Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Droba koster minst 30£ millioner, og er i tillegg en skikkelig sutrepave. NEI TAKK!

 

 

Stemmer ! Han skal vell også ha litt sutre-penger. Noe nytt som har kommet inn i Chelsea leiren, altså alle som ikke trives i Chelsea og vil vekk får penger for å holde kjeft. Ganske genialt av Chelsea som bare har sutrepaver på laget.. Men hva de gjør me Cashley for å holde kjeft er det ingen som vet, han syter enda :D

 

Mulig det. Har bare lagt merke til hvor god han er. Ser frøvrig utelukkende positivt på at Chelsea-spillerene sutrer seg ut av kampen om liga-gullet. Måtte det interne trøbbelet i klubben deres følge dem på vei nedover tabellen.

 

At Wenger skulle hente en så dyr og kjent spiller inn troppen er selvsagt bare en ønskedrøm. Men jeg måtte bare hekte meg på det useriøse ryktet. Jeg husker jeg ønsket meg Ian Wrigt, Bergkamp og Overmars også. Lenge før de kom til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Det skal sies at Arsenal har signert en ny ung gutt og denne gangen en russisk spiller i Viacheslav Dmitriev som kommer fra Torpedo Moscow, men han kommer ikke før til sommeren.

 

Hvor vidt dette seriøse ryktet er vet eg ikke, her er iallefall et bilde av han:

 

12002650991060630929dmitriev01.jpg

 

kan legge til at han er 180 cm og 68 kg.

Link to comment
Share on other sites

Det skal sies at Arsenal har signert en ny ung gutt og denne gangen en russisk spiller i Viacheslav Dmitriev som kommer fra Torpedo Moscow, men han kommer ikke før til sommeren.

 

Hvor vidt dette seriøse ryktet er vet eg ikke, her er iallefall et bilde av han:

 

12002650991060630929dmitriev01.jpg

 

kan legge til at han er 180 cm og 68 kg.

 

Link? <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

 

Han var helt sinnsykt god mot Barca i gårkveld. Han regjerte på venstrevingen, hvor han kjørte rundt med Thuram, Marques, Milito og Oleguer gang på gang. Han scorte også Sevillas eneste mål.

 

19 år gammel? LØP OG KJØP! NÅ! Han og Vela kan være to jokere i fremtiden!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

 

Han var helt sinnsykt god mot Barca i gårkveld. Han regjerte på venstrevingen, hvor han kjørte rundt med Thuram, Marques, Milito og Oleguer gang på gang. Han scorte også Sevillas eneste mål.

 

19 år gammel? LØP OG KJØP! NÅ! Han og Vela kan være to jokere i fremtiden!

 

Capel er kjempegod :D som du sier "LØP OG KJØP"! sett han mange ganger, han har alltid levert !!!

Han kan bli Arsenal's nye Ljungberg, men tenker bare på siste spanske Arsenal spiller :D

Link to comment
Share on other sites

Barca set sights on Wenger

 

"Barcelona have reportedly made Arsenal boss Arsene Wenger their top target to replace Frank Rijkaard."

 

En kan jo lure på hvor slike rykter oppstår. Selv tror jeg "kilden" befinner seg et sted i Manchester...

 

HAHAHA :unsure: :)

 

Håper virkelig det(altså det med manchester :)) ... Wenger er ikke typen til å stikke av før kontraktslutt, hvertfall ikke når han har gått trofeløs et par sesonger :P

Link to comment
Share on other sites

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

 

Han var helt sinnsykt god mot Barca i gårkveld. Han regjerte på venstrevingen, hvor han kjørte rundt med Thuram, Marques, Milito og Oleguer gang på gang. Han scorte også Sevillas eneste mål.

 

19 år gammel? LØP OG KJØP! NÅ! Han og Vela kan være to jokere i fremtiden!

 

Capel er kjempegod :) som du sier "LØP OG KJØP"! sett han mange ganger, han har alltid levert !!!

Han kan bli Arsenal's nye Ljungberg, men tenker bare på siste spanske Arsenal spiller :)

 

Nye Freddie høres rimelig ok ut. Er enig i den karakteristikken.

