Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Vårt bud på Zaha, minner om budet på Luis Suarez. Altfor lavt, sammenliknet med hva selger ønsker. Blir mest sannsynlig latterliggjort. Dog vil jeg ikke at klubben skal bruke mer enn £40 mill på Zaha. Jeg liker ikke hans holdninger. Han uttalte før overgangen til United, at kun Messi og Ronaldo var bedre enn han selv. Slik jeg oppfatter han, har han et voldsomt ego og et oppblåst selvbilde. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Vårt bud på Zaha, minner om budet på Luis Suarez. Altfor lavt, sammenliknet med hva selger ønsker. Blir mest sannsynlig latterliggjort. Dog vil jeg ikke at klubben skal bruke mer enn £40 mill på Zaha. Jeg liker ikke hans holdninger. Han uttalte før overgangen til United, at kun Messi og Ronaldo var bedre enn han selv. Slik jeg oppfatter han, har han et voldsomt ego og et oppblåst selvbilde. 

----

mulig de blir latterliggjort. Det er åpenbart stor avstand mellom Arsenals tilbud og CPs krav. Men som andre er inne på, £40M er mer enn nok. Zaha er god på sitt beste, og vil sikkert kunne fore Auba og Laca med innlegg, men mitt inntrykk er at han har vært variabel i prestasjonene. Og som Simbad er inne på, man bør heller prioritere å styrke midtforsvaret. Selv om de trenger kantspillere også er et kjøp av Zaha kanskje å begynne i feil ende?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

----

mulig de blir latterliggjort. Det er åpenbart stor avstand mellom Arsenals tilbud og CPs krav. Men som andre er inne på, £40M er mer enn nok. Zaha er god på sitt beste, og vil sikkert kunne fore Auba og Laca med innlegg, men mitt inntrykk er at han har vært variabel i prestasjonene. Og som Simbad er inne på, man bør heller prioritere å styrke midtforsvaret. Selv om de trenger kantspillere også er et kjøp av Zaha kanskje å begynne i feil ende? 

Vi har desperat manglet en kantspiller med gjennombruddskraft, en som Zaha. Det er nå min mening. I forsvaret har det store problemet vært elendig organisering, derfor ble jeg veldig glad da jeg leste at vi skulle kjøre fast med fire bak. Kanskje de får til å jobbe som en enhet da? 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Tapapa said:

Vi har desperat manglet en kantspiller med gjennombruddskraft, en som Zaha. Det er nå min mening. I forsvaret har det store problemet vært elendig organisering, derfor ble jeg veldig glad da jeg leste at vi skulle kjøre fast med fire bak. Kanskje de får til å jobbe som en enhet da? 

enig at problemene i forsvaret handler mer om manglende organisering enn individuelle ferdigheter, det på tross av alle lilleputtfeilene som har blitt begått. Så for all del; å reorganisere forsvaret er viktigere enn å kjøpe spillere. Men det må kanskje kjøpes uansett? Mustafi er vel på vei ut, Lichtsteiner er allerede ute, Kocielny drar på årene, Jenkinson er kanskje ikke mannen å satse på... Og Holding og Bellerin begge ute med langtidsskade. Hvordan fungerer det når de er tilbake. Når sant skal sies så virker det litt tynt bakover...

men ja, vi trenger mer gjennombruddshissige kantspillere også. Spørsmålet er om klubben har økonomi til en Ole-Brumm strategi, ja takk, begge deler? ;)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Vi har desperat manglet en kantspiller med gjennombruddskraft, en som Zaha. Det er nå min mening. I forsvaret har det store problemet vært elendig organisering, derfor ble jeg veldig glad da jeg leste at vi skulle kjøre fast med fire bak. Kanskje de får til å jobbe som en enhet da? 

Nå var det vel undertegnede som skrev om det med en fast firer bak, men det er viktig å presisere at det er en forståelse jeg har fått ut i fra rykter på nettet. Selv om jeg der og da anså kilden som relativt seriøs, så var det tross alt likevel basert på rykter. 

Jeg er enig i at defensiv organisering har vært et problem både under Wengers siste sesonger og under Emery, men jeg vil sterkt advare mot å tro at problemene utelukkende skyldes organisering og ikke noe annet. 

Laget trenger å styrkes bakover, både sentralt og på kant. Sentralt har vi Sokratis, en "sliten" og skadeutsatt Koscielny, en lovende (men likevel noe varierende) Holding (sliter visst nok med å komme tilbake etter skaden) , en Mustafi som omtrent alle vil ha bort og en Mavropanos som for meg er et stort spørsmålstegn. På den ene kanten har vi Bellerin som sannsynligvis ikke er tilbake før godt etter sesongstart. På den andre kanten så har vi en aldrende Monreal og en Kolasinac som er meget god offensivt samtidig som jeg stiller et spørsmålstegn ved hans defensive kapasitet. Vi trenger generelt en viss utskiftning i de bakre rekker. 

Jeg er enig i at vi burde få inn en god kantspiller, men om Zaha er den rette eller ikke har jeg ikke svaret på. Personlig så er dette en posisjon jeg gjerne skulle prøvd noen av våre unge lovende som f.eks Reiss Nelson. 

