. Vi har spela to betydningsfulle kampar. Dette er ei tilvenningsperiode for Titi også. Dette er ein hårfin balansegang, og det trengs litt tid for å finne den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt dette i 2 andre tråder uten at noen har reagert. Prøver igjen.

 

Er det ingen som ser at Henry er opptatt av alt annet enn å spille fotball etter han ble kaptein?!

Mannen tar jo kapteinsrollen alt for seriøst. Henry er en uten tvil en stor idrettsmann, men han er også en real mann. Han er opptatt av rettferdighet og at ting skal gå ordentlig for seg.

 

Etter han ble kaptein har han tatt på seg en fredsmekler rolle som både Godal og diverse andre ville vært stolt av. Han skal ha ett ord med i enhver situasjon. Uansett hvor på banen skal han mekle, være kamerat og hjelpe motspillere opp på bena etc. For all del fine egenskaper, men dette går på bekostning av fotballen og ikke minst Arsenal.

 

Jeg var kritisk til valget allerede  før sesongen og så langt ser jeg lite som motbeviser min teori. Håper Wenger snart for øynene opp og tar seg en prat med Henry. Lehmann hadde vært den optimale kapteinen i dagens Arsenal lag.

 

Derfor er min bønn at han går tilbake til det han er best til så fort som mulig. Bruk 100% av energien på fotball!!

18486[/snapback]

 

jeg er fullt enig med deg der Parlour, Thierry er nok ikke akkurat kapteintypen...

Men det som også kan virke litt inn på ham nå er kanskje det lille barnet hans som han nok tenker på veldig mye...så når den ungen der får vokse til bittelitt, så kan kanskje Henry være sitt gamle jeg igjen! ;)

HÅPER JEG IALLEFALL!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt dette i 2 andre tråder uten at noen har reagert. Prøver igjen.

 

Er det ingen som ser at Henry er opptatt av alt annet enn å spille fotball etter han ble kaptein?!

Mannen tar jo kapteinsrollen alt for seriøst. Henry er en uten tvil en stor idrettsmann, men han er også en real mann. Han er opptatt av rettferdighet og at ting skal gå ordentlig for seg.

 

Etter han ble kaptein har han tatt på seg en fredsmekler rolle som både Godal og diverse andre ville vært stolt av. Han skal ha ett ord med i enhver situasjon. Uansett hvor på banen skal han mekle, være kamerat og hjelpe motspillere opp på bena etc. For all del fine egenskaper, men dette går på bekostning av fotballen og ikke minst Arsenal.

 

Jeg var kritisk til valget allerede før sesongen og så langt ser jeg lite som motbeviser min teori. Håper Wenger snart for øynene opp og tar seg en prat med Henry. Lehmann hadde vært den optimale kapteinen i dagens Arsenal lag.

 

Derfor er min bønn at han går tilbake til det han er best til så fort som mulig. Bruk 100% av energien på fotball!!

18486[/snapback]

 

Du har min støtte.

Henry burde aldri blitt utnevnt til akptein. Jeg var også veldig skeptisk til ham.

Han framstår mer som en sytekopp....(ja han er verdens beste spiss!!!), og virker til tider totalt uengasjert.

Jeg tror Henry har mer enn nok med seg selv, til være opptatt av rollen som et kapteinsverv inneholder, det blir for mye for spissen.

Tror nok Wenger også tenker sitt; hvordan finne tilbake til den Henry vi kjenner!

 

Løsning: Ta fra ham kapteinsbindet, og finn en kaptein som kan "piske" Henry til å prestere.

18512[/snapback]

 

Har også påpekt dette tidligere. Henry har ikke vært seg selv etter

at han ble kaptein. Jeg vil ha Va-Va Voom tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nevnt dette i 2 andre tråder uten at noen har reagert. Prøver igjen.

 

Er det ingen som ser at Henry er opptatt av alt annet enn å spille fotball etter han ble kaptein?!

Mannen tar jo kapteinsrollen alt for seriøst. Henry er en uten tvil en stor idrettsmann, men han er også en real mann. Han er opptatt av rettferdighet og at ting skal gå ordentlig for seg.

 

Etter han ble kaptein har han tatt på seg en fredsmekler rolle som både Godal og diverse andre ville vært stolt av. Han skal ha ett ord med i enhver situasjon. Uansett hvor på banen skal han mekle, være kamerat og hjelpe motspillere opp på bena etc. For all del fine egenskaper, men dette går på bekostning av fotballen og ikke minst Arsenal.