 

Siste spanske Arsenalspiller? Tenker du på en hutrende venstreving eller en eminent playmaker? Vi vet nok begge hvem av disse som er den siste spanske Arsenalspilleren. :P

 

Neida, jeg forstår godt hva du mener, men jeg tror allikevel at det er positivt hvis vi får dem til Spania så tidlig som mulig. Reyes kom vel til Arsenal et par år inn i de 20, og fant det vanskeligere å tilpasse seg klimaet og kulturen enn en som har kommet her som 17-åring, noe Cesc gjorde. Nå blir Capel et sted mellom disse, og jeg tror han kunne funnet seg til rette. Er han en kompis av Cesc fra U-landslag, kan det hende det ikke er så enormt utelukkende med et kjøp heller. I tillegg til at han har det Professoren ser etter da, og at han ikke er fryktelig overpriset.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

 

Han var helt sinnsykt god mot Barca i gårkveld. Han regjerte på venstrevingen, hvor han kjørte rundt med Thuram, Marques, Milito og Oleguer gang på gang. Han scorte også Sevillas eneste mål.

 

19 år gammel? LØP OG KJØP! NÅ! Han og Vela kan være to jokere i fremtiden!

 

Capel er kjempegod :) som du sier "LØP OG KJØP"! sett han mange ganger, han har alltid levert !!!

Han kan bli Arsenal's nye Ljungberg, men tenker bare på siste spanske Arsenal spiller :)

 

Nye Freddie høres rimelig ok ut. Er enig i den karakteristikken.

 

Siste spanske Arsenalspiller? Tenker du på en hutrende venstreving eller en eminent playmaker? Vi vet nok begge hvem av disse som er den siste spanske Arsenalspilleren. ;)

 

Neida, jeg forstår godt hva du mener, men jeg tror allikevel at det er positivt hvis vi får dem til Spania så tidlig som mulig. Reyes kom vel til Arsenal et par år inn i de 20, og fant det vanskeligere å tilpasse seg klimaet og kulturen enn en som har kommet her som 17-åring, noe Cesc gjorde. Nå blir Capel et sted mellom disse, og jeg tror han kunne funnet seg til rette. Er han en kompis av Cesc fra U-landslag, kan det hende det ikke er så enormt utelukkende med et kjøp heller. I tillegg til at han har det Professoren ser etter da, og at han ikke er fryktelig overpriset.

 

 

Hehe tenkte på forrige sevilla-spiller egentlig

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ARSENE WENGER hopes to lure West Ham ace Mark Noble to solve his midfield dilemma.

 

Arsenal boss Wenger could lose Gilberto Silva and Mathieu Flamini this summer.

And now he is set to swoop for the £8million-rated Noble, 21, doubling his £25,000 a week.

 

An insider said: "Mark's name was certainly mentioned in January when the midfield situation was being discussed but there was no approach.

"But he will become a big target if Flamini decides to call it a day."

 

Kilder; BBC gossip, NOTW, Tribalfootball

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arsenal og Everton jakter på Matias Delgado.

I følge Tribalfootball.com så skal vistnok Arsenal, Middlesbrough og Everton være ute etter Besiktas spilleren Matias Delgado, som er en målskårende midtbanespiller. Han kom til Besiktas etter et suksessfult opphold i FC Basel.

 

 

Jeg synes han ser spennende ut, men jeg tviler på at det er midtbanen vi trenger å styrke? Han er absolutt spennede, men hvordan skal han få spilt seg inn på laget? Joda, han kunne jo vært en fin spiller til å putte innpå ved skader ellerm for å hvile spillere :P

Link to comment
Share on other sites

Cesc urges Arsenal to sign Arango

tribalfooball.com - March 30, 2008

 

Real Mallorca winger Juan Arango is a favourite of Arsenal midfielder Cesc Fabregas.

 

The People says Cesc has urged Arsene Wenger to sign £14m-rated attacking midfielder Arango.

 

Gunners boss Wenger has sent scouts to watch the Mallorca star and they have been impressed with his scoring ability.

 

Tottenham tried to sign Arango, 27, in 2006. But he's now at the top of Wenger's wish-list with the growing rumours that he could lose Mathieu Flamini to Real Madrid or Juventus in the summer. Arango has a deal with Mallorca until 2010, but the right offer would see the club cash in.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...