Jump to content

Manchester City


Christian

Recommended Posts

Eneste forskjellen på Se og Hør og dagbladet er vel at Se og hør er litt dyrere.

 

Men over til City. Er det noen her som har sett kampene deres så langt i sesongen? De har jo startet godt resultatmessig men har spillet vært bra? Kommer de til å bryte inn i topp 4?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 777
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fikk ikke sett kampen mot Wolverhampton, men kampen mot Blackburn var langt i fra imponernede. Blackburn hadde også sine sjanser, og burde scoret ett, minst. Tviler på om City blander seg inn i topp fire denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Om de blander seg inn i topp fire eller ei er alt for tidlig å konkludere med etter å ha sett et par kamper.

Men de handler mye riktig og det er litt skremmende. Av store spillere med PL erfaring har de hentet Ade, Kolo, Lescott, Given, Barry, Bridge, Tevez mf. Det koster dem skjorta men jeg er redd det vil gi dem avkastning ganske fort. La oss håpe at det er på bekostning av naboen :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Når Roman kom til Chelsea så syns jeg det var ødeleggende nok for PL og fotballen, men nå som de nye eierne av Man City har ankommet så blir Roman bare en filleting i forhold. Når disse eierne sies å ha en formue på 5000 milliarder, og at de skal bruke alle midler som trengs for å bli best så sier jo det seg selv hvordan det vil bli fremover. Kjøpene til Chelsea kommer bare til å være småtteri i forhold til hva vi kan forvente oss av Man City.

 

Jeg syns det er helt ufattelig at UEFA og FIFA lar dette fortsette. De er snart nødt til å ta grep, fordi dette blir fullstendig ødeleggende for PL, og for fotballen.

 

Hvor er rettferdigheten når Arsenal alene står igjen av toppklubbene i England uten utenlandske hovedaksjonærer.

 

Vi bruker penger utifra hva vi selv tjener, og vi bruker pengene på å utvikle stjerner selv og hente unggutter til klubben. Vi velger en langsiktig og fornuftig måte å drive klubben vår på, men det vil etterhvert si stopp. Etterhvert vil vi ikke klare å henge med Man City og Chelsea lenger. Det sier seg bare selv, og hvis det ender med at flere og flere klubber også begynner å gå bananas på en slik måte så vil det bli nytteløst.

 

Og ja, vi Arsenal supportere kan skrike etter stjernespillere, men hva er egentlig vitsen? Er det virkelig vits i at vi sløser bort £15-20 mill som blir mye for oss som driver klubben på en ordentlig måte når Chelsea og Man City kan bruke disse pengene på hver eneste spiller hvis de ønsker det uten at det er noe problem for dem. Da er det faktisk bedre at vi sparer de £15-20 mill vi kunne brukt og heller satser ungt og langsiktig og heller sparer pengene slik at vi bygger oss opp en sunn og trygg økonomi for mange år fremover, slik at vi kan stå imot eventuelle oppkjøp av rike investorer.

 

Jeg er ekstremt takknemmlig over at Wenger faktisk klarer å beholde roen. At styret klarer å beholde roen, tilliten til Wenger og klarer å stå imot at vi blir kjøpt opp av rike investorer.

 

Tidligere var jeg av den oppfatning at vi skulle forvente trofeer hver eneste sesong, men dette begynner å endre seg litt. Fortsatt så klart viktig for meg at vi vinner trofeer, men nå er det blitt vel så viktig for meg at vi klarer å beholde Arsenal slik vi er den dag i dag, og at vi fortsetter å drive klubben på den riktige måten, og at vi gjør så godt vi kan med å holde følge med de rike klubbene i toppen av PL. Klarer vi å holde et nogenlunde følge og forsetter å kjempe helt i toppen så er jeg stor fornøyd med det, så får man bare håpe og tro at UEFA og FIFA snart setter begrensninger og klarer å stoppe pengegaloppen og heller åpner for at det blir mer rettferdighet igjen - for alle klubber.

 

Takk Frank.

 

Jeg driter seriøst i trofeene. Jeg er glad i klubben Arsenal fordi den hensyntar tradisjoner og riktige verdier. Det har jeg alltid gjort, og alltid hevdet, og vil garantert fortsette å gjøre det. Til det ekstreme; jeg tror at jeg vil foretrekke nedrykk fremfor å vinne ligaen på premissene til lag som Chelsea og City. Jeg vil beholde den klubben jeg lærte å elske for 40 år siden, for blir Arsenal som City, da ser jeg heller Leyton Orient.........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Og de kan takke Given for at de i det hele tatt fikk med seg poeng. Straffe-redning og flere andre gode manøvrer.

 

Hadde vi bare hatt Given..... Han har utvilsomt allerede betydd mange poeng for City denne sesongen. For oss er det mer andre veien..... Bortsett fra Vito på Craven Cottage!

Link to comment
Share on other sites

Og de kan takke Given for at de i det hele tatt fikk med seg poeng. Straffe-redning og flere andre gode manøvrer.

 

Hadde vi bare hatt Given..... Han har utvilsomt allerede betydd mange poeng for City denne sesongen. For oss er det mer andre veien..... Bortsett fra Vito på Craven Cottage!

 

Hadde Wenger bare kjøpt Given i januar sammen med Arshavin, og Vermaelen i sommer ville vi hatt et nærmest perfekt lag. Dessverre for oss endte han opp i City, og viser at han er en klassekeeper, og kanskje en av de aller beste i PL.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...