 

Jeg var kritisk til valget allerede før sesongen og så langt ser jeg lite som motbeviser min teori. Håper Wenger snart for øynene opp og tar seg en prat med Henry. Lehmann hadde vært den optimale kapteinen i dagens Arsenal lag.

 

Derfor er min bønn at han går tilbake til det han er best til så fort som mulig. Bruk 100% av energien på fotball!!

18486[/snapback]

 

Du har min støtte.

Henry burde aldri blitt utnevnt til akptein. Jeg var også veldig skeptisk til ham.

Han framstår mer som en sytekopp....(ja han er verdens beste spiss!!!), og virker til tider totalt uengasjert.

Jeg tror Henry har mer enn nok med seg selv, til være opptatt av rollen som et kapteinsverv inneholder, det blir for mye for spissen.

Tror nok Wenger også tenker sitt; hvordan finne tilbake til den Henry vi kjenner!

 

Løsning: Ta fra ham kapteinsbindet, og finn en kaptein som kan "piske" Henry til å prestere.

18512[/snapback]

 

Jeg mener med meg selv at (selv om dette hører til i "ny kaptein?" tråden) Gilberto er den skapte kaptein ;)

Og om noen år så blir Fabregas en av verdens beste spillerem og ny kaptein i Arsenal... B)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk lesing!!!

 

Her har vi en spiller som det finnes få av i verden, og som ALLTID har vært en sympatisk spiller som bøtter inn mål etter mål. En spiller som snart tar igjen Wright sin rekord, og som har stått opp for laget og Wenger i alle år han har vært i klubben.

 

Etter å ha blitt utnevnt som captain i sommer etter Vieira forsvant, begynner HYLEKORET etter 2kamper i ligaen.

Det var jo mange som mente Vieira også ikke var en verdig captain, og denne gangen er det Henry som må svare for seg.

 

2 ligakamper og 1mål, det er den foreløbige statistikken til Henry denne sesongen.

 

Newcastle hjemme var en kamp laget sleit med å få igang spillet offensivt, og hvor Henry måtte trekke bakover på banen siden det var INGEN rom bak Newcastle sitt forsvarsledd. De lå godt organisert langt bak på sin egen banehalvdel, og uten at Arsenal sitt spillemønster fungerte 100% offensivt så gav det ingen rom hvor farten til Henry kunne bli brukt rettvendt.

 

Chelsea borte var heller ingen kamp hvor det åpnet seg rom for Henry med løp bak motstanderens forsvar, og som kunne skapt store muligheter.

Et lag som er meget godt organisert både på midtbanen og i forsvar, noe som de bevisste i hele fjorårsesongen. I denne kampen spilte vi litt mere kynisk bakover, og det er jo noe Wenger har blitt kritisert for å IKKE ha gjort i bortekamper i CL.........

 

Mange her inne sier Arsenal spilte dårlig fotball i den kampen, men her er jeg litt uenig:

* Vi lot Chelsea kun få slippe til med 3 sjanser, altså vi stoppet et lag med offensive kvaliteter som: Duff, Crespo, Robben, Wright Phillips, Drogba, Gudhjonsen, Lampard og Cole.

* Ingen forventer at Arsenal skal spille samba fotball så tidlig i sesongen og uansett IKKE mot et lag som Chelsea på bortebane....eller?

* Hadde Arsenal fått en straffe som jeg mener vi burde hatt, ja da hadde alle hyllet Wenger, Henry og resten av gjengen med f.eks et uavgjort resultat.

* Målet var vel offside???

 

Så er det Henry som er for opptatt med å være captain???

Dette er noe av det dummeste jeg faktisk har hørt på lang tid, hva er argumentet?

 

Det er tidlig i sesongen og Henry er kanskje ikke i tipp topp form, noe som gjelder MANGE ANDRE spillere i denne perioden. Det er lenge igjen av sesongen, men dere gir han KUN 2 forbanna ligakamper før dere som kan alt begynner å si at Wenger har gjort en tabbe med å gi captains-bindet til Henry........

 

Her er det ikke lov å ha en litt mindre god periode før det skal kritisere ved første mulighet, uten at argumentet/grunnlaget viser mer enn to ligakamper og en FA Community Shield kamp.

