Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Quartet track Lyon youngster

Arsenal, Chelsea, Inter and Real linked with Grenier

 

Arsenal, Chelsea, Internazionale and Real Madrid are reportedly tracking Lyon teenager Clement Grenier.

 

The 17-year-old midfielder is highly-rated in his native France, and it is claimed that his situation at Stade Gerland is currently being monitored by the European quartet.

 

However, Lyon president Jean-Michel Aulas has stated that the club are keen to keep hold of the France Under 17 international.

 

Aulas said: "This man will be a big star and Lyon are keen to profit from his abilities."

 

Kilde: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3427822,00.html

 

 

Wenger har sirkla inn endå eit fransk talent.

Link to comment
Share on other sites

Det tviler jeg egentlig på. Hvorfor skulle vi henten han nå? Er ikke Walcott og Vela mye bedre å satse på enn at Elyonoussi? Jeg mener Tarik kunne ha klart å blitt en brukbar spiller for et av lagene i bunnen av Premier League, men jeg tviler fortsatt..

 

Joda, Arsenal og Wenger er gode til å få fram talentet til de fleste spillerne i verden, og jeg er ikke i tvil om at de kunne gjordt Tarik god, men ikke så god som Vela og Walcott feks.

Jeg tror ikke Wenger bruker 40 millioner på han heller, for jeg vet han har andre talenter i kikkerten :)

 

Tarik Elyonoussi har talent, men jeg mener han burde ta seg til en klubb som Rosenborg eller Vålerenga før han skal ut i Europa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal are planning a bid for Manchester City midfielder Michael Johnson.

 

The Times says if Mathieu Flamini leaves, Arsenal are likely to make Johnson their prime target.

 

http://tribalfootball.com/article.php?id=90654

 

Flamini is often cast as little more than a holding midfield player, but that underplays his style. He likes to get forward and Wenger believes that Johnson, who has drawn comparisons to Steven Gerrard, could replicate that role in tandem with Cesc Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

- Arsenal så på Tarik

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/21/533240.html

 

Hadde aldri trodd at jeg skulle linke til Se & Hør, men anyway

- Ville ikke sagt nei til Arsenal

http://www.seher.no/php/art.php?id=522780

 

Tarik har for all del massevis av potensial, men jeg tror at han kanskje blir litt for veik til PL. Han hadde sikkert hatt godt av å utvikle seg i en liga som f.eks den nederlandske, før han tar steget opp til en av de store ligaene.

Link to comment
Share on other sites

henry må finne seg en ny klubb,dette kunne meget mulig bli i england,og alle vet vel hvor hjertet til han ligger.tror ikke han kunne valgt en annen klubb i england enn arsenal..

 

http://www.skysports.com/experts/expert_st...3504224,00.html

 

Hvis Henry skulle finne på å gå til en annen klubb i England, vil jeg miste all respekt for han.

Link to comment
Share on other sites

the sun melder at Arsenal er interessert i å hente 20-åringen Samir Nasri frå Marseille for £12 mill.

 

Veldig spennande spelar som har 7 landskampar/2 mål for Frankrike. Forrige sesong vart han kåra til årets unge spelar i frankrike, foran folk som Benzema.

Link to comment
Share on other sites

the sun melder at Arsenal er interessert i å hente 20-åringen Samir Nasri frå Marseille for £12 mill.

 

Veldig spennande spelar som har 7 landskampar/2 mål for Frankrike. Forrige sesong vart han kåra til årets unge spelar i frankrike, foran folk som Benzema.

 

 

Løp og kjøp! :)

Ikke tvil. Fantastisk spiller

Link to comment
Share on other sites

Hva er egentlig kriteriene for at et rykte er et rykte elle er et useriøst rykte?

Handler det om at ryktene er større i omfang, mens de useriøse ryktene er av mer tilfeldig, sporadisk karakter?

 

hvis det er tribalfootball som skriver det kontra skysports f. eks :)

Link to comment
Share on other sites

Sunday Mirror melder at Arsenal vil kjøpe Mario Gomez frå Stuttgart for £10 mill.

 

22-årige Gomez er nr 2 på toppscorerlista i Bundesliga denne sesongen (etter Luca Toni) med sine 18 mål, sjølv om Stuttgart kun er nr 7 på tabellen. Han putta også 3 i CL. Dei to siste sesongane har han imponerande 32 mål på 44 bundesligakampar. Han har også 6 mål på 9 landskampar for Tyskland.

 

Med ei høgde på 1.89 m burde han også kunne hevde seg i luftduellar inne i feltet. Hvis han i tillegg har litt tempo i kroppen kan dette vere eit kanonkjøp.

 

her er info frå wikipedia.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hva skal man si. Første tanken min er nei takk. Men er det nødvendigvis så håpløst med Crouch da? Personlig synes jeg han stort sett har vært god de gangene jeg har sett han for Liverpool og England. Han vil i hvertfall gi en ny dimensjon i spillet vårt. Som sagt usikker, men tror faktisk dette kunne blitt litt spennende!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal considering Volkan?

 

Noen som fulgte med på han i em?

 

Helt ok keeper, men ikke mye bedre enn Almunia. Skal vi først ha en keeper så synes jeg vi kan investere i en klassekeeper. Akinfeev, Boruc, Neuer, Gordon, Carson og Frey er noen alternativer som er flere hakk bedre enn Almunia. Blir irritert når folk snakker om at det er umulig å få tak i Casillas og Buffon når det er snakk om keepere - det finnes veldig mange klassekeepere der ute, og Almunia er ikke en av dem.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal considering Volkan?

 

Noen som fulgte med på han i em?

 

Helt ok keeper, men ikke mye bedre enn Almunia. Skal vi først ha en keeper så synes jeg vi kan investere i en klassekeeper. Akinfeev, Boruc, Neuer, Gordon, Carson og Frey er noen alternativer som er flere hakk bedre enn Almunia. Blir irritert når folk snakker om at det er umulig å få tak i Casillas og Buffon når det er snakk om keepere - det finnes veldig mange klassekeepere der ute, og Almunia er ikke en av dem.

Helt enig!

 

Personlig ville jeg gjere likt å sett Gordon eller Akinfeev på Arsenal. Da er det ikke noe vits i å ha en 31-åring på benken, så jeg synes vi da burde selge Manuel og bruke Fabianski som 2. valg ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Arsenalmanager Arsene Wenger står foran en tøff kamp for å få tak i spissen Victor Moses fra Crystal Palace. Palace forlanger tre ganger så mye som den ene millionen med pund som Wenger vil tilby. (The Sun)

 

Lite troverdig kilde, men en spiller for fremtiden. 1990 modell som spiller på Crystal Palace. Engelsk spiss. Engelskmenn er noe vi kunne trengt, men han er nok ikke den type spiller vi trenger mest akkuart nå.

Link to comment
Share on other sites

Arsenalmanager Arsene Wenger står foran en tøff kamp for å få tak i spissen Victor Moses fra Crystal Palace. Palace forlanger tre ganger så mye som den ene millionen med pund som Wenger vil tilby. (The Sun)

 

Lite troverdig kilde, men en spiller for fremtiden. 1990 modell som spiller på Crystal Palace. Engelsk spiss. Engelskmenn er noe vi kunne trengt, men han er nok ikke den type spiller vi trenger mest akkuart nå.

Kjøpte han på FM ble dritgod. :D . Håper vi får han ung rask og god avslutter etter det lille jeg har sett da.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...