Til slutt noe jeg har gnålt om i maaaange år og det er ønsket om en skikkelig lederskikkelse på banen! 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Polljen said:

Helt sikkert en fin signering, med det blir vel U-23 den kommende sesongen

Fremtiden. Ingenting å juble for i nåværende situasjon. Vi kommer selvsagt til å signere slike talenter , og håpe på gjennomslag 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, piscator said:

----

mulig de blir latterliggjort. Det er åpenbart stor avstand mellom Arsenals tilbud og CPs krav. Men som andre er inne på, £40M er mer enn nok. Zaha er god på sitt beste, og vil sikkert kunne fore Auba og Laca med innlegg, men mitt inntrykk er at han har vært variabel i prestasjonene. Og som Simbad er inne på, man bør heller prioritere å styrke midtforsvaret. Selv om de trenger kantspillere også er et kjøp av Zaha kanskje å begynne i feil ende?

https://www.skysports.com/football/news/11670/11755187/wilfried-zaha-offers-chaos-factor-arsenal-lack-but-crystal-palace-will-fight-to-keep-him?fbclid=IwAR0OhpXdTiAEyj-ZAKhsmIL8KjhaTntdz0bICu7asDT4A1StXB9qMyegtWI

Link to comment
Share on other sites

Jeg betviler ikke Zaha sine kvaliteter og det er godt mulig at dette er en type offensiv spiller vi burde ha i Arsenal. Mitt eneste "men" er som Piscator sier at det å bruke (alle?) midlene på Zaha sannsynligvis være å begynne i feil ende når det gjelder den totale styrkingen av laget Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

Skal man tro ryktene så er det mye som taler for at Koscielny forlater oss denne sommeren og drar tilbake til Frankrike og Bordeaux.

Koscielny er så definitivt på hell, til tross for noen dominante opptredener i våres. Dog må det være galskap å selge, før vi har en erstatter klar? Hverken Chambers, Mavropanos eller Bielik er klar for en fast plass ved siden av Sokratis. Holding er kanskje svaret, men han er langtidsskadd. Mustafi utelater jeg fra resonnementet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Koscielny er så definitivt på hell, til tross for noen dominante opptredener i våres. Dog må det være galskap å selge, før vi har en erstatter klar? Hverken Chambers, Mavropanos eller Bielik er klar for en fast plass ved siden av Sokratis. Holding er kanskje svaret, men han er langtidsskadd. Mustafi utelater jeg fra resonnementet.

Fullstendig enig i at en erstatter må inn, men den erstatteren må inn uavhengig av om Kos blir eller drar. Chambers og Mavro er ikke gode nok som førstevalg og det ryktes at Bielik vil bort fra klubben. Jeg er enig når det gjelder Mustafi, men vil noen befri oss fra min han? Jeg er usikker. 

Holding kommer nok inn i løpet av tidlig høst, men vi må uansett få gjort noe der bak. For meg er det ideelle, sett fra et realistisk ståsted tre stoppere som kan være førstevalg, I en bakre firer der vi kan ha en viss rotasjon. De tre bør være Sokratis, Holding og ny stopper. Så må vi bare akseptere at backupen bak de tre bil være mer "middelmådige". 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Celtic backen er nok klar i starten av neste uke. Zaha ønsker vi men ser heller at vi henter en stopper og en makker til Torreira som er box til box for en anstendig sum. Det finner gode stoppere i italia og Spania som ikke trenger å koste mer en 200-300 mill. Kos er ferdig på toppnivå så vi trenger en ved siden av Sokratis ja

Link to comment
Share on other sites

Mener også vi trenger defensive forsterkninger, men... Zaha er en vi virkelig trenger også, den beste dribbleren i ligaen og ett rent helvete å spille mot. Vi har ingen spillere som er i nærheten av samme type. Ville passet perfekt inn, eneste grunnen til at Palace er i PL er pga ham mer eller mindre. Veldig bra statistikker også med søppelspillere rundt seg( i forhold til våre ).

Link to comment
Share on other sites

På en nettside/blogg leser jeg følgende "rykte":

Wilfried Zaha. He remains Arsenal’s priority and they are preparing a second offer and one of Carl Jenkinson, Calum Chambers or Mohamed Elneny will be included as part of the package.

Dette har jeg bare en kommentar til, hvorfor skal bare en av de inkluderes, la alle tre være inkludert i en slik handel 😝. Det ville være en klar vinn vinn situasjon for oss 😎

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Stefanb said:

Skjønner ikke Chambers "hatet". God spiller i mine øyne, kan spille midtstopper, DM og til nøds høyreback. Er også ung, engelsk og "home-grown".

Det er intet "hat" 😜, jeg har rett og slett ikke samme troen på hans kapasitet som det enkelte andre her på forumet har. 

I mine øyne så er hverken Chambers, Jenkinson eller Elneny gode nok for en klubb som har ambisjoner om å være i toppen. 

Jeg vil gjerne ha flere unge, engelske "home-grown" spillere I laget, men de må være gode nok. 

Både Jenkinson og Chambers kan nok forsvare en plass i laget der de er backupspillere som får spille en kamp i ny og ne. Men jeg mener de er på tid å la de gå videre til en annen klubb og la de enda yngre, engelske i klubben få de sjansene til å spille. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...