Jump to content
Christian

Manchester City

Recommended Posts

@antonius_blok

Nå har ikke jeg sett situasjonen rundt det målet som diskuteres, men regelen rundt handsmål er meget klar og i og med at VAR brukes i alle PL-kamper så bør det ikke være noe stort rom for forskjellsbehandling når det gjelder akkurat den typen situasjoner. 

Når det gjelder bruken av VAR så er også jeg forsiktig/konservativ når det gjelder hvilke områder den bør brukes. 

Men uavhengig av VAR eller Ikke-VAR, så er det umulig å unngå kontroversielle situasjoner og avgjørelser. 

39 minutes ago, Ben Elfen said:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA. 

faen meg på tide!!!!

Vent med å juble etter at saken er ferdig anket. Topp fem kan bli like a new trophy! 

1 hour ago, Tapapa said:

Vent med å juble etter at saken er ferdig anket. Topp fem kan bli like a new trophy! 

Eneste grunnen til at det ble avgjort slik er på grunn av football leaks - det ligger så utrolig mye dokumenter ute som gjør at UEFA MÅ slå hardt ned på denne saken. Det finnes ingen vei utenom - ved en anke kan det bli redusert men at de får spille Champions League neste år skjer neppe

Nå spørs det vel hvor lenge Pep gidder å være i City. Sikkert plass til ham bak Arteta på vår benk 😂

Edited by Ben Elfen

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Nå spørs det vel hvor lenge Pep gidder å være i City. Sikkert plass til ham bak Arteta på vår benk 😂

Ser sarkasmen, men ellers takk. La prosjekt Arteta være prosjekt Arteta. 

6 minutes ago, Simbad said:

Ser sarkasmen, men ellers takk. La prosjekt Arteta være prosjekt Arteta. 

Vi er enige - skal ikke ha Pep med oss. Ingen ønsker det - minst av alt Pep selv

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Vi er enige - skal ikke ha Pep med oss. Ingen ønsker det - minst av alt Pep selv

Minst av alt oss mener du ;)

10 hours ago, Simbad said:

Minst av alt oss mener du ;)

Skal jo være ærlig her. Nei, det var i grunn ikke det jeg mente 🙂 men ser hvor du vil hen.