2 av kampene har vært mot det laget som var klart best forrige sesong, og som har forsterket laget betraktelig også denne sommeren.

 

Kan man ikke se litt før man kritiserer?

Kanskje man burde støtte laget, spillerene og manageren LITT mere enn å skrike ut ved første mulighet....for det er ikke rett ovenfor noen av de som i mange år har oppnådd resultater som vi kunne bare drømme om, og som gjør at vi er der vi er idag.

 

En sesong som vi kanskje ikke vil oppnå gull, men som vil gi oss enda et skritt nærmere den nye epoken som kommer etter denne sesongen, og det med tidenes yngste stall i Arsenal sin historie. (noe jeg har hørt, men er ikke sikker på om det stemmer.....noen som har svaret?)

 

Er helt greit å sette spørsmålstegn med innsatsen under hver kamp, men la for all del grunnlaget være der før det skrikes ut.

Henry har foreløbig ikke funnet formen, men vi kan ikke forvente alt i alle kamper. ALLE har lov til å slite litt med å "komme igang", og gjøre dette til en sak BARE for at han har blitt captain....ja det blir for meg for dumt.

 

Sorry!!

er flau.

Link to comment
Share on other sites

Du må bare være flau vieira04. Men utifra det du har skrevet så føler jeg at du muligens har misforstått meg noe ihvertfall.

 

Min kritikk går overhodet ikke på Henry. Den går på valget av kaptein, altså mer mot Wenger. Jeg er veldig klar over at det var vannskelig å komme utenom Henry ved valg av kaptein når Viera forlot oss. Men jeg synes kriteriene som er blitt brukt ved valg av kaptein etter at Tony Adams ga seg er litt for enkel. Den bærer litt preg av at vi gir den til den størst profilen bare for å holde vedkommende "fornøyd"

 

Jeg mener at en kaptein skal være en stor personlighet som pisker gutta frem, gjerne den som takler tøffest og jobber best. Han skal gå foran som ett godt eksempel. For all del Henry er jo uten tvil Arsenal's beste spiller, kanskje gjennom alle tider. Men personlig mener jeg ikke han er noe typisk kapteins emne. Sånn jeg ser det er det få kapteins emner i det hele tatt i dagens Arsenal lag. De spm utpeker seg er Lehmann, Bergkamp (spiller for få kamper) og potensiellt Sol hvis han snart blir kvitt skadeproblemene sine.

 

Å si at jeg ikke støtter laget, Henry, Wenger etc står og faller på sin egen urimlighet. Jeg har ikke skrevet ett styggt ord om noen av de ovennevnte ved en eneste anledning. Snarere tvert imot, jeg skriver jo at Henry er en gjennomført sympatisk hedersmann. Men kapteinsrollen tror jeg ikke passer veldig bra for han.

Link to comment
Share on other sites

Parlour:

Det jeg mente med mitt innlegg var å se HVA Henry har gjort i alle disse årene han har vært i klubben, og da var det IKKE kun med tanke på alle målene han har scoret, men total-inntrykket.

 

Om du har sett Henry i aksjon så har han vært en spiller som IKKE kun har tenkt på seg selv og offensive løp, men han tar også et tak bakover på banen for å rette opp i sine egne feil. Dette kan være når han mister ballen lettvindt, og løper å vinner ballen tilbake.

 

Jeg vil si at han jobber meget bra i de aller fleste kampene, og da sammenligner jeg med andre spisser rundt omkring i Europa. Ikke bare er han en målscorer av rang, men han har også en drøss av assister i løpet av en sesong. Dette er en ganske uvanlig statistikk for en slik målscorer/spiller.

 

Om en captain skal være en som løper flest km i løpet av en kamp, en som takler mest og hardest, eller en som Wener FØLER har en slik betydning i stallen at han vil være den beste for denne oppgaven.....

Her har Wenger valgt ut Henry, og da regner jeg med at det er fordi han var det BESTE alternativet for spillegruppa....tror ikke du?

 

Mitt innlegg var å skrike ut mot de supporterene som MÅ kritisere med engang de har en liten mulighet til bygge opp negativitet om klubben, spillere, manager eller lignende UTEN at JEG føler det er grunnlag for det.

Det er 2s eriekamper som er blitt spillt + 1 veldedighetskamp, og allerede NÅ kan supportere se at Henry ikke takler å være captain.......dette føler jeg blir for tynt grunnlag.

